Privacey

23-05-2014 22:18 104 berichten
Wat als je een buurvrouw hebt die voordurend alle dingen die in je buurt en in haar omgeving gebeurt op allerlei fora's zet en datze snachts heftige seks heeft (zo heftig dat je het kan horen en er wakker van wordt) en dat dan smorgens op een fora zet? Dan is het toch niet raar dat je gaat kijken wat ze allemaal vertelt om te voorkomen dat ze ook dingen over jou vertelt want ik wil niet dat mijn privacey wordt geschonden door iemand die haar vingers niet in bedwang kan houden en ik hou haar in de gaten op het internet. Zij is hier boos om want ik heb haar een keer verteld dat ik haar heb gevonden op een fora en dat ik alles heb gelezen en zei vindt het stalken maar ik vind het controle op mijn privacey want wie weet wat ze over mij allemaal zegt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij komen er vonken uit de schoorsteen bij Esdoornstraat 12.
verba volant, scripta manent.
Moet ik de brandweer al bellen?
Nee hoor mijn schoorsteen is gewoon goed onderhouden maar het zou best kunnen dat zij van verderop haar geld enkel uitgeeft aan dingen die je kan zien en niet aan dingen die je veiligheid garanderen en dat er dan bij haar vonken komen want het gaat immers enkel om de schone schijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 mei 2014 @ 22:46:

[...]





[afbeelding]

Dankje.





quote:esdoornstraat12 schreef op 23 mei 2014 @ 22:48:

Nee hoor mijn schoorsteen is gewoon goed onderhouden maar het zou best kunnen dat zij van verderop haar geld enkel uitgeeft aan dingen die je kan zien en niet aan dingen die je veiligheid garanderen en dat er dan bij haar vonken komen want het gaat immers enkel om de schone schijn!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:esdoornstraat12 schreef op 23 mei 2014 @ 22:48:

Nee hoor mijn schoorsteen is gewoon goed onderhouden maar het zou best kunnen dat zij van verderop haar geld enkel uitgeeft aan dingen die je kan zien en niet aan dingen die je veiligheid garanderen en dat er dan bij haar vonken komen want het gaat immers enkel om de schone schijn!Aan dingen die je kan zien? Haar vaatwasser staat in een vitrinekast?
Alle reacties Link kopieren
Moet gelijk aan dit nummer denken



http://youtu.be/4YykcwpUAaM
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:bij_zonder schreef op 23 mei 2014 @ 22:50:

[...]



Aan dingen die je kan zien? Haar vaatwasser staat in een vitrinekast?Ja, een van de wehkamp.
quote:bij_zonder schreef op 23 mei 2014 @ 22:50:

[...]



Aan dingen die je kan zien? Haar vaatwasser staat in een vitrinekast?Nee maar wel met een roesvrijstalen deurtje dst je hem goed ziet en ook met de magnetron en de oven en de cuooker. En dat heb ik niet en dan die seks en ook die katten allemaal duur voer.
quote:esdoornstraat12 schreef op 23 mei 2014 @ 22:54:

[...]



Nee maar wel met een roesvrijstalen deurtje dst je hem goed ziet en ook met de magnetron en de oven en de cuooker. En dat heb ik niet en dan die seks en ook die katten allemaal duur voer.Die heb je ook niet?
Seks wel en beter dan zij denk ik want ik hoef er niet bij te schreeuwen om te laten merken dat ik het fijn vind ik vind het gewoon echt lekker.
quote:soley79 schreef op 23 mei 2014 @ 22:53:

[...]





Ja, een van de wehkamp.Kan ze beter de folder inlijsten, is ook minder gesjouw met vernieuwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga slapen, slaap lekker allemaal en een hug voor de troll.



This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Maar buuf, heb jij geen leven dan? Altijd maar te gluren en te turen en te kijken en luisteren naar een ander. En nu hier maar te schrijven en te razen en tieren op de buuf. Het is nog heerlijk weer, doe een wijntje in de tuin, vuurkorfje erbij. Leven en laten leven.
quote:esdoornstraat12 schreef op 23 mei 2014 @ 22:54:

[...]



Nee maar wel met een roesvrijstalen deurtje dst je hem goed ziet en ook met de magnetron en de oven en de cuooker. En dat heb ik niet en dan die seks en ook die katten allemaal duur voer.

Geld uitgeven, het moest niet maggen.



Oh wacht...



Geld uitgeven, dat moest toch van onze minister-president? Brave buurvrouw heb jij zeg. En dan nog sex ook nog. Topwijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:esdoornstraat12 schreef op 23 mei 2014 @ 22:54:

[...]



Nee maar wel met een roesvrijstalen deurtje dst je hem goed ziet en ook met de magnetron en de oven en de cuooker. En dat heb ik niet en dan die seks en ook die katten allemaal duur voer.Wees blij dat je geen roestvrij, die t staat er niet voor de kat z'n viool (die heb je vast ook niet, die viool) stalen deurtje hebt, je poetst je wezenloos. Wat moet je trouwens met duur kattenvoer? Vreet je dat zelf op een toastje?
verba volant, scripta manent.
quote:esdoornstraat12 schreef op 23 mei 2014 @ 22:57:

Seks wel en beter dan zij denk ik want ik hoef er niet bij te schreeuwen om te laten merken dat ik het fijn vind ik vind het gewoon echt lekker.

Maar jij moet dan weer wel schreeuwen om te laten merken dat je heus wel weet dat de buurvrouw een nieuwe vaatwasser heeft.



Luidruchtig straatje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet Esdoornstraat,



Ik wil mij best bekend maken aan een forummer die ik in real life ontmoet heb ooit.

Maar geloof dat ik niet de enige ben met een nickname wissel.

Misspoez ? volgens mij hebben wij elkaar ooit in real life ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 23 mei 2014 @ 23:00:

[...]



Maar jij moet dan weer wel schreeuwen om te laten merken dat je heus wel weet dat de buurvrouw een nieuwe vaatwasser heeft.



Luidruchtig straatje.Hou op, ze maakt altijd herrie en dan beweert ze dat de buren dat doen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:stempas schreef op 23 mei 2014 @ 23:00:

Ik ben niet Esdoornstraat,



Ik wil mij best bekend maken aan een aantal forummers die ik in real life ontmoet heb ooit.

Maar geloof dat ik niet de enige ben met een nickname wissel.

Misspoez ? volgens mij hebben wij elkaar ooit in real life ontmoet.Nou kom op met die nickname laat ons niet langer in spanning!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 mei 2014 @ 23:02:

[...]





Nou kom op met die nickname laat ons niet langer in spanning!





Nou.

idd.

zeer spannend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
enzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MarianneDavids schreef op 23 mei 2014 @ 23:02:

[...]





Hou op, ze maakt altijd herrie en dan beweert ze dat de buren dat doen.Precies. Dat doet ze nou altijd. Een ander de schuld geven van haar gedrag. Ze zei laatst trouwens tegen me dat de kat van de buuf in mijn tuin had gepoept. Maar nu vraag ik me af...ze zou toch niet zelf....
Alle reacties Link kopieren
quote:soley79 schreef op 23 mei 2014 @ 23:10:

[...]





Precies. Dat doet ze nou altijd. Een ander de schuld geven van haar gedrag. Ze zei laatst trouwens tegen me dat de kat van de buuf in mijn tuin had gepoept. Maar nu vraag ik me af...ze zou toch niet zelf....
Alle reacties Link kopieren
quote:soley79 schreef op 23 mei 2014 @ 23:10:

[...]





Precies. Dat doet ze nou altijd. Een ander de schuld geven van haar gedrag. Ze zei laatst trouwens tegen me dat de kat van de buuf in mijn tuin had gepoept. Maar nu vraag ik me af...ze zou toch niet zelf....Best mogelijk, ze spookt midden in de nacht in de tuinen, ook in die van mij, ik heb nu twee berenklemmen verstopt.
verba volant, scripta manent.
Grappig mijn vriend woont ook in de Esdoornstraat 12, helaas heeft hij het vaak druk en is hij hier vaak maar voor een paar uurtjes. Jammer genoeg heb ik zijn huis nog nooit gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven