nachtkastjes bij boxspring

26-06-2016 09:36 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik heb een boxspring gekocht maar mijn oude nachtkastjes zijn nu veel te laag! Ik moet telkens de diepte in om te kijken hoe laat het is of als ik mijn wekker wil uitzetten wat hebben jullie mede boxspring eigenaars als nachtkastje staan?
Niet. In zet t op de rand. Drinken telefoon afstandsbediening enzo.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hoge ladenkastjes van Ikea.



Deze maar dan met 4 laden.

Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een plank aan de muur gemonteerd op de hoogte van het matras. Ik hou toch niet zo van nachtkastjes dus een blinde plank aan de muur hier.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor kastjes zijn het? Kun je ze ergens op zetten? Stenen, kratje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
De IKEA Malm met 2 lades.
Alle reacties Link kopieren
Deze erboven



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Een kubus of zuil bekleden met dezelfde stof als de boxspring. Eventueel met een glasplaatje erop.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben zelf nachtkastjes gemaakt van een 1-vaks Expedit (tegenwoordig Kallax, van Ikea) met hoge pootjes eronder.

We hadden ze ook aam de muur kunnen hangen trouwens, maar zo kunnen we makkelijker nog eens iets veranderen.
Mijn boxspring is net zo hoog als een normaal bed. Ik zou een paar websites afgaan en wat je leuk vindt in de winkel bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets van ikea

Alle reacties Link kopieren
Wij hebben tafeltjes van zuiver naast de boxspring staan
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Een houten blok op wieltjes.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Winkelfanaat, waar kan ik de bovenste 2 plaatjes vinden op internet? Vooral de eerste is helemaal mijn smaak
Alle reacties Link kopieren
Ik gok Rivièra Maison of de neppert bij Leen Bakker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2016 @ 09:49:

Wat voor kastjes zijn het? Kun je ze ergens op zetten? Stenen, kratje.mijn huidige nachtkastjes hebben een compleet andere kleur dan mijn boxspring, er moeten dus echt andere kastjes komen om ervoor te zorgen dat het geheel niet meer als een tang op een varken slaat
Wij hebben de 'brusali' nachtkastjes van Ikea. Zijn bij ons precies op hoogte van de boxspring.
Alle reacties Link kopieren
quote:lizenlotte schreef op 26 juni 2016 @ 10:48:

[...]



mijn huidige nachtkastjes hebben een compleet andere kleur dan mijn boxspring, er moeten dus echt andere kastjes komen om ervoor te zorgen dat het geheel niet meer als een tang op een varken slaat



Wij hebben nachtkastjes naar onze zin gekocht en daar zelf wieltjes onder gezet. Ook omdat wij verstelbare bodems hebben en als je dan recht gaat zitten, is je nachtkastje achter je.

Handig bij koffie/ontbijt op bed of als je ziek bent; dan trek je je kastje naar voren.
Alle reacties Link kopieren
quote:swaentje71 schreef op 26 juni 2016 @ 11:31:

[...]





Wij hebben nachtkastjes naar onze zin gekocht en daar zelf wieltjes onder gezet. Ook omdat wij verstelbare bodems hebben en als je dan recht gaat zitten, is je nachtkastje achter je.

Handig bij koffie/ontbijt op bed of als je ziek bent; dan trek je je kastje naar voren.Ik zit met het zelfde probleem en vind dit toch wel een handige tip. Ook voor stofzuigen, rond het bed dwarrelt er van alles en daar kan je dan handig bij door het kastje even weg te rollen.
Het bijpassende nachtkastje van de boxspring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven