*Poll* Hoe laat gaan jullie, door de week, naar bed.

20-08-2016 17:08 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomaar, omdat ik er nieuwsgierig naar ben. Ik ben zelf nogal een avondmens, ik moet mezelf echt dwingen voor 12 uur in bed te liggen, dit lukt vaker niet dan wel, met soms uitschieters tot 01:30 uur .

Maar de wekker gaat wel om half 7..

Hoe laat ga je op werkdagen naar bed?

Totaal aantal stemmen: 356

Voor 22:00 uur (13%)
Tussen 22:00 uur en 23:00 uur (49%)
Tussen 23:00 uur en 00:00 uur (23%)
Tussen 00:00 uur en 01:00 uur (10%)
Na 01:00 uur (5%)
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jou geloof ik TO. Alleen gaat mijn wekker 4 dagen per week om kwart voor zeven.
Heerlijk met een boekje of gewoon lekker met mijn man
Alle reacties Link kopieren
Tussen 22.00 en 23.00 uur. Sinds ik een baby heb ben ik geen avondmens meer. Ik ben ook geen ochtendmens overigens.
Alle reacties Link kopieren
Meestal rond 21.00/21.30. Wekker gaat om 4.00.. Af en toe wat later (23.00) gaat nog wel, maar meerdere dagen met weinig slaap trek ik niet.
bats!
Alle reacties Link kopieren
quote:Draakje90 schreef op 20 augustus 2016 @ 17:14:

Meestal rond 21.00/21.30. Wekker gaat om 4.00.. Af en toe wat later (23.00) gaat nog wel, maar meerdere dagen met weinig slaap trek ik niet.Ik eigenlijk ook niet. Ik ben bij vlagen ontzettend moe (goh ). Dan ga ik een week 'vroeg' naar bed (23:00), maar zodra ik dan wat fitter ben, blijf ik toch weer hangen...
The time is now
Meestal tussen 22.00 en 23.00 met uitschieters naars 23.30/00.00
Alle reacties Link kopieren
Meestal tussen 23.00 en 00.00, soms wat vroeger als ik echt moe ben.
Ik ben een enorm ochtendmens, dus ik vind 22 mooi zat. Als mijn man net zon ochtendmens zou zijn als ik, wat mij betreft nog vroeger. Dit is ons compromis omdat we samen naar bed gezellig vinden.
Alle reacties Link kopieren
Meestal ergens rond een uur of 23.00 aanstalten maken om spullen klaar te leggen en lig er rond 23.30 in. Duurt meestal wel vrij lang voor ik in slaap val en moet er meestal 2x uit. Wekker van man gaan om 7.30 en ik sta meestal tussen 8.00 en 9.00 uur op. Op vrije dag of late dienst zet ik de wekker om 9.15.



Vandaag moest ik ook werken en lag er gisteren om 01.00 uur in en werd om 8.30 wakker.
Tussen 00.00 en 01.00, hoe vroeg de wekker ook gaat. Kan gelukkig prima tegen weinig slaap.
Alle reacties Link kopieren
00:00 tot 1. Soms uitschieters tot 3
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Ik ben echt een avond/nachtmens. Ik heb niet zo veel slaap nodig en het komt gerust voor dat ik om 4 uur nog op ben. Ik kan wel uitslapen elke dag want ik werk niet.
quote:Blondie456 schreef op 20 augustus 2016 @ 17:22:

Ik ben echt een avond/nachtmens. Ik heb niet zo veel slaap nodig en het komt gerust voor dat ik om 4 uur nog op ben. Ik kan wel uitslapen elke dag want ik werk niet.En je moet ook nog opmaken enzo
Ik ben verplicht een ochtendmens geworden met 2 jonge kinderen, al went t nooit. Het tijdstip verschilt met de dag. Ook omdat ik wisselende diensten heb. Avonddiensten, nachtdiensten, dagdiensten. Als ik vrij ben de volgende dag ga ik meestal rond 23.00 a 23.30 slapen, heb ik de volgende dag dagdienst ga ik om 22.00 naar bed want moet half 6 op. Als ik avonddienst heb gehad kom ik half 1 snachts thuis en ga gelijk MN bed in, want ja uitslapen is er niet bij. Heb ik nachtdienst dan vertrek ik om 23.00 uur van huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik streef naar tussen 10 en 11. Wekker gaat om 6:15 en ik heb eigenlijk minimaal 8 uur slaap nodig, maar dat red ik zelden. Avonden gaan altijd zo snel voorbij/lijken zo kort in tegenstelling tot de werkdag
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Rond 23.00 u. Om half 7 op. Ik kan héél slecht tegen weinig slaap. Word ik bloed chagrijnig van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een avondmens en haat de ochtenden.
life is worth waiting for
Alle reacties Link kopieren
Rond 22.30 uur, standaard eigenlijk. Ook in het weekend wordt het niet veel later dan dat, tenzij ik iets bijzonders heb. Wekker gaat om 7 uur. Ik voel me soms een beetje een mietje, maar ik functioneer hier het beste bij.
Ik probeer voor 00.00 uur in bed te liggen want mijn wekker staat om 7 uur. Mijn biologische klok staat eerder op slapen van 00.00 tot 09.30 uur, helaas. Voor 23.00 uur naar bed gaan heeft geen zin want dan slaap ik toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier na 23.00 uur. Ik werk slaapdiensten en om 23.00 uur 'mag' ik naar bed. Thuis blijf ik een beetje hetzelfde ritme aanhouden.
Ik lig er voor 22 uur in. Nog wat lezen en dan rond 22.15 het licht uit. Sta 4 dagen per week om 6.30 op.
Meestal tussen 22:00 en 23:00, maar in bed liggen we dan nog "even" met onze mobiel te kloten en dan wordt het vaak 0:00 of later...



Gelukkig gaat er geen wekker bij mij. Bij mijn vriend wel. Soms al om 4:30... Maar hey, das zijn pakkie an.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 20 augustus 2016 @ 17:26:

Ik ben verplicht een ochtendmens geworden met 2 jonge kinderen, al went t nooit. Het tijdstip verschilt met de dag. Ook omdat ik wisselende diensten heb. Avonddiensten, nachtdiensten, dagdiensten. Als ik vrij ben de volgende dag ga ik meestal rond 23.00 a 23.30 slapen, heb ik de volgende dag dagdienst ga ik om 22.00 naar bed want moet half 6 op. Als ik avonddienst heb gehad kom ik half 1 snachts thuis en ga gelijk MN bed in, want ja uitslapen is er niet bij. Heb ik nachtdienst dan vertrek ik om 23.00 uur van huis.



Bijna hetzelfde hier! Ik heb geen kinderen dus na een late pas rond 02.00uur.



Slapen na de nachtdienst is trouwens het lekkerst!
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 20 augustus 2016 @ 17:14:

Tussen 22.00 en 23.00 uur. Sinds ik een baby heb ben ik geen avondmens meer. Ik ben ook geen ochtendmens overigens.Ik net zo, alleen lukt het me slecht om voor 23.00 in bed te liggen.. Als man in buitenland is dan lukt het me wel maar dan is ook alles anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven