Oops! voel opeens kittens bij mijn poes?

16-04-2015 20:18 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, even kijken waar ik ga beginnen...

Onze lieve poes van bijna 5 is toen ze 6 maanden was geholpen...

Ze speelt dan ook vrolijk buiten en niks aan de hand...

tot zo ver.....



De laatste tijd viel het ons al op dat ze toch echt wel heel veel dikker werd, echt zo'n drachtige buik.

Aangezien ze een aantal jaar geleden geholpen is dachten we dat dat echt uitgesloten was.

Maar toen ze vanavond op haar rug lag (doet ze normaal ook niet) kon ik toch echt niet om die buik heen.. Heb mijn hand erop gelegd en ik voel duidelijk beweging van binnen!! op meerdere plekken ook !!

Meteen mijn man erbij geroepen en jaaa hoor die voelt het ook, overduidelijk.



Oke even relaxt.... morgen de dierenarts bellen denk ik maar.

Maar goed om me zo snel mogelijk toch even in te lezen wat info opzoeken op internet. Daar lees ik dat je kittens kunt voelen vanaf 7 weken en dat een kat ongeveer 8 weken drachtig is..

Dus om alvast zoveel mogelijk info te verzamelen, voor het geval dat..... Wie voelde er duidelijk kittens bij de poes en hoelang daarna beviel ze?

Wat kan ik ala minuut nog regelen en wat moet ik echt in huis hebben of weten (mocht het opeens toch beginnen)



Ik hoop dat iemand me hier een beetje op weg kan helpen zodat ik iniedergeval met een gerust hart kan gaan slapen vannacht.



Dankzij een tip; hieronder de linkjes naar de filmpjes met dagelijkse updates van ons leven met 9 pups, 4 kittens en 3 kinderen



Geboorte kitten nummer 3

Geboorte kitten nummer 4

Mauw met haar kittens + nieuwtje!

Update 1# Met Bo lopen en de kittens zijn aan het spelen

Update 2# Nieuw plekje voor Mauw en Bo heeft er moeite mee

Update 3# Kittens wegen Bo is onrustig en over de bevalling van Mauw

Update 4# Fase 1 van Bo haar bevalling

Update 5# Fase 2 van de bevalling van Bo van 9 pups

Update 6# Kittens puppies Kittens Puppies Kittens Puppies

Update 7# Kwispelende staartjes en valse noten

Update 8# Puppies wegen naar de markt en nog meer

Update 9# Kittens goed bekijken en slapende puppys

Update 10# Moederdag met 9 puppies 4 kittens en 3 kinderen + wat ik van ze kreeg

Update 11# Nieuw huisje voor donderstraaltje en de keuzes uit de pups

Update 12# Knuffelen in pyjama's en wankelende puppy's

Update 13# Bambi's onder de puppy's

Update 14# Pups ontworming geven en meer

Update 15# Kittens aan de wandel + geboortegewicht vs gewicht nu

Update 16# Pups en kittens beter bekijken

Update 17# even kort voorstellen

Update 18# Een definitieve keuze

Update 19# Pups en kittens steeds actiever

Update 20# Change of plans en speelparadijs

Update 21# Een rustig dagje

Update 22# Puppy meets kitten

Update 23# Hier wordt ik blij van na slecht nieuws

Update 24# Playtime

Update 25# Pups en kittens ontwormen en stiekem naar de overkant

Update 26# Pups voor het eerst pap en kittens aan het spelen

Update 27# Weer terug

Update 28# Heerlijk genieten met al die spelende en slapende beestjes

Update 29# 3e keer ontwormen vast voedsel en kittens op onderzoek uit

Update 30# Naar de dierenarts uitslag puppytest en voor het eerst naar buiten
LTL
Alle reacties Link kopieren
Mooie beelden weer... Wat zijn de pups lekker dik geworden. En ik ben verliefd op het tijgerpoesje, wat een schatje zeg!
Ik heb net samen met mijn man het filmpje zitten kijken. Erg lief en leuk weer. Wat zijn de pups al groot! En wat doen ze lomp met die arme kittens. Je levert in elk geval katjes af die overweg kunnen met honden.



Zorg goed voor jezelf en elkaar LTL. Fijn dat we wat van je hoorden, maar doe zoals voor jou goed is.

Alle reacties Link kopieren
Toch maar een TVP, heb vandaag dit topic pas aangeklikt, ben 'pas' op pagina 45 maar moet nu toch echt gaan slapen!



(Wel grappig om het verhaal in highspeed te lezen: kan de kat zwanger zijn? Nee toch? Wel dus. Wachten duurt lang. Zijn er al kittens? Ja ze zijn er. Hé de hond doet ook vrolijk mee )
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Welkom terug LTL! En wat een leuk filmpje weer
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig filmpje weer!
Welkom terug, goed dat je er weer bent .
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug, LtL! Sterkte met alles waar jullie nu doorheen gaan. Gelukkig bieden de beestjes wel een heel fijne afleiding. Die poezenkoppies! Smelt!
O gelukkig je bent er weer!

Oooh wat een leuk filmpje.

Slim hoor, die poezel die mooi hoog in de klimpaal gaat zitten om al die pupsels te ontlopen.

Het blijft zo schattig allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je er weer bent!
Te schattig weer!
Alle reacties Link kopieren
Hallo LTL,



ik ben een stille meelezer vanaf het begin maar wou je toch even laten weten dat je mij, en zeker weten vele met mij, veel plezier doet met je filmpjes! dank je wel dat we mee mogen kijken, de pups en kittens hebben het getroffen in zo'n fijne omgeving groot gebracht te worden! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikwaseral schreef op 10 juni 2015 @ 16:38:

Hallo LTL,



ik ben een stille meelezer vanaf het begin maar wou je toch even laten weten dat je mij, en zeker weten vele met mij, veel plezier doet met je filmpjes! dank je wel dat we mee mogen kijken, de pups en kittens hebben het getroffen in zo'n fijne omgeving groot gebracht te worden! Geniet ervan!Helemaal mee eens en niks aan toe te voegen, zulke lieve mensen, knuffel voor jullie
het is nooit te laat om te leven
Alle reacties Link kopieren
Update 28# Heerlijk genieten met al die spelende en slapende beestjes



En weer een nieuw filmpje, heerlijke dag gehad en ontzettend genoten..

Nu ligt het hele spul weer te slapen dus gaan wij genieten van een heerlijk rustig avondje....

Jullie ook een hele fijne avond



Dikke knuffel van ons !
Alle reacties Link kopieren
Zo grappig, ik open het filmpje maar vergeet mijn oortjes aan te sluiten.

Dochter trekt een sprintje: 'Dat is een bekende stem!'

Weer samen gekeken. Dat spelen van Bo... zoooo leuk!
Alle reacties Link kopieren
hahahaha wat een heerlijk spul en de puppies gaan al echt een beetje blaffen



en de kittens, zo lief zoals ze lagen te slapen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Superleuk, en heel fijn dat je er weer bent!



Echt zo schattig om te zien hoe Bo met ze speelt. En die kittens die alles maar goed vinden, hahaha.
Livingthelife! Mss is het een leuk idee het laatste bandje wat ze bij jullie omhebben mee te geven!
Weer een heerlijk filmpje, en ik zou zo gauw echt niks weten wat je nog in die leuke pakketjes kan stoppen. Misschien 1 zakje natvoer ofzo? Maar die pakketjes hebben het niet per de nodig, die zijn nu al super!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, ooooohhhhhhh. ik krijg er geen genoeg van. Geef iedere pup een stukje stof mee van uit het nest of van een shirt van je zelf, waar de geur van moeder in zit, had ik ook ooit gekregen. Oh nu moet ik huilen, deze pups kan je toch niet uit elkaar halen en de kittens. Heb mij er zelf ook 10 tallen keren schuldig aan gemaakt om pups en kittens bij de moeder weg te halen , besef ik nu pas. De bofkont die bij jullie mag blijven treft het. Zo lief en zorgzaam zijn jullie
het is nooit te laat om te leven
Alle reacties Link kopieren
Haha, heerlijk die lompe pups en hoe de kittens totaal niet onder de indruk zijn.



De pakketjes zijn al hartstikke leuk zoals ze nu zijn, maar als je er nog iets bij wil doen dan zou ik gaan voor een uitgeprint fotootje van toen de pupjes nog heel klein waren. Of een usb stickje met alle filmpjes en foto's erop.
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste:



Wat een geweldig filmpje, ik ben verliefd (gelukkig krijg ik dit weekend een portie kitten knuffelen bij familie)

Heerlijk om te zien hoe bo met de kleintjes speelt en hoe de kittens gewoon heerlijk liggen te liggen.



Over de pakketjes: wat een leuk idee! Ik ben niet echt een hondenkenner maar vind dit pakket al enorm leuk. Een (tennis)bal misschien?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Elke keer weer genieten van de filmpjes van de pups en de kittens. Ik ben verliefd op allemaal
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig weer! Je ziet gewoon dat de beesten heel gelukkig zijn. Behalve misschien die arme Bo die steeds wordt belaagd door al die blije, lompe springers! Jeetje, wat zijn het opeens echt hondjes geworden. En zo ontzettend ondeugend!



En die lieve kittens liggen daar onverschillig te zijn. Ze schrikken niet eens als er een pup bijna bovenop ze springt! Wat een snoepjes. En zo klein nog. Mauw blijft ook zo'n lieve mama, met dat likken steeds. Lief lief lief...
Alle reacties Link kopieren
Iedere avond voor het slapen gaan kijk ik je filmpjes, en dan ga ik met een lach op mijn gezicht naar boven, zo lief allemaal en ook dat je de moeite neemt om ons zo leuk op de hoogte te houden, dank je wel.



Moest net wel lachen, op het moment dat de pup bijna pardoes boven op de kitten springt terwijl die daar heerlijk lagen te slapen, zeiden we tegelijk: lompert haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven