Politie treedt niet op burengerucht

11-12-2016 10:50 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals sommige van jullie weten heb ik te maken met burengerucht. Ik ben één van de weinige in de buurt die hierover nog zijn mond open doet. Ik ben bedreigd door mijn buren. Gister was het weer raak op een ander adres. De politie heeft behalve een schouderklopje en de vriendelijk mag het wat zachter niet opgetreden. De volumeknop ging na het vertrek van de politie weer omhoog. Op latere meldingen heeft de politie niet meer gereageerd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dat je zelf een koopwoning hebt is minder interessant, maar hoe zit het bij je buren ?
quote:OliviaMoore schreef op 11 december 2016 @ 11:03:

Contact opnemen met de wethouder wil nog wel eens helpen. Burenoverlast bij koop is vaak nog kutter dan bij huur :(Wethouder of partijen in de gemeenteraad inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 december 2016 @ 11:03:

Ik kan die bedreiging niet vinden. Linkje ?



Tsja, tijd voor - verhuizen

-knokploegje

-honderdduizendklapperhttps://www.youtube.com/watch?v=MVuPq1qFZgQ



Het feest was vannacht van een ander adres dan de mensen door wie ik ben bedreigd. Maar goed bij de dreigers is ook regelmatig overlast. Zo drukken zij bij thuiskomen van uitgaan op de deurbellen en slaan zij om 05.00 ochtend een paar minuten tegen de stalen trap om iedereen te laten weten dat zij weer thuis zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Contact op nemen met Hart van Nederland?
Wat naar dat filmpje... ik verstond ze wel. Zo wonen is toch niet te doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een hel zeg! Waarom durft niemand iets? Zijn het kampers?
Alle reacties Link kopieren
quote:Max766 schreef op 11 december 2016 @ 11:06:

Dat je zelf een koopwoning hebt is minder interessant, maar hoe zit het bij je buren ?Verschillend koop- en huur. Het is 7 jaar heel rustig geweest. Nu lijkt het wel of overlast, overlast aantrekt. Ik denk omdat er niet wordt opgetreden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:7102 schreef op 11 december 2016 @ 11:08:

Contact op nemen met Hart van Nederland?Of de televaag
Alle reacties Link kopieren
quote:chentolove schreef op 11 december 2016 @ 11:05:

[...]





filmpje met al die getalletjes

Ik versta wel niet wat gezegd wordtO, was het toch dat filmpje ? Nee, daar versta ik ook niets van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 11 december 2016 @ 11:07:

[...]



Wethouder of partijen in de gemeenteraad inderdaad.Goed idee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:chentolove schreef op 11 december 2016 @ 11:05:

[...]





filmpje met al die getalletjes

Ik versta wel niet wat gezegd wordt

ik zou een beetje uitkijken als ik jou was, je weet precies waar ik het over heb.



Wat een pareltje
Alle reacties Link kopieren
Ik zou cintact opnemen met de wijkagent. Deze heeft sowieso meer tijd voor je
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaleeflang schreef op 11 december 2016 @ 11:08:

Wat naar dat filmpje... ik verstond ze wel. Zo wonen is toch niet te doen?Wat wordt er dan gezegd ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Staat hierboven!
quote:chentolove schreef op 11 december 2016 @ 11:05:

[...]





filmpje met al die getalletjes

Ik versta wel niet wat gezegd wordtIk wel. Creepy.
wijkagent inschakelen, aangifte blijven doen en blijven bellen.
Alle reacties Link kopieren
Er wordt o.a. gezegd dat ik moet oppassen en hij doet dreigend een stap naar voren in mijn richting.

Het proberen om mijn deur in te trappen onder bedreiging en dat ik kapot zou worden gemaakt heb ik niet gefilmd omdat ik probeerde om 112 te bellen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zijn zij huurders of kopers, dat is wel een heel belangrijk element.
Alle reacties Link kopieren
Als het om meerdere buren gaat, zou ik toch bekijken of verhuizen mogelijk is
Alle reacties Link kopieren
jeetje man wat erg! dan kijk je toch doordeweek al tegen het weekend op met het of het weer feest is. Misschien een gekke vraag he, maar is het ook mogelijk om een klacht in te dienen bij de politie gezien die niet heeft gereageerd op latere meldingen of omdat die niets doen? zij hebben toch ook een verantwoordelijkheid hierin?
Bovenarm: logboek bijhouden van elke overlast en elke keer politie bellen.



Contacten leggen met buren en brief schrijven naar de burgemeester. Ik help je graag met brief opstellen.
Jeetje, heftig, en dat andere filmpje waar je bedreigd wordt, zijn dat andere buren? De man en vrouw?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 11 december 2016 @ 11:09:

[...]





Verschillend koop- en huur. Het is 7 jaar heel rustig geweest. Nu lijkt het wel of overlast, overlast aantrekt. Ik denk omdat er niet wordt opgetreden.Ik zou bij het kadaster informeren wie de eigenaren zijn en die formeel aanschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Het komt doordeweeks vaker voor dan in het weekend. Klacht is ingediend bij de politie. Ik gebruik alle kanalen die ik kan vinden. Ik ben alleen mentaal niet fit op dit moment wat ook niet echt helpt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
http://telefoongids.pro/klantenservice/Powned



020-5241150



Bel deze,zij zijn ook bij de buren in Ten Apel geweest die overlast hadden en ze hebben ervoor gezorgt dat de Gemeente en politie opeens wel optrad tegen die treitervloggers die overlast in de buurt veroorzaakten.

Als het op tv komt gaan ze er wel werk van maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven