Naam voor nieuwe cavia

19-10-2016 10:08 75 berichten
Afgelopen maandagnacht is mijn lieve lieve caviavriendje overleden.

En nu zit ik met een eenzaam beertje. Nu komt er vandaag een nieuw piep jong caviavriendje voor mijn lieve Nelson. Ik vind het zelf nog een beetje moeilijk om nu al een nieuwe cavia te nemen, maar het is hartverscheurend om hem zo eenzaam te zien. Dus hoe sneller een nieuw maatje, hoe beter het voor hem is.



En natuurlijk brengt een nieuw caafje ook veel vreugde met zich mee en kijk ik stiekem ook naar vanmiddag uit.



Maar nu heb ik een leuke naam nodig. Iets wat ook leuk bij Nelson past. Geen Punky, Vlekje, Blacky, Snuffie etc. achtige namen.



Iemand zin om mee te denken? En uiteraard post ik vanmiddag foto's van onze nieuwe aanwinst.
Onze cavia heette Ludo, vind Ludo Sanders echt een cavia neus hebben.
quote:Yakatani schreef op 19 oktober 2016 @ 10:50:

Waarom stiekem naar uit kijken? Is toch altijd leuk? Je doet je overleden cavia niet tekort door een nieuwe nemen hoor.



Ik heb geen inspiratie qua namen. Dat is zo persoonlijk. Kijk naar je cavia een beslis dan...



Het is ook heel leuk, daar niet om. Maar het was een heel bijzonder beestje en was echt mijn kindje. En dat er nu zo snel een nieuwe komt, voelt het een beetje alsof ik hem vervang. Maar de overgebleven cavia is eenzaam. Hij is totaal niet meer levendig sinds zijn maatje is overleden.

Dus ik handel nu naar zijn welzijn en mijn gevoel draait later wel bij. Cavia's horen niet alleen te leven. Dus zo snel mogelijk een nieuw vriendje erbij.
Alle reacties Link kopieren
ZQ
Alle reacties Link kopieren
T-rex
bananen groeien niet alleen
Alle reacties Link kopieren
Willie was ook mijn eerste gedachte. Winnie was inderdaad niet zo'n fris figuur (zij was ook groot voorstander van het zogenaamde necklacing)...........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 19 oktober 2016 @ 11:22:

Willie was ook mijn eerste gedachte. Winnie was inderdaad niet zo'n fris figuur (zij was ook groot voorstander van het zogenaamde necklacing)...........Winnie is ondertussen geschrapt. Vind ik ook niet iets voor een man. En ik ga een onschuldig schattig beestje ook niet vernoemen naar een naar persoon.
quote:Liadan schreef op 19 oktober 2016 @ 11:01:

ZQ
Alle reacties Link kopieren
quote:Padoempats schreef op 19 oktober 2016 @ 10:55:

DesmondTutu!
Ghandi

Franklin

Caesar

James

Lodewijk
Alle reacties Link kopieren
Barry (op z'n Engels, zo noemt Michelle O. haar man vast wel eens toch? )
Alle reacties Link kopieren
Emeritus
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Obama Luther Malcom

William George Phillip Hugo
quote:AeonOfWinter schreef op 19 oktober 2016 @ 11:47:

Emeritus







Toen ik zag dat jij gereageerd had dacht ik dat je Rossi zou zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Mahatma Gandhi
Alle reacties Link kopieren
Meneer Jansen
Alle reacties Link kopieren
Harry
Alle reacties Link kopieren
Murdock.

Vooral leuk als je Daredevil kijkt(/leest), van nelson en murdock
Ik neem aan dat de nieuwe een vrouw is?
Dan stel ik voor: blijfgewoonbianca
quote:S-Meds schreef op 19 oktober 2016 @ 11:59:

Ik neem aan dat de nieuwe een vrouw is?Nee, een man. Maar ik vind jouw suggestie prachtig.
Wilson

Sherlock
Neil; Nelson en Neil is leuk! Ik vind je wel een heel lief baasje voor je cavia's.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 19 oktober 2016 @ 11:50:

[...]









Toen ik zag dat jij gereageerd had dacht ik dat je Rossi zou zeggen. Haha dat was ook een optie geweest ja. Of Vale (Valentino voor een cavia is het net niet denk ik)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:AeonOfWinter schreef op 19 oktober 2016 @ 12:12:

[...]





Haha dat was ook een optie geweest ja. Of Vale (Valentino voor een cavia is het net niet denk ik)



Vale had ik ook al bedacht.



Neil, Murdock en Wilson vind ik ook heel leuk.



Wilson als in Cast Away. WIIILLLLLSOOOONNNN.
Gerrit

Kees

Samuel

Meneer

Pier

Sjef

Koos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven