Papieren rietjes in een fysieke winkel

30-06-2014 18:20 26 berichten
Wie heeft deze zien liggen ergens? Ik vind ze erg leuk, maar te duur via een webshop. (Dan betaal ik incl. verzenden zo'n 7 euro voor 20 rietjes.)



Xenos zou ze hebben volgens de website, maar de vestiging hier dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Hema schijnt ze ook (gehad?) te hebben.

En ze passen meestal wel door de brievenbus.

Hier zijn de verzendkosten ook flexibel (link ; http://www.myprettypartys ... /blauwe-papieren-rietjes/)en anders gewoon vragen bij de webwinkel of ze met brievenbuspost verstuurd kunnen worden
Alle reacties Link kopieren
Hema?
Alle reacties Link kopieren
Heb ze vrijdag nog bij de Hema gekocht
Alle reacties Link kopieren
Ebay!



Maar goed, dat is geen fysieke winkel, en je moet er een tijd op wachten. Wel goedkoop, vermoed ik, met 25 stuks voor een euro. Nou ja, mogelijk heb je er nog wat aan. Anders, sorry voor de nutteloze toevoeging.
Alle reacties Link kopieren
De Koko Toko in Groningen (Zwanestraat) heeft ze!
Hema dus.



Ga ik morgen even op de fiets heen.



(Tips blijven welkom hoor, wellicht hebben ze ze hier niet. Kleine vestiging ook weer. Van het weekend kan ik even richting Utrecht of Amsterdam rijden.)
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar je woont, maar een aantal taartdecoratie winkels verkoopt ze ook (fysieke winkels)
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Gisteren nog bij de xenox gezien, ze hebben ze dus wel (gehad)
Dille en Kamille.



Edit: Nee dus.



Had toevallig nog over die zaak van de week.
Het cafe van museum volkenkunde verkoopt ze ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze onlangs gekocht bij Xenos, verpakking met verschillende prints er op en ik heb ze ook bij Flying Tiger gezien.
If you can dream it, you can do it
Alle reacties Link kopieren
Kijk, deze! http://www.xenos.nl/assor ... rtikelen/papieren-rietjes
If you can dream it, you can do it
Alle reacties Link kopieren
ben ik de enige die er rillingen van krijgt? ala nagels over het schoolbord?
quote:suus_suus schreef op 30 juni 2014 @ 19:24:

Kijk, deze! http://www.xenos.nl/assor ... rtikelen/papieren-rietjesJa, die wilde ik dus vandaag bij Xenos halen. Maar niet in assortiment helaas.
64 cent was leuk geweest ipv 7 euro.
Alle reacties Link kopieren
Oops sorry, overheen gelezen in je OP. Heb je een Flying Tiger in de buurt?
If you can dream it, you can do it
Ik denk het niet, want ik ken die winkel niet. Zal even googlen.
Nee dus, ik kan er wel naar toe dit weekend als ik wil. Maar wel half uur rijden dus.
Alle reacties Link kopieren
Hema! Blauwe met sterretjes. Liggen op het kopje met de uitdeelcadeautjes en nog meer partygoods met blauwe sterretjes. Kosten geloof ik 2 euro voor 20 stuks ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Bij Flying Tiger wisselt het assortiment heel snel, dus zou eerst even bellen voor je er heen gaat mocht je bij de Hema niet slagen.
If you can dream it, you can do it
Alle reacties Link kopieren
papieren rietjes? Blijft dat dan wel "goed" in je drank? Of moet je die meteen gebruiken (alles direct opdrinken)?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees met verbazing mee, ik had ze nog nooit gezien. Maar dat is toch vies? Ik proef dan gelijk bij het lezen ervan een papieren bende in mijn mond.
Ze zijn gemaakt om uit te drinken, dus ik neem aan dat ze goed blijven als je ze daarvoor gebruikt.



Ik ben bijna jarig en vindt ze wel leuk voor een tuinfeest. Lekker vrolijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:hartenvier schreef op 30 juni 2014 @ 19:55:

Ik lees met verbazing mee, ik had ze nog nooit gezien. Maar dat is toch vies? Ik proef dan gelijk bij het lezen ervan een papieren bende in mijn mond.

Inderdaad, dat gevoel heb ik ook.



quote:riannerianne schreef op 30 juni 2014 @ 19:58:

Ze zijn gemaakt om uit te drinken, dus ik neem aan dat ze goed blijven als je ze daarvoor gebruikt.



Ik ben bijna jarig en vindt ze wel leuk voor een tuinfeest. Lekker vrolijk.

Papier dat gemaakt is om uit te drinken. Ik vraag me dan af wat wat die behandeld zijn.

Een gewoon rietje kan toch ook mooi zijn?

Als jij liever deze hebt: ga ervoor! Ik vind het gewoon een raar concept, een papieren rietje :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven