Noodweer?!

28-07-2014 13:49 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weeralarm, ondergelopen straten en kelders, onweer....



Hoe is het bij jullie? Nergens last van of vaar je al in een opblaasbootje de straat uit?





Hier (midden Nederland) komt het met bakken uit de hemel. En het onweert. Heb het licht binnen maar aangedaan, zo donker is het! Zou graag nog even een boodschap doen maar klim voorlopig niet op de fiets....
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Apeldoorn: Even een flink onweer en regenbuitje, nu miezert het. Had van mij nog wel even door mogen gaan!
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Hier enorme hoosbuien, wakker vN het onweer. Halve stad staat blank, zelfs bijna een dijkje door gebroken. Wij wonen driehoog, nergens last van, behalve dat mn planten vrrzuipen op t balkon.

Nu droog en lekker temperatuurtje.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog lekker buiten wezen zwemmen met mijn kinderen.

Ik ben sinds een uurtje thuis maar het wordt echt grijs hier (achterhoek)
Alle reacties Link kopieren
quote:zand-korrel schreef op maandag 28 juli 2014 15:36 Hier is het inmiddels ook aardig door aan het regenen.

Het heeft even gerommeld, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben.



Jammer dat ik op kantoor zit en thuis alle ramen open staan en de was buiten hangt :-)



Wist je niet dat ze regen opgaven?

Ik hoorde het gisteren al op het nieuws, dus vanmorgen hebben we alle ramen gewoon dicht gelaten.
Alle reacties Link kopieren
Hier (midden des lands) is het nu droog, ik heb de biebboeken droog overgekregen (ondanks dat ik in het begin wel mijn fietstas moest legen van 6 liter water, want die stond nog open).

In de stad ondergelopen fietstunnels en parkeergarage.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 28 juli 2014 @ 16:05:

[...]





Wist je niet dat ze regen opgaven?

Ik hoorde het gisteren al op het nieuws, dus vanmorgen hebben we alle ramen gewoon dicht gelaten.





Jawel, maar 9 van de 10 keer vliegt het hier voorbij ;)

Ben net maar even naar huis toegegaan om alles dicht te doen. Alleen boven was het een klein beetje naar binnen geregend.



Stonden wel al aardig wat straten vol met water!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juli 2014 @ 14:11:

Hier lijkt het nergens op. 26 graden, stikbenauwd en de buien komen volgens de radar aan twee kanten langsgeschampt zodat het hier kurkdroog gaat blijven. Het boembert wel een beetje in de verte, maar daar koop ik niks voor natuurlijk .



Nou LV, nu gehts flink loss! Godsammekrake wat een bui zeg!



Het hele weekend zit ik in Keulen uit mijn Gothic-gewaden te drijven, zo warm en zonnig als het was op het festival en we rijden Nederland in, BAM! Midden in de storm...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Stralend zonnig in Rotjeknor en gelukkig niet meer zo benauwd.



Ik hoop dat iedereen verschoond blijft van echte waterellende.
quote:Hasse88 schreef op 28 juli 2014 @ 16:45:

[...]





Nou LV, nu gehts flink loss! Godsammekrake wat een bui zeg!



Het hele weekend zit ik in Keulen uit mijn Gothic-gewaden te drijven, zo warm en zonnig als het was op het festival en we rijden Nederland in, BAM! Midden in de storm...Nou, dan was het aan de foute kant van de IJssel vast beter dan hier. Het heeft hier wel even flink geregend, maar ik hoopte toch echt op meer sensatie. Ik heb ooit in Egmond aan Zee gezwommen, in de Dorpsstraat . Zoiets zou ik best wat vaker mee willen maken .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juli 2014 @ 17:08:

[...]





Nou, dan was het aan de foute kant van de IJssel vast beter dan hier. Het heeft hier wel even flink geregend, maar ik hoopte toch echt op meer sensatie. Ik heb ooit in Egmond aan Zee gezwommen, in de Dorpsstraat . Zoiets zou ik best wat vaker mee willen maken .Je moet ook aan de foute kant van de IJssel komen wonen, nu mis je wéér alle lol!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:zand-korrel schreef op maandag 28 juli 2014 16:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="oldwood in "Noodweer?!"" class="messagelink">oldwood schreef op 28 juli 2014 @ 16:05</a>:</b>

[...]





Wist je niet dat ze regen opgaven?

Ik hoorde het gisteren al op het nieuws, dus vanmorgen hebben we alle ramen gewoon dicht gelaten.</div></blockquote>





Jawel, maar 9 van de 10 keer vliegt het hier voorbij ;)

Ben net maar even naar huis toegegaan om alles dicht te doen. Alleen boven was het een klein beetje naar binnen geregend.



Stonden wel al aardig wat straten vol met water! Nou gelukkig dan valt het mee, een doek erover en het is weer droog
Het is hier bij spetters gebleven. Niks noodweer. Gelukkig maar.
Prachtig mooi weer hier in het oosten.. Geen spatje regen gezien en zo heerlijk de barbecue aan :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier in Eindhoven (werk) heeft het ook nog geen druppel gedaan.

Maar zou er toch geen last van hebben gehad binnen.
De zon schijnt, het is benauwd. De regen die volgens buienradar zou komen, is weer afgezwaaid en er valt helemaal niks. Omgeving 040 idd.
Alle reacties Link kopieren
Fryslan, nog geen drupje gezien vandaag. Het zonnetje scheen heerlijk...
Hier de hele dag warm en zon. (Drenthe)
Weer even bericht uit regio Arnhem:

(Mijn internet, tv en radio heeft er een paar uur uitgelegen

ivm een blikseminslag)

Het heeft hier vanaf een uur of 4 behoorlijk huisgehouden....



Het is nu weer opgeklaard, maar er is behoorlijk wat gevallen hier...
Het regent hier nu wel pijpestelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:salsagirl86 schreef op 28 juli 2014 @ 15:48:

Hier omgeving Arnhem noodweer! Straten staan onder! Regent en onweert maar door!Huh echt? Hier regende het wel wat maar inmiddels schijnt de zon ook gewoon weer..
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend bij Amsterdam, noodweer en onweer. Veel wateroverlast. Moest ook net de deur uit. Maar eind van de dag nu droog en zeer zonnig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hier in Eindhoven is het de hele dag bloedheet geweest en er is geen druppel gevallen. Net een klein buitje en nu is het alweer droog.
Wij hebben hier in Noord Limburg gisteravond een bagger bui over ons heen gehad. Geen ondergelopen kelder gelukkig en geen volgelopen straten, maar het ging er wel heftig aan toe. Tot nu droog en benauwd en zie net op buienradar dat er nog voorlopig niets nieuws komt. Hoor wel een donder hier en daar in de verte, dus wie weet.
Hier de hele dag prachtig weer gehad, behoorlijk warm ook. Nu sinds een uurtje een beetje regen en wat gerommel. In het verre oosten des lands.
Dochter en ik hebben net even staan dansen in de regen, tot het ons toch iets te hard ging

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven