Namen voor geelwangschildpadden

23-05-2016 21:36 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen krijg ik twee geel wang schildpadden en zoek leuke, unieke namen voor ze.
"Verlangen om iemand anders te zijn is een verspilling van de persoon die je bent." - Kurt Cobain
Fokke & Sukke
Waldorf en Statler
Alle reacties Link kopieren
quote:creed schreef op 23 mei 2016 @ 21:49:

Wat voor huisvesting heb je voor ze?



Weet je dat ze wel 40 jaar oud kunnen worden?Een groot aquarium. En ja, dat wet ik. Ik heb me goed ingelezen
"Verlangen om iemand anders te zijn is een verspilling van de persoon die je bent." - Kurt Cobain
Max & Jos ( Verstappen)
Krijg je jonkies ? Je weet ook dat ze snel groot worden ? En ze dan niet meer in je aquarium passen van 1- 1,5 meter ? (Te kleine ruimte)
Alle reacties Link kopieren
Titus & August

Pablo & salvador

Klaasje & dientje
Alle reacties Link kopieren
Tot en Met
Wij krijgen in onze winkel wekelijks grote schildpadden terug van mensen die jonkies kopen en 2 jaar later met erg grote zitten opgescheept en ze niet meer kunnen onderhouden.
Stoffer & Blik



Petunia & Fenwick
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperWijf schreef op 23 mei 2016 @ 22:00:

Wij krijgen in onze winkel wekelijks grote schildpadden terug van mensen die jonkies kopen en 2 jaar later met erg grote zitten opgescheept en ze niet meer kunnen onderhouden.Ik weet wat ik doe. En mijn ouders hebben ook altijd schildpadden gehad dus we weten wat we kunnen verwachten
"Verlangen om iemand anders te zijn is een verspilling van de persoon die je bent." - Kurt Cobain
Alle reacties Link kopieren
En je vind het een goed plan on twee schildpadden de komende 40 jaar in een aquarium op te sluiten?



Je moet wel echt een hekel aan schildpadden hebben.
quote:ZombieQueen schreef op 23 mei 2016 @ 21:52:

Schild & PadIk stem voor deze!
Alle reacties Link kopieren
quote:koekkoekje schreef op 23 mei 2016 @ 21:59:

Tot en Met
Douwe en Bob
Alle reacties Link kopieren
Jan en Kees.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Willy en Max
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Junior en Mod
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nick en Ava
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zure en visgleuf
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Yas en Yasman
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ken & Barbie
Sjarrel & Scharrel
Alle reacties Link kopieren
Huis & arrest
Alle reacties Link kopieren
Cor en Don.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al heel wat namen genoemd, zit er wat voor je tussen TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven