pissebedden in huis

28-07-2015 20:48 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva lezers,



Ik heb last van pissebedden in huis. Ik maak altijd alles goed schoon en laat geen vochtige dingen liggen of viezigheid. Ik heb laatst een spray van HG gekocht voor ongedierte dus ook pissebedden. Deze gesprayd in de wc waar een gleufje zat tussen de muur. En bij de voor en achterdeur. Op de wc heb ik er bijna geen last meer van. Wel liep er net een in de woonkamer echt goor. Eerder nooit in de woonkamer gezien alleen op het toitlet. Iemand tips of hetzelfde meegemaakt? Bedankt allemaal! X
Wij hebben het gehad in ons vorige huis. Ze kwamen bij ons in de meterkast naar binnen. Ook vliegen en andere beesten kwamen daar binnen. Wij hebben daar toen alle gleufjes en kiertjes in de muur dicht gepurt en hebben er nooit meer last van gehad.
Ach het zijn maar kreeften!
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn niet zo erg als kakkerlakken en bedwantsen. Je kunt ze vangen door een doorgesneden aardappel op het snijvlak neer te leggen op plekken waar ze tevoorschijn komen, wel een openingetje maken zodat ze eronder kunnen kruipen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Pas ook gehad, brrrr kwamen door een kier onder de voordeur naar binnen



Zo'n spuitbus voor kruipend ongedierte ( alleen die naam al )van HG gekocht , die helemaal leeggespoten binnen en buiten



Nooit meer een pissebed gezien
quote:pearle schreef op 28 juli 2015 @ 21:18:

Pas ook gehad, brrrr kwamen door een kier onder de voordeur naar binnen



Zo'n spuitbus voor kruipend ongedierte ( alleen die naam al )van HG gekocht , die helemaal leeggespoten binnen en buiten



Nooit meer een pissebed gezien En tien jaar eerder dood jeeeej
Alle reacties Link kopieren
quote:Maackii schreef op 28 juli 2015 @ 21:22:

[...]



En tien jaar eerder dood jeeeej
Waarom is dat zo erg?
quote:pearle schreef op 28 juli 2015 @ 21:23:

[...]





Nou tis echt rotspul hoor en ik heb er voor gestudeerd;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 21:24:

Waarom is dat zo erg?



precies.... als het niet zou mogen zou het niet te koop zijn



ik wil echt geen pissebedden



ik heb ook mierenspul...mag zeker ook niet...
quote:pearle schreef op 28 juli 2015 @ 21:28:

[...]





precies.... als het niet zou mogen zou het niet te koop zijn



ik wil echt geen pissebedden



ik heb ook mierenspul...mag zeker ook niet...

Ach onzin, er is zoveel slecht wat wel tekoop is. Het is vergif he, denk je soms dat jij super cellen hebt en je dat niet opneemt daarin ofzo?



Maar goed we dwalen af met deze discussie en wellicht Wil je toch niet anders geloven dus laten we het hier maar bij laten.



En nee, van mierenspul gaan bijen dood, gaan bijen allemaal dood gaan mensen allemaal dood...
quote:pearle schreef op 28 juli 2015 @ 21:28:

[...]





precies.... als het niet zou mogen zou het niet te koop zijn



ik wil echt geen pissebedden



ik heb ook mierenspul...mag zeker ook niet...

Ik bedoelde waarom de pissebedden zo erg zijn. Dat dat spul gewoon vergif is lijkt me duidelijk.



Hoe erg kan een pissenbed in huis zijn?
Pissenbedden doen niemand kwaad, verspreiden geen ziektes, kotsen niet over hun eten. Ze ruimen lekker van alles op. Ik zeg niet dat he ze moet verwelkome maar panikeren hoeft echt niet.



Vlinders zijn echt viezer hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sidroht schreef op 28 juli 2015 @ 21:37:

[...]



Ik bedoelde waarom de pissebedden zo erg zijn. Dat dat spul gewoon vergif is lijkt me duidelijk.



Hoe erg kan een pissenbed in huis zijn?Nog nooit elke dag er een heleboel tegengekomen zeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Maackii schreef op 28 juli 2015 @ 21:50:

Pissenbedden doen niemand kwaad, verspreiden geen ziektes, kotsen niet over hun eten. Ze ruimen lekker van alles op. Ik zeg niet dat he ze moet verwelkome maar panikeren hoeft echt niet.



Vlinders zijn echt viezer hoor.vandaar je plaatje...
quote:pearle schreef op 28 juli 2015 @ 21:57:

[...]





vandaar je plaatje... om in huis te hebben
Hoeveel is veel? Ik heb er soms wel 5 per week. Nu met dat natte weer nog meer. Nou ja, beter dan de meeltorren (of zo) die tevoorschijn komen als het 25+ graden is.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties. Die meter kast is een goede zal ik morgen eens naat kijken.

Nee pissebedden zijn niet erg buiten, maar wel in je huis vind het niet fijn. Spuitbus van HG heb ik ook. Heb het vandaag weer opnieuw gespoten ben benieuwd. Wegens ruimtegebrek wel mijn aardappels in de meterkast liggen. Zou dat het kunnen zijn?

Bedankt voor alle adviezen en tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven