Privacey

23-05-2014 22:18 104 berichten
Wat als je een buurvrouw hebt die voordurend alle dingen die in je buurt en in haar omgeving gebeurt op allerlei fora's zet en datze snachts heftige seks heeft (zo heftig dat je het kan horen en er wakker van wordt) en dat dan smorgens op een fora zet? Dan is het toch niet raar dat je gaat kijken wat ze allemaal vertelt om te voorkomen dat ze ook dingen over jou vertelt want ik wil niet dat mijn privacey wordt geschonden door iemand die haar vingers niet in bedwang kan houden en ik hou haar in de gaten op het internet. Zij is hier boos om want ik heb haar een keer verteld dat ik haar heb gevonden op een fora en dat ik alles heb gelezen en zei vindt het stalken maar ik vind het controle op mijn privacey want wie weet wat ze over mij allemaal zegt.
Alle reacties Link kopieren
Slecht verhaal dit.



Dus kijkers voor jouw huis worden voor de deur aangesproken door de buurvrouw met een verhaal over keukenapparaten?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Goede bomen, slechte bomen

Een dag die als een nacht verschijnt

Goede bomen, slechte bomen

De buuf die leidt je tot het eind

Goede bomen, slechte bomen

Nee, zij spaart je leven niet

Goede bomen, slechte bomen

Soms geluk en soms verdriet
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik haak af, een beetje goede trol kan ik waarderen maar dit is echt niveau Bonny StClair qua iq.
Waarom bestel je geen keuken op haar naam? Lekker online enzo... elk half jaar een nieuwe keuken, dan zal het ook niet zo opvallen denk je niet?
Alle reacties Link kopieren
De buurman van de andere kant is hier ook, die leuke vent met wie jullie altijd flirten. Hij fluistert me net in dat hij jullie maar lelijke wijven vindt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 mei 2014 @ 22:37:

Goede bomen, slechte bomen

Een dag die als een nacht verschijnt

Goede bomen, slechte bomen

De buuf die leidt je tot het eind

Goede bomen, slechte bomen

Nee, zij spaart je leven niet

Goede bomen, slechte bomen

Soms geluk en soms verdriet
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lucky_Birdie schreef op 23 mei 2014 @ 22:35:

Wat gezellig! De halve straat hier online!



Waar blijven de rest van de buurtjes van de Esdoornstraat?Haaai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 23 mei 2014 @ 22:37:

Ik haak af, een beetje goede trol kan ik waarderen maar dit is echt niveau Bonny StClair qua iq.Nou.... wel in haar laatste jaar dan. Bonny deed het echt beter toen ze nog maar één fles per dagdeel zoop.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Geef je op voor bonje met de buren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 23 mei 2014 @ 22:37:

Ik haak af, een beetje goede trol kan ik waarderen maar dit is echt niveau Bonny StClair qua iq.Zo hoog? Die had wel een IQ van 40.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Esdoorn dit plaatste je in het topic ; kind van de buren: 'Lekker thuishouden dan.





Nu even serieus, mijn excuus. Ik reageer me nu af op jullie en dat is onterecht; mijn werk is momenteel ontzettend k*t, ik heb 9 kinderen in de klas waarvan er 6 eigenlijk acuut in crisis geplaatst zouden moeten worden vanwege de thuissituatie. Dat gebeurt niet omdat de 'zorg' (tussen hele dikke vette aanhalingstekens) vindt dat de ouders nog een kans moeten krijgen. Vanmiddag had ik een ontzettende aanvaring met een moeder en als gevolg daarvan met een zorgverlener. Ik ben zo ongelooflijk klaar met dat gepamper, dat gekoetsjiekoetsjie dat ik stom en onnadenkend reageerde. Sorry daarvoor.



Babyengel, ik hoop dat je kind een fijne schoolreis heeft. Wat ik wél meen is dat het niet altijd een goed idee is om zelf mee te gaan, omdat je best vertrouwen mag hebben in degenen met wie je hem meegeeft en je hem daar ook mee laat zien dat jij niet de enige bent die goed voor hem kan zorgen. Maar hey, als jij je daar beter bij voelt, dan doen."



Zaken roepen over privacy en dan zo een reactie, Je gooit je werk , de kinderen en ouders voor wie je werkt te grabbel, dat betekent TROL. Daarnaast ik heb een taalprobleem maar jij hoort mbt taal zeker niet voor de klas.



Stempas zou ook een trol kunnen zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou volgens mij is het allemaal van een invereur merk want ik zie nooit echt een goede vrachtwagen het is altijd wehkamp ofzo maar daar komen dan wel grote pakken uit en ik denk dat dat dan keukenmachines zijn enzo want als het dan straatbarbeque is dan heeft zij altijd de meest geweldige dingen erop liggen en ze heeft ook nooit rimpelhanden van de afwas (dat zie ik in de supermarkt)(aan haar handen).



Maar is het dan zo gek dat ik niet wil dat er van alles te vinden is over mijn huis wat te koop staat en haar huis dat niet te koop staat en dat ik dat dan zeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 23 mei 2014 @ 22:35:

Wat gezellig! De halve straat hier online!



Waar blijven de rest van de buurtjes van de Esdoornstraat?Die zijn op bezoek in de Eikenlaan.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 mei 2014 @ 22:38:

[...]





[afbeelding]Nee, doe maar een liedje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet meer in Sinterklaas.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
quote:mv4 schreef op 23 mei 2014 @ 22:21:

wie pakt de popcorn? ik heb de colaMogen het ook bitterballen en wijn zijn?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:sandt schreef op 23 mei 2014 @ 22:33:

1 forum

2 fora of forums

Maar fora's wat benne dat?Plaatselijk dialect denk ik, de buurvrouw in kwestie maakt dezelfde taalfout
Alle reacties Link kopieren
quote:esdoornstraat12 schreef op 23 mei 2014 @ 22:40:

invereur Probeer het nog eens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 23 mei 2014 @ 22:41:

[...]



Plaatselijk dialect denk ik, de buurvrouw in kwestie maakt dezelfde taalfout
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:esdoornstraat12 schreef op 23 mei 2014 @ 22:40:

Nou volgens mij is het allemaal van een invereur merk want ik zie nooit echt een goede vrachtwagen het is altijd wehkamp ofzo maar daar komen dan wel grote pakken uit en ik denk dat dat dan keukenmachines zijn enzo want als het dan straatbarbeque is dan heeft zij altijd de meest geweldige dingen erop liggen en ze heeft ook nooit rimpelhanden van de afwas (dat zie ik in de supermarkt)(aan haar handen).Zelfs bij een trol trek ik die spelfouten zóóó slecht.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 23 mei 2014 @ 22:37:

Ik haak af, een beetje goede trol kan ik waarderen maar dit is echt niveau Bonny StClair qua iq.Inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
en misspoez.......stom hoor
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 mei 2014 @ 22:42:

[...]





Probeer het nog eens. heerlijk droog!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 mei 2014 @ 22:42:

[...]





Probeer het nog eens.ferieneur misschien? Ik ken het merk ook niet.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 mei 2014 @ 22:41:

[...]



Nee, doe maar een liedje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven