Naam voor onze nieuwe kater gezocht

26-06-2014 20:53 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al we zijn op zoek naar een naam voor onze kater. We krijgen deze zomer een katertje erbij. Het is een britse korthaar lilac(licht grijs)/beige met een mooie dikke vacht. Hij is nu al aardig aan het groeien en het ziet er naar uit dat het een flinke kater gaat worden.

We hebben al een poes die Pip heet maar woezel en pip vind ik te zoet sappig. Ik heb liever een stoere naam! Wie o wie weet er een leuke stoere naam voor een mooie kater.



Ik weeet dat er verschillende sites bestaan maar zie door de bomen het bos niet meer.



Alvast bedankt voor het mee denken.
James

Mukus

Fred

Roelof
Ik heb enkele jaren geleden een zeer stoere kater aangeschaft uit het asiel. Hij zou Dexter gaan heten. Ik blijf het een leuke naam vinden voor een kat! (Uiteindelijk is de kater toch anders genoemd, omdat hij een bepaald kenmerk heeft waar die naam precies bij past).
Alle reacties Link kopieren
Grijs

Mister Poes

Butler

Lila Pause

Shorty
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Onze nieuwe kater heet Olaf Niet vernoemd naar een tekenfilmfiguur (wat alle kinderen denken), maar naar Count Olaf uit mijn dochters favoriete boeken. Olafs broertjes heten Moos, Toby en Appie, vier verschillende gezinnen maar het past toch heel leuk bij elkaar.

Wat vind je van Mars. Snickers of Twix?
Alle reacties Link kopieren
Noem hem 'Baas'. We zijn immers allemaal personeel van onze poezen.
Alle reacties Link kopieren
Maus
For better and worse!!!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring; hoeveel namen er ook op dit soort topics worden gepost, de TO kiest altijd voor een naam die ze toch al in haar hoofd had en/ of verwijst naar de kleur of de ras van het beest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een snelle reacties.... Zitten grappige dingen tussen maar ben meer van de echte namen. James vind ik leuk, Fred zo heet de baas van mijn vriend dus beter niet hahah!

Wij hadden Ollie bedacht maar vriend moest denken aan een olifant en krijg er van mijn omgeving ook mindere reacties over (ik was er ook nog niet over uit maar denk dat er een leukere naam is)
Alle reacties Link kopieren
Noah
Borre
Alle reacties Link kopieren
Blifgewoonbianca, ik wou dat ik al een naam had maar verder dan ollie kwam ik niet en die gaat het dus niet worden. Moos vind ik ook wel leuk , ga hem even opschrijven en de komende dagen eens paar x uitspreken haha. Mars snicker twix nee dat is niks voor ons
Alle reacties Link kopieren
Olivier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Baby namen die op Ollie lijken



Olla Ollaneg Olle Olli Ollie Olliver Ollivier Ollo Ollyvier



Meer suggesties ...





Collette Lolly Pollyanna Colla Colleen Frollo Carroll Jolleen Kolle Azolla Jollene Mollie Rollo Appollo Darroll Hollee Collier Lolle Molly Giolla Collins Tolly Jolllie Dollie Hollie Apolline Abdollahi Hollace Nicolly Fabiolla Collena Holle Polla Apollonios Giollabuidhe Caollaidhe Apollina Ragdoll Holleb Amanollah
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Appolonius; ik vind hem geweldig! ( roepnaam; Ap, of Pol )



Abdollahi Hollace ( zo bij elkaar helemaal top! )....zo heet geen ene andere kater.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar ja,....als die andere Pip heet zul je daar wel niets aan vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Robben

Van Persie

Louis

Memphis

Depay

Hunt

KJ

Jasper

Suarez

Drogba

Didier

Nigel

Blinde
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hunter

Willem

Harry

Sjaak
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Andersom noem je hem Hezbollah of Issis, katten zijn terroristen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Jopie
Borat of Boris?
Claudius
Caesar
Alle reacties Link kopieren
Sjeekspier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Judas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven