oplaadkabels wegwerken

25-07-2016 14:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met 5 mobiele telefoons, 3 tablets en de nodige powerbanks, slingeren hier overal in huis opladers rond. Momenteel staat er in de vensterbank een grote stekkerdoos waar alle opladers in zitten maar dat ziet er verschrikkelijk rommelig uit.



Wie heeft hier een briljante oplossing voor bedacht?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Alleen 's nachts opladen en dan weer opbergen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een soort zakje met een koord, die hangt aan de deurklink en daar pleur ik altijd alles in, zakje dicht en weg.



Dat soort zakjes zijn meestal wel te koop bij zaken als Blokker etc...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
USB stopcontacten aanleggen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Hier liggen alle kabels in een la. Na gebruik dus opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ligt er zo een stekkerdoos onder de zetel. Duwtje en hoppa, uit het zicht

Volgens mij is zo een hack ook om een mooie kartonnen opbergdoos te kopen, gat erin, draad erdoor, laders erin en deksel erop. Maar geen idee of de boel warm wordt.
Alle reacties Link kopieren
Usb in je stopcontact.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:aspirientje schreef op 25 juli 2016 @ 15:05:

Bij mij ligt er zo een stekkerdoos onder de zetel. Duwtje en hoppa, uit het zicht

Volgens mij is zo een hack ook om een mooie kartonnen opbergdoos te kopen, gat erin, draad erdoor, laders erin en deksel erop. Maar geen idee of de boel warm wordt.



Ik kwam deze net tegen op Pinterest:



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 25 juli 2016 @ 15:09:

[...]





Ik kwam deze net tegen op Pinterest:



[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 51ced7.jpg[/img]Ja! Die bedoelde ik dus Dat was ik dus ook een keer tegen gekomen op Pinterest. Maar ik denk dan: een hoop stekkers bij elkaar, in een afgesloten ruimte van karton... Ik hoor bijna de brandweersirene al, maar misschien zie ik dat verkeerd en is dat met de huidige apparaten allemaal geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een ronmelkont eersteklas. Maar opladers van telefoons en iPads ruim ik na gebruik op in een lade.



Behalve die bij het bed. Die zit altijd in zo'n aan/uit stekkerdoos (heeft vast een mooie naam, maar die weet ik niet).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een plastic kabelbox van de Hema om alles in weg te werken, zelfde idee als die van pinterest, maar dan hard plastic.
Hier ligt ook alleen snachts alles aan de oplader. Overdag alles in een la.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een schilderij voor mijn powerstation gehangen
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag toevallig net bij Gamma een mooi speciaal plankje daarvoor.

Lijkt een beetje op het idee van die schoenendoos, maar dan netjes verwerkt in een soort lade op een plank om aan de muur te hangen. Moeilijk om uit te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Mn hele huis is voorzien van USB stopcontacten. Ideaal wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Dank! Met drie kinderen is het terugleggen van kabels een utopie.

Ik ben inderdaad op zoek naar zo'n soort docking station waar je je apparaat zo in kan zetten.



Zelf gefreubelde kartonnen doos lijkt me niet veilig maar de plaatjes van nepthys bieden hoop!



Ik zal ook eens opletten bij de bouwmarkt
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven