Poets

13-02-2016 16:00 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaahhhh!!! Ik heb poetskriebels! Heb de keuken al blinkend, wil de ramen nog doen en heb het gevoel dat alles nodig aan de beurt is. Herken ik niet van mezelf. Wordt het lente ofzo?!?
Ik heb het niet. Maar, als je zo meteen nog energie over hebt Ben je meer dan welkom! Vanmorgen moest ik mijn autoruiten krabben. Volgens mij duurt het nog even voor lente is.
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik weet niet. Maar als je klaar bent en nog steeds kriebels hebt, ben je van harte welkom .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Moet je ongesteld worden?
hier het zelfde, heb ook al vroeg het gevoel dit jaar met grote voorjaar schoonmaak
quote:lilalinda schreef op 13 februari 2016 @ 16:05:

Moet je ongesteld worden?
Alle reacties Link kopieren
Geen last van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 13 februari 2016 @ 16:05:

Moet je ongesteld worden?Of juist niet en je bent zwanger en nu al bezig het huis baby-klaar te maken?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Nee, ik heb zulks nooit. Gelukkig maar, ik word al moe als ik eraan denk.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 13 februari 2016 @ 16:05:

Moet je ongesteld worden?







Zou ik ook net typen :p
Alle reacties Link kopieren
Niet ongesteld of zwanger. Wel gaan we half maart verhuizen. Zou dat het zijn? Heb ook zin in kledingkasten van de kinderen uitmesten.
quote:ekeim schreef op 13 februari 2016 @ 16:18:

Niet ongesteld of zwanger. Wel gaan we half maart verhuizen. Zou dat het zijn? Heb ook zin in kledingkasten van de kinderen uitmesten.



Ik denk dat dat het is ja.



Soms heb ik trouwens ook wel eens zo'n bui hoor, zomaar zonder aanleiding. Ik maak daar altijd meteen gebruik van, want het kan zo maar weer een jaar duren voor ik weer een aanval krijg en het scheelt toch.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2016 @ 16:23:

[...]





Ik denk dat dat het is ja.



Soms heb ik trouwens ook wel eens zo'n bui hoor, zomaar zonder aanleiding. Ik maak daar altijd meteen gebruik van, want het kan zo maar weer een jaar duren voor ik weer een aanval krijg en het scheelt toch.idem.
Jouw gevoel is functioneler dan die van mij. Ik heb enorm veel zin in mijn man maar de kinderen lopen hier rond... Ik dacht ook al aan de lente.
Shit, ik lees iets over voorjaarsschoonmaak. Nu heb ik weer het gevoel dat ik dat moet doen, maar zooooooooooo géén zin!
Alle reacties Link kopieren
quote:Troelalaaaa schreef op 13 februari 2016 @ 17:01:

Shit, ik lees iets over voorjaarsschoonmaak. Nu heb ik weer het gevoel dat ik dat moet doen, maar zooooooooooo géén zin!Gevoel negeren en blijven forummen. Gaat vanzelf over.
Life is short. Eat dessert first.
Doornroosje, ik baal er van!

Weer iets voor mijn things to do list.

Ik wil af van die voorjaarsschoonmaak.
Ik heb ook de voorjaarsschoonmaakkriebels..maar ben ook nog net te lui

Ben vandaag tot stofzuigen gekomen, vanmorgen had ik ambitieuzere plannen
Alle reacties Link kopieren
quote:Troelalaaaa schreef op 13 februari 2016 @ 17:16:

Doornroosje, ik baal er van!

Weer iets voor mijn things to do list.

Ik wil af van die voorjaarsschoonmaak.

Heb je al chocolade geprobeerd? Leuke serie opzetten en verstand op nul. Meestal gaat die absurde drang dan voorbij.

O, lijst verscheuren wil ook wel eens helpen.
Life is short. Eat dessert first.
Hier ook alle kasten plus de zolder uitgemest. Poetsen hou ik niet van, daar heb ik dan ook iemand voor maar wel alles opgeruimd enzo!
Ok, na het bericht van stadenland besloten dat ik dit topic ga vermijden!
quote:Troelalaaaa schreef op 13 februari 2016 @ 17:01:

Shit, ik lees iets over voorjaarsschoonmaak. Nu heb ik weer het gevoel dat ik dat moet doen, maar zooooooooooo géén zin!Je moet ook gewoon op je verstand af gaan, niet op je gevoel.
quote:Troelalaaaa schreef op 13 februari 2016 @ 17:24:

Ok, na het bericht van stadenland besloten dat ik dit topic ga vermijden!Hahaha misschien helpt dit: ik voel me eigenlijk best verdrietig dat ik mijn middag zonder kinderen niet aan mezelf besteed heb
Nu ik erover nadenk heb ik dit nooit. Best jammer, zou wel van pas komen zo'n keer of 3 per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week ongesteld geweest maar ik had die kriebels gisteren! Heb heel de benedenverdieping een hele grote schoonmaakbeurt gegeven. Het is alsof we hier net wonen zo schoon. Gisteren dacht ik nog dat ik vandaag de tweede verdieping zou doen en morgen de derde. Ik stond vanmorgen op maar heb totaal geen zin meer. Dus begin er maar ook niet aan. We genieten nu heerlijk van de schone benedenverdieping.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven