Openslaande deuren kunststof.

30-07-2015 18:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje; wij willen graag openslaande deuren.

Voor hout weten we dat het maken en plaatsen rond de ¤4500,- uit komt.

Maar weet iemand wat kunststof kost?

Op internet zijn alleen maar prijs opgaves op te vragen, met alle bijbehorende post/mail...
Alle reacties Link kopieren
Dat hangt sterk af van wat je wil. Gaat het om vervangen van een huidige deur(en)? Of moet het gat ook nog gemaakt worden in de gevel.

Over het algemeen zijn de kozijnen en deuren van kunststof in aanschaf duurder. (Ik denk 1/3 duurder voor kunsstof) Het plaatsen zal rond dezelfde prijs liggen. Verkijk je niet op de prijs wanneer je alleen online informatie verzamelt. Het ene product is het andere niet. Een een goed geisoleerd kozijn en deuren dat slecht is geplaatst levert geen voordeel op.

En kunststof moet je mooi vinden.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons was hout of kunststof even duur. Wij hebben wel gekozen voor een schuifpui met hefboom omdat dit kwalitatief beter en degelijker is.



kunststof koop je niet online, ga naar een showroom en kies niet voor goedkoop. Weru is bijvoorbeeld prima.
Houd ook rekening met onderhoudskosten. Die liggen bij hout een stuk hoger.



Het is meer een kwestie van voorkeur, ik heb zelf kunststof laten plaatsen, maar dan met een maximaal oppervlak aan glas en een wat dieper profiel.
Alle reacties Link kopieren
Hout is duurder qua onderhoud (schilderwerk), maar gaat echt veeeeeel langer mee dan kunststof. En alsjealsjealsjeblieft geen kunststof in een oud huis (nieuw liever ook niet), is zoooooo'n verminking van het huis!
Alle reacties Link kopieren
Hardhout kun je ook eens per jaar in de olie zetten. Dat is vrij makkelijk. Kunstof zou ik alleen kiezen als de deuren op de zuidkant liggen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven