Noodweer?!

28-07-2014 13:49 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weeralarm, ondergelopen straten en kelders, onweer....



Hoe is het bij jullie? Nergens last van of vaar je al in een opblaasbootje de straat uit?





Hier (midden Nederland) komt het met bakken uit de hemel. En het onweert. Heb het licht binnen maar aangedaan, zo donker is het! Zou graag nog even een boodschap doen maar klim voorlopig niet op de fiets....
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Omgeving schiphol nu droog. Straten staan blank.
Om even aan te geven dat het in A'dam best nat is, een filmpje:



http://www.at5.nl/artikelen/131941/vide ... dend-busje
Alle reacties Link kopieren
In Utregggg wel noodweer. Ook even een harde wind, niet normaal meer. Ik dacht gelijk aan een orkaan maar realiseerde me dat ik niet in Florida zat.
Alle reacties Link kopieren
in het zuidenlijke puntje hier is het lekker warm... (lees: beetje benauwd)

maar ziet eruit alsof het vanavond weer wat gaat regenen
Mia hoe is het nu in utrecht? Ik hoop namelijk de dag door te komen zonder wéér helemaal nat te worden.
Kom maar hier Oldwood, hier ging het net aardig te keer.

Ik vind het heerlijk...



Mag je als het echt aardig onweert nou wel of niet ramen open, hoe zat dat ook alweer...
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op maandag 28 juli 2014 14:43 Kom maar hier Oldwood, hier ging het net aardig te keer.

Ik vind het heerlijk...



Mag je als het echt aardig onweert nou wel of niet ramen open, hoe zat dat ook alweer...



Als het onweert doe ik de ramen altijd dicht, ben als de dood dat het naar binnen komt

Als het alleen regent bij jou, kom ik eraan, als het ook nog onweert blijf ik hier goed
quote:marilyn82 schreef op 28 juli 2014 @ 14:43:

Kom maar hier Oldwood, hier ging het net aardig te keer.

Ik vind het heerlijk...



Mag je als het echt aardig onweert nou wel of niet ramen open, hoe zat dat ook alweer...Of dicht, of aan beide kanten van het huis raam open, dan kan een eventuele bolbliksem die binnen komt weer naar buiten.
Alle reacties Link kopieren
Hier nu wat regen
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Hier in Utrecht heeft het al flink hard geregend, de kelder staat blank en krijg de brandweer niet te pakken.
quote:creabea87 schreef op 28 juli 2014 @ 15:02:

Hier in Utrecht heeft het al flink hard geregend, de kelder staat blank en krijg de brandweer niet te pakken.



Die hebben het vast druk nu.

Hier moest ik vanmorgen (regio Utrecht) met zoonlief naar de huisarts.

Probleem 1, straat stond blank tot boven mijn autodeur dus dat ging niet, goed dan de fiets. Probleem 2: Water stond tot boven drempel schuur, dus niet slim om deur open te doen (binnen nog droog gelukkig) dan maar lopen, maar kon met zoon in buggy niet zo naar buiten rijden want het water stond te hoog. Uiteindelij kde aanwezige brandweer even gevraagd me te helpen tillen.

Was blij met mijn oude paardrijlaarzen die hier nog stonden, waren precies hoog genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vanochtend wel lachen. Lekker baggeren door de modder in het bos en in de stad bootje varen met de auto. Maar goed, heb daarvoor een geschikte auto. En ons huis ligt lekker hoog, parking stond wel blank. Moest met regenlaarzen naar de auto waden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Hier in 070 na een hele ochtend regen nu een zonnetje! Best lekker warm ook weer. Ben benieuwd wat er nog gaat komen met die code oranje...
het is wat het is
Update: mijn kelder staat onder water, net als de schuur. De wc is omhoog komen borrelen, vies water over de vloer,het stinkt en iedereen die graag dit weer wil vanwege de verkoeling kan er mee ophouden, het is nog net zo stikheet.
Alle reacties Link kopieren
Hier de hele ochtend regen. Man is aan het hozen, hij kan de pomp niet vinden. Gisteren heeft hij de boot niet goed afgedekt bedacht hij zich vanochtend toen de regen met bakken uit de lucht kwam.
verba volant, scripta manent.
Hier midden NL stroom uitgevallen op m'n werkplek... Trek de meterkast open, is er ergens lekkage, druppels hangen aan de leidingen. Ik hoop dat ik vanochtend geen raam open heb gezet thuis...
Alle reacties Link kopieren
Hier (NO-Brabant) vanochtend en begin van de middag een paar grotere buien. Geen overlast. Tijdens de buien lekker koel en nu plakkerig benauwd. Wij zijn (in mijn woonplaats) de grote buien redelijk ontlopen. De plaatsen hieromheen wrs niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier regent en onweert het nu ook al een halfuurtje ongeveer denk ik.

Valt tot nu toe nog reuze mee gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Hier is het inmiddels ook aardig door aan het regenen.

Het heeft even gerommeld, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.



Jammer dat ik op kantoor zit en thuis alle ramen open staan en de was buiten hangt :-)
In Amsterdam is het nu voor het eerst vandaag even droog.
Alle reacties Link kopieren
quote:zand-korrel schreef op 28 juli 2014 @ 15:36:

Hier is het inmiddels ook aardig door aan het regenen.

Het heeft even gerommeld, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.



Jammer dat ik op kantoor zit en thuis alle ramen open staan en de was buiten hangt :-)Maar dat is toch ook gewoon echt dom...
Alle reacties Link kopieren
Hier omgeving Arnhem noodweer! Straten staan onder! Regent en onweert maar door!
Zutphen hier. Behoorlijk zwarte lucht, al bijna een uur, maar nog steeds geen druppel. Ik begin de hoop te verliezen.
Alle reacties Link kopieren
Hier is Oss vanmorgen flinke regenbui gehad,maar geen overlast.

Het is nog steeds erg benauwd,ben benieuwd of er hier nog noodweer gaat komen
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Hier begint het te druppelen, de echt heftige regen moet ook zo beginnen volgens Buienradar. Gelukkig hebben we goede gemalen hier in de polder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven