Panty's wassen

26-03-2015 21:22 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik draag op mijn werk een mantelpakje en panty's. Het afgelopen jaar droeg ik een panty één max twee dagen en dan gooide ik 'm weg. Puur omdat ik geen zin had ze mee naar huis te nemen en te wassen. Maar dat is natuurlijk een dure grap op jaarbasis (zo'n 500 pond in totaal!). De heel goedkope panty's vind ik niet fijn, dus betaal zo'n 6,50 pond per drie voor de iets minder goedkope variant.



Nu neem ik ze mee naar huis na een week om te wassen, maar wat een gedoe zeg! De panty's komen als een bal en in een grote knoop uit de was en dan moet ik ze dus uit elkaar gaan halen. Als ik ze in een waszak stop gebeurt dit ook, en ik kan ze natuurlijk in een kleinere waszak stoppen zodat ze niet in de war komen, maar als ze zo opgepropt zitten heb ik niet het gevoel dat ze lekker schoon worden.



Een panty per keer gaan wassen is geen optie want ik heb maar één keer in de week een was waar ze bijkunnen. Op de hand wassen vind ik ook teveel gedoe, dan haal ik ze net zo lief eens per week uit de knoop.



Iemand tips?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nooit panty's, maar elk apart in een waszak?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Leg even uit, je wilde je panty's niet meenemen naar huis en dus deed je aan het einde van de dag je panty uit en gooide hem weg? Waarom doe je je panty niet gewoon thuis uit?
Jij trekt je panty's op het werk uit?

En tja, je hebt geen zin in het 1 en niet in het ander. Dan houdt het op lijkt me.

Ik heb hier overigens nooit last van met een klein waszakje, maar goed. En dat ze daarin niet goed schoon worden is onzin. Je weet hoe dun panty's zijn toch? Dat water met zeep komt dan echt wel overal in die panty hoor.
Ik doe er een stuk of vier in een klein waszakje. Dat gaat heel prima, het zit door elkaar maar het kost geen moeite om los te krijgen. Als je er meer hebt misschien verdelen over meerdere waszakjes?
Alle reacties Link kopieren
Hoe vies wordt een panty?

Nou ja, ik weet natuurlijk niet wat jij ermee doet op je werk maar de mijne worden wel gewoon schoon in een waszakje hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Verkoop je gedragen panty's op e-bay.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik dan drie waszakjes met elk twee panty's. En niet te hard centrifugeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 maart 2015 @ 21:28:

Leg even uit, je wilde je panty's niet meenemen naar huis en dus deed je aan het einde van de dag je panty uit en gooide hem weg? Waarom doe je je panty niet gewoon thuis uit?Ok, ik heb een kluisje op werk dus kom in mijn gewone kleding en kleed me om. Die panty gaat dus uit zodra ik klaar ben en belandt in mijn panty kluis (heb er gelukkig een voor mijn normale kleding en een voor mijn pumps en panty's).
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ze in een pannetje, doe er een paar druppels wasmiddel bij, koud water, even laten weken, paar keer knijpen, twee keer spoelen, uitknijpen en ophangen aan de lijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 26 maart 2015 @ 21:41:

Ik doe ze in een pannetje, doe er een paar druppels wasmiddel bij, koud water, even laten weken, paar keer knijpen, twee keer spoelen, uitknijpen en ophangen aan de lijn.Da's teveel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 26 maart 2015 @ 21:30:

Hoe vies wordt een panty?

Nou ja, ik weet natuurlijk niet wat jij ermee doet op je werk maar de mijne worden wel gewoon schoon in een waszakje hoor



Ik sta 8+ uur per dag in pumps en welke bloody schoenen ik ook koop ik krijg zweetvoeten. Dus daarom gooide ik ze ook gewoon weg . Waszak is ok maar die knoop!



Ik hoopte gewoon dat iemand een geniale oplossing zou hebben waar ik nog niet aan gedacht had.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Ik gebruik een sok als waszakje dan. Gewoon één panty per sok.



Je kan ook alleen de voeten van de panty afspoelen met water. In een vorige baan droeg ik ook panty's en mijn ervaring is dat ze vooral vies (bezweet) worden bij je voeten als je veel loopt. Dan kant kan je ze ook prima uitspoelen.



Ik had bedrijfskleding, iedereen daar. Omkleden op je werk is dan heel normaal.
Ik draag mijn panty's ook maar 2 dagen. Of er zit een ladder in, of er komt een ladder in nadat ik hem heb gewassen. Hoe houden jullie ze dan zo goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 26 maart 2015 @ 21:41:

Ik doe ze in een pannetje, doe er een paar druppels wasmiddel bij, koud water, even laten weken, paar keer knijpen, twee keer spoelen, uitknijpen en ophangen aan de lijn.Echt? Toch niet met 5+ panty's per week?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 26 maart 2015 @ 21:44:

Ik gebruik een sok als waszakje dan. Gewoon één panty per sok.



Je kan ook alleen de voeten van de panty afspoelen met water. In een vorige baan droeg ik ook panty's en mijn ervaring is dat ze vooral vies (bezweet) worden bij je voeten als je veel loopt. Dan kant kan je ze ook prima uitspoelen.



Ik had bedrijfskleding, iedereen daar. Omkleden op je werk is dan heel normaal.Super! Een sok per panty klinkt slim. Ze worden dus wel,schoon en fris als ze zo opgepropt zitten?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 21:43:

[...]



Da's teveel gedoe Drie minuten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:-Bladora- schreef op 26 maart 2015 @ 21:45:

[...]





Echt? Toch niet met 5+ panty's per week?Welja, neem je een iets groter pannetje/schaaltje/bakje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik draag bijna iedere dag een panty. Heb een paar waszakjes en daar verdeel ik ze over. Nooit problemen gehad. En anders handwas.
Je hebt ook waszakjes met 4 vakken en 1 rits. Daar doe ik vaak mijn bh's in, maar dat kan met panty's ook prima natuurlijk.
quote:retrostar schreef op 26 maart 2015 @ 21:48:

[...]



Welja, neem je een iets groter pannetje/schaaltje/bakje.Of gewoon een teiltje of emmer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 26 maart 2015 @ 21:49:

[...]



Of gewoon een teiltje of emmer.Tuurlijk maar waarom zou je meer water gebruiken dan nodig?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Panties gaan gewoon in de wasmachine. Nooit een knoop.

Maarrrr bh's neem ik mee onder de douche en was ze daar. Misschien iets voor je panties??
Het meeste vuil zit bij je voeten in mijn ervaring. Bij thuiskomst afspoelen onder de kraan, dan uithangen over de rand van de wasmand. Dan is 80% van het vuil eruit, zoiets gok ik. Als je dan wast worden ze wel schoon. Dat spoelen is eigenlijk belangrijker.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tips iedereen! Ik ga speuren naar een waszak met meerdere vakken, en anders mijn panty's in een sok doen. Op de hand wassen ben ik niet zo'n fan van. Maar Thanks voor de tips!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven