Politie treedt niet op burengerucht

11-12-2016 10:50 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals sommige van jullie weten heb ik te maken met burengerucht. Ik ben één van de weinige in de buurt die hierover nog zijn mond open doet. Ik ben bedreigd door mijn buren. Gister was het weer raak op een ander adres. De politie heeft behalve een schouderklopje en de vriendelijk mag het wat zachter niet opgetreden. De volumeknop ging na het vertrek van de politie weer omhoog. Op latere meldingen heeft de politie niet meer gereageerd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En de andere buurtbewoners vinden het wel prima ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is er evt een wijkagent waarmee je eens zou kunnen praten?
Alle reacties Link kopieren
hoe vaak is dat?
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie een koophuis of huren jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar niemand durft meer zijn mond op te doen. Vooral mensen met kinderen zijn bang. Een filmpje van 1 van de bedreigingen staat ook op mijn kanaal. Bij mij gaat het dreigen veel verder. Buren hebben getracht om 's nachts mijn voordeur in te trappen met de melding dat ik kapot zou worden gemaakt. De politie heeft een aangifte afgeraden vanwege represailles. Uiteindelijk heb ik toch aangifte gedaan.



Ik begrijp wel dat niemand meer zijn mond open doet en de politie doet zoals altijd helemaal niets. Dit feestje was van 01.oo tot 3.30 uur en kon gewoon door gaan zonder dat iemand de feestgangers een strobreed in de weg legde. Geen boete, geen inname apparatuur, sterker nog toen ik om 03.00 uur de politie belde werd gezegd dat er men andere prioriteiten had.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb koop, het is bijna elke week wel raak maar niet altijd zo extreem als nu.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al contact gehad met de wijkagent?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Al buurtbemiddeling geweest? Hoe vaak zijn die feestjes?

Dit lijkt mij een regelrechte hel om zo te moeten wonen.
Alle reacties Link kopieren
Huren zij? Verhuurder inschakelen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn buren hadden om zes uur vanochtend bonje.
Ohh ik zou echt laaiend zijn...

Hier is dat ook een aantal jaar elke maand raak geweest. Tot ik deze zomer helemaal uit m'n plaat ging tegen ze. Toen was het over. Maar ik geloof dat dat geen oplossing is bij jou. Ik zou inderdaad een afspraak maken bij de wijkagent. Dit filmpje ook laten zien natuurlijk. Ook een logboek bijhouden van alles waar je last van hebt.

Pfff... Wat leven er toch asociale mensen op deze wereld zeg, niet normaal!
Alle reacties Link kopieren
Aangifte gedaan van die bedreigingen?
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat vreselijk!!! Ik heb ook erg veel last van mijn buren, een probleemgezin hebben ze naast mij geplaatst (huurwoning) helaas trek ik ook aan het kortste eind.
En wat een rare reacties van de politie zeg! Afraden om aangifte te doen? Wat is dat voor een raar iets?! Heb echt met je te doen, zit me hier plaatsvervangend boos te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 11 december 2016 @ 10:59:

Mijn buren hadden om zes uur vanochtend bonje.Dit was van 01.00 tot 3.30 uur. Geloof mij niemand in de straat heeft geslapen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hou je een dagboek bij met alle overlast?
Alle reacties Link kopieren
quote:poolparty schreef op 11 december 2016 @ 10:59:

Aangifte gedaan van die bedreigingen?Ja inmiddels wel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat naar! Bij mij in de buurt komt de politie wel en treedt dan ook hard op. Ik begrijp niet waarom dat bij jullie op deze manier gaat.



Ik zou bijna in staat zijn een brief te sturen naar de burgemeester met al het bewijsmateriaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan die bedreiging niet vinden. Linkje ?



Tsja, tijd voor - verhuizen

-knokploegje

-honderdduizendklapper
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Contact opnemen met de wethouder wil nog wel eens helpen. Burenoverlast bij koop is vaak nog kutter dan bij huur :(
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Wij hebben hetzelfde mee gemaakt en de wijkagent ingeschakeld. Het bleek dat ze al veel meer klachten over dat adres hadden. Uiteindelijk heeft de wijkagent contact opgenomen met de Woningstichting.

Samen is besloten nogmaals contact op te nemen met de mensen van het betreffende adres en ze kregen te horen dat ze, als er nog 1 klacht over overlast en intimidatie zou worden gedaan, de Woningstichting naar de rechter zou stappen voor uithuiszetting.

Daarna nooit meer last gehad.
Alle reacties Link kopieren
Oh vreselijk, zulk volk naast je. En aangezien de politie niks doet, zullen ze zich steeds meer verheven boven de buurt gaan voelen. Ik zou alles wat je aan bewijs hebt laten zien aan de verhuurder [als ze huren] en verder klachten bij de gemeente deponeren met de bewijzen.

Sterkte! Het is niet te doen om zulke mensen naast je te hebben wonen.
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 december 2016 @ 11:03:

Ik kan die bedreiging niet vinden. Linkje ?



Tsja, tijd voor - verhuizen

-knokploegje

-honderdduizendklapper



filmpje met al die getalletjes

Ik versta wel niet wat gezegd wordt
Oh ellende! Bij mij deden de andere buren en de politie ook niks. Ik heb weleens gedacht dat de wijkagent bang voor ze was of zo.

Er werd mij toen ook afgeraden aangifte te doen, dat zou het erger maken. Mijn dochter en ik zijn wel 2 jaar lang behoorlijk bedreigd. Rotvolk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven