Politie treedt niet op burengerucht

11-12-2016 10:50 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals sommige van jullie weten heb ik te maken met burengerucht. Ik ben één van de weinige in de buurt die hierover nog zijn mond open doet. Ik ben bedreigd door mijn buren. Gister was het weer raak op een ander adres. De politie heeft behalve een schouderklopje en de vriendelijk mag het wat zachter niet opgetreden. De volumeknop ging na het vertrek van de politie weer omhoog. Op latere meldingen heeft de politie niet meer gereageerd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 12 december 2016 @ 21:05:

Je gaat voor geluidsoverlast geen 112 bellen toch?Nee maar ik dacht dat jij dat wel had gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Voor die deur in trappen wel ja...voor geluidsoverlast bel ik gewoon 0900 - 8844
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan ik wel verhuizen, nooit zo onderzocht meer volgens mij gaat mijn huis 2x over de kop wanneer ik verkoop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In dat geval en in jouw geval misschien het beste. Vooral omdat je geen steun krijgt.
Alle reacties Link kopieren
In jouw geval nam ik fuckering met een grote kickbokser , of een geile motorbende lid. En dan ging ik gezellig samen bij de buren op de koffie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wel, helemaal niet zo raar idee (verhuizen).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 december 2016 @ 21:34:

In jouw geval nam ik fuckering met een grote kickbokser , of een geile motorbende lid. En dan ging ik gezellig samen bij de buren op de koffie.Je weet nooit wat dat soort connecties terug willen voor hun hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 12 december 2016 @ 21:34:

Misschien wel, helemaal niet zo raar idee.Ze doen wat ze doen omdat iedereen kennelijk heel bang is. Iemand die niet bang is maakt net even meer indruk als je aanbelt om niet te vragen maar te eisen dat die pestpokkenherrie moet stoppen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 12 december 2016 @ 21:35:

[...]





Je weet nooit wat dat soort connecties terug willen voor hun hulp.Vraag je zes brede neven. Het gaat er om dat er iemand aan de deur staat die wel indruk maakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 12 december 2016 @ 21:34:

Misschien wel, helemaal niet zo raar idee (verhuizen).Nee, zeker niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 12 december 2016 @ 21:34:

Misschien wel, helemaal niet zo raar idee (verhuizen).Als je de mogelijkheid hebt om te verhuizen kan je geen beteretijd hebben dan nu en moet je ook niet te lang wachten. Hier staan veel huizen niet eens twee weken meer te koop.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 december 2016 @ 21:38:

[...]





Vraag je zes brede neven. Het gaat er om dat er iemand aan de deur staat die wel indruk maakt.Dit. Ik ben getrouwd met een man met een hele grote familie. Schatten van mensen voor iedereen en op het oog keurig,maar in dit soort situaties zo gek als een draaideur. Het is nooit nodig geweest gelukkig,maar ik heb weleens verhalen gehoord..
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel even wat opruimen enzo en foto's maken.



Ik lees net via google dat in mijn wijk meer overlast voorkomt waar niemand tegen optreedt. Heeft ook al het Parool gehaald. In Parool werd het niet melden en de angst in buurt bevestigd. Ik denk dat het trend is die voorlopig niet wordt opgelost.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 12 december 2016 @ 21:54:

Ik moet wel even wat opruimen enzo en foto's maken.



Ik lees net via google dat in mijn wijk meer overlast voorkomt waar niemand tegen optreedt. Heeft ook al het Parool gehaald. In Parool werd het niet melden en de angst in buurt bevestigd. Ik denk dat het trend is die voorlopig niet wordt opgelost.Toch maar verhuizen dan. Een buurt moet fijn zijn om in te wonen. Niet alleen je straat of je flat.
quote:viva-amber schreef op 12 december 2016 @ 21:35:

[...]





Je weet nooit wat dat soort connecties terug willen voor hun hulp.

Afgelopen zomer zat ik met een probleem. Had op een fb pagina een advertentie geplaatst of iemand mij kon helpen. Een hells angel reageerde erop, hij kwam hierheen op zijn Harley maar kon het probleem niet verhelpen dus belde hij nog 2 mannen van de hells angels en samen hebben ze mijn probleem verholpen. Weet je wat ze terug wilden hebben? NIETS! En dat terwijl ik ze nog geld wou geven.



En in mijn ogen klink je echt als de zeikerd van de buurt. Je wordt door je buren bedreigd, gaat staan filmen als mensen waar je nooit last van hebt gehad eens een keer een feestje hebben, belt de politie, je ruidt je andere buren op om vooral aangiftes te doen maar niemand doet dat...denk echt dat het probleem meer bij jezelf ligt. Als je MIJ zou filmen stiekem en het op internet zou zetten dan zou je van mij wel meer te horen krijgen als " ja pas je wel op".
Alle reacties Link kopieren
Gezellig.
quote:viva-amber schreef op 12 december 2016 @ 21:34:

Misschien wel, helemaal niet zo raar idee (verhuizen).





Dat denk ik ook, zeker als je hele buurt al bekend staat om dit probleem. Dan zijn er te veel instanties die falen, en dan kan je weinig als burger doen dan vertrekken. Totdat instanties wel hun werk gaan doen. Maar als zelf politie niet komt meer, dan hebben ze het opgegeven.

Weet je, ik denk dat je super veel energie krijgt door stappen te ondernemen van je huis verkopen. Nu staat je hoofd er misschien nog niet naar vanwege stress en slaaptekort, maar probeer het anders....morgen doen alsof je gaat vertrekken, dit paar dagen laten broeien in je en alvast zoeken op funda of inschrijven sociale huur, of losse huurwoningen bekijken...en laat je fantasie los op een andere locatie. Of, hoe ziet je droomhuis eruit, ga speuren of funda, wat wil je , binnen je budget?

En na een week, wellicht dat je dan makkelijker kan zeggen, ik ga verhuizen, waarom ik dat zo uitstelde geen idee, maar dit ga ik doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 12 december 2016 @ 20:59:

[...]





Vergaren is wat anders dan publiceren.



"Het Wetboek van Strafrecht meldt hierover in artikel 441b: Elk opzettelijk filmen of fotograferen van personen met een aangebrachte camera in de openbare ruimte is verboden, tenzij dit vooraf duidelijk is aangekondigd (art. 441b: Wetboek van Strafrecht: maximaal twee maanden cel), de vraag is of een dashboardcamera als aangebrachte camera wordt opgemerkt. als voorbeeld: een webcam voor het raam zetten die mensen op straat filmt wordt wel als aangebrachte camera aangemerkt.. De aanname is dat een dashboardcamera niet als aangebrachte camera aangemerkt wordt. Het filmen van de openbare weg met een dashboardcamera is dus toegestaan, maar als het om een vaste camera gaat dan zou er een bordje opgehangen moeten worden dat er een camera opgehangen is. In geval van publicatie van de beelden zult u rekening moeten houden met portretrecht. Publicatie van een filmopname waar een persoon herkenbaar opstaat, kan een schending van het portretrecht zijn. De geportretteerde moet een redelijk belang kunnen laten zien (zoals privacybelang) op grond waarvan het werk niet gepubliceerd mag worden. Voor meer informatie kunt u de website van ICT-jurist Arnoud Engelfriet bezoeken: Iusmentis.com"Dit gaat alleen over het plaatsen van vaste camera's en is niet van toepassing op een mobieltje
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:jippie55 schreef op 12 december 2016 @ 21:42:

[...]



Als je de mogelijkheid hebt om te verhuizen kan je geen beteretijd hebben dan nu en moet je ook niet te lang wachten. Hier staan veel huizen niet eens twee weken meer te koop.



Dan moet ze 't huis wel verkocht krijgen ...



Als toekomstige kopers toevallig 's avonds laat es komen zien om "sfeer te snuiven" ... weten ze ook welke buren ze krijgen.
Alle reacties Link kopieren
De huizen gaan over de kop hier. Ik had geen idee al maanden de markt niet verkend. Ik was vandaag gewaarschuwd door een collega die net zijn huis heeft verkocht. Zou mij niet verbazen wanneer er goed voor wordt betaald en er daarna meteen een airbnb van wordt gemaakt of wanneer hier ook een stel koters van rijke ouders intrekken.



Ik heb al leuke huizen gezien in mijn geboorteplaats 10 min van de Randstad, rustig en nog veel goedkoper ook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wanhoop en je filmpjes-actie in deze, ik heb een tijdje geleden ook vriend naar de buurman gestuurd om hem eens even goed de waarheid te zeggen nadat honderd keer vragen en officiële klachten niet genoeg bleken te zijn. Absoluut niet mijn stijl maar buurman houdt zich sindsdien wel eindelijk wat rustiger. Hele nare dingen zijn dit.
Natte tosti..
quote:viva-amber schreef op 13 december 2016 @ 03:24:

De huizen gaan over de kop hier. Ik had geen idee al maanden de markt niet verkend. Ik was vandaag gewaarschuwd door een collega die net zijn huis heeft verkocht. Zou mij niet verbazen wanneer er goed voor wordt betaald en er daarna meteen een airbnb van wordt gemaakt of wanneer hier ook een stel koters van rijke ouders intrekken.



Ik heb al leuke huizen gezien in mijn geboorteplaats 10 min van de Randstad, rustig en nog veel goedkoper ook.Dat klinkt alsof je in een prima positie zit. Wat houdt je tegen?!
En je moet bij verkoop de potentiele kopers wel op de hoogte stellen van de geluidsoverlast.
quote:viva-amber schreef op 13 december 2016 @ 03:24:

De huizen gaan over de kop hier. Ik had geen idee al maanden de markt niet verkend. Ik was vandaag gewaarschuwd door een collega die net zijn huis heeft verkocht. Zou mij niet verbazen wanneer er goed voor wordt betaald en er daarna meteen een airbnb van wordt gemaakt of wanneer hier ook een stel koters van rijke ouders intrekken.



Ik heb al leuke huizen gezien in mijn geboorteplaats 10 min van de Randstad, rustig en nog veel goedkoper ook. Ik hoop van harte dat je kan zeggen, 2017 is zo'n leuk jaar, leuke woning, leuke buurt, etc etc
Alle reacties Link kopieren
quote:MinionX schreef op 13 december 2016 @ 07:26:

En je moet bij verkoop de potentiele kopers wel op de hoogte stellen van de geluidsoverlast.Is dat zo? Als er verderop in de straat feestjes worden gehouden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven