Onderlegger Nespresso aparaat?

31-05-2016 15:27 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een nespresso apparaat, alleen als ik dat ding nu aanzet voor een kopje, dan beweegt/glijd het alle kanten op.

Ik heb van de doos al een stuk afgeknipt op maat, en eronder gelegd, maar dat helpt niet echt.

Weet er iemand of er speciale antislip matjes/onderleggers bestaan voor apparaten? of misschien wel

een briljant idee. En anders knip ik een antislip matje (douche) wel op maat
Alle reacties Link kopieren
O ja een placemat schiet me ineens te binnen, ga dat zo ook even proberen.

Nou alle tips zijn welkom hoor, alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt van die antislip "rollen" bij de Action. Die legde ik voorheen zelfs onder het verschoonkussen van onze dochter… Vast ook bij de Blokker. Kun je op iedere maat en in iedere vorm knippen.. Dus inmiddels liggen ze ook in iedere keukenla… badkamerla… maar ook onder een boomstammetje op ons witte stenen aanrechtblad tegen verkleuren en schuiven :-). Succes!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt van die antislipmatjes op rol. Die kan je makkelijk knippen.

Zoiets bedoel ik: Antislip mat

Ik heb ze ook van action of blokker ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:CC78 schreef op 31 mei 2016 @ 15:32:

Je hebt van die antislip "rollen" bij de Action. Die legde ik voorheen zelfs onder het verschoonkussen van onze dochter… Vast ook bij de Blokker. Kun je op iedere maat en in iedere vorm knippen.. Dus inmiddels liggen ze ook in iedere keukenla… badkamerla… maar ook onder een boomstammetje op ons witte stenen aanrechtblad tegen verkleuren en schuiven :-). Succes!



ooh super, kijk hier heb ik wat aan, was er niet op gekomen.

Ga morgen dan maar eens een kijkje nemen, dankjewel
Alle reacties Link kopieren
quote:mayolijn28 schreef op 31 mei 2016 @ 15:35:

Je hebt van die antislipmatjes op rol. Die kan je makkelijk knippen.

Zoiets bedoel ik: Antislip mat

Ik heb ze ook van action of blokker ofzo.Top! hoef ik niet lang te zoeken dankje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven