Pup is vandaag nul geworden

22-06-2016 23:16 780 berichten
Hieperdepiep mijn aanstaande pup is vandaag geboren! Nu moet ik nog minstens 8 weken wachten voordat we samen gaan wonen. Ik vind dat er verdacht veel topics over katten zijn hier maar heel weinig over honden. Hebben jullie tips voor wat ik in de tussentijd kan doen behalve wachten en op bezoek gaan? Een goed boek dat ik kan lezen, spulletjes om te kopen?
Alle reacties Link kopieren
Buuf bepaald niet hoe jij je hond opvoedt. En ja de hond zal weer moeten wennen in de kamer. Dit komt wel goed maar niet met zo'n buurvrouw in de buurt. Die zou ik 'ontslaan' van haar taak.

Hoe oud is de hond nu?
6.5 maand. Blijkbaar hebben de bovenburen het woord 'dierenmishandeling' in de mond genomen, als ik de buurvrouw mag geloven. En dat gaat echt over die 2 dagen in de week dat hij 2x3 uur alleen is. Jammer genoeg is de buuf die komt uitlaten ook getrouwd met de huismeester van de flat, en liever wil ik met iedereen goed op blijven schieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 12 januari 2017 @ 18:23:

6.5 maand. Blijkbaar hebben de bovenburen het woord 'dierenmishandeling' in de mond genomen, als ik de buurvrouw mag geloven. En dat gaat echt over die 2 dagen in de week dat hij 2x3 uur alleen is. Jammer genoeg is de buuf die komt uitlaten ook getrouwd met de huismeester van de flat, en liever wil ik met iedereen goed op blijven schieten.

Oh vervelende mensen zeg.

Ik zou de buren vragen of ze inderdaad last hebben.

Helemaal niet lang alleen hoor.

Trouwens het slopen gaat over hoor. De mijnes is 10 maanden en sloopt niet meer. Maak hem wel moe voordat hij alleen moet blijven.

Een goed bot kopen..

Hondenuitlaat service proberen?
Ja heb toevallig laatst een hele doos vol verschillende botten gekocht bij bullepees.nl

Uitlaatservice kan, er is ook een dagopvang waar ze ook brengen en halen.



Als ik hem in de woonkamer laat piept hij niet dus dan zou het bovenbuurgedeelte opgelost moeten zijn, maar ik denk dat ik sowieso even aanbel om sorry te zeggen (en ik ben ook benieuwd wie die vrouw is die zo overdreven reageert op een piepje).
Vandaag heeft de kleine knurft ontdekt hoe hij op andere honden (M/V) moet rijden en nu word ik dus al twee keer vergast op een live sexshow tijdens het buitenspelen! Kan ik hem dat afleren of is dat niet nodig en gaat het vanzelf over?
Alle reacties Link kopieren
Bah ....was gister getuigen van een aanval van een Stafford.

Het hondje is overleden.

Ik kon dat hondje ook goed, de eigenaren wonen hier in de straat.

Ben er echt sip van.

De Stafford kon ik trouwens ook, woont ook hier in de buurt, beestje doet normaal niks.



Maar goed ben er best van geschrokken.
Wat vreselijk voor de eigenaar (en voor jou dat je dat hebt moeten zien).
Alle reacties Link kopieren
Nou vind het zo zielig voor de eigenaren van het hondje.

Oudere man en hij was zo verzot op dat beestje.

Ook altijd voorzichtig liet het beestje alleen los bij bekende honden.

En nu werd hij gewoon gegrepen terwijl hij stond aangelijnd. Hondje deed niks..zat gewoon stil.

Eigenaar stond een praatje te maken met de eigenaar van de Stafford.
Alle reacties Link kopieren
...De broodfokker heeft zijn geld weer binnen. En moederhond mag ook nog 8 weken wachten tot haar kind van haar wordt weggerukt. Wees maar trots Murmur
Alle reacties Link kopieren
quote:KennyBee schreef op 25 januari 2017 @ 18:38:

...De broodfokker heeft zijn geld weer binnen. En moederhond mag ook nog 8 weken wachten tot haar kind van haar wordt weggerukt. Wees maar trots MurmurHuh...wat mis ik?
quote:mafalda schreef op 25 januari 2017 @ 18:31:

Nou vind het zo zielig voor de eigenaren van het hondje.

Oudere man en hij was zo verzot op dat beestje.

Ook altijd voorzichtig liet het beestje alleen los bij bekende honden.

En nu werd hij gewoon gegrepen terwijl hij stond aangelijnd. Hondje deed niks..zat gewoon stil.

Eigenaar stond een praatje te maken met de eigenaar van de Stafford. Hartverscheurend. Kutvechthonden. en nee niet allemaal, maar een tekkel doet zoiets toch minder snel.
quote:KennyBee schreef op 25 januari 2017 @ 18:38:

...De broodfokker heeft zijn geld weer binnen. En moederhond mag ook nog 8 weken wachten tot haar kind van haar wordt weggerukt. Wees maar trots MurmurJe bent rijkelijk laat met je felicitaasies, maar waar staat iets over een broodfokker? Ik heb één van de beste van het land gekozen en ben daar fokking het hele land voor doorkruist, vijf keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:KennyBee schreef op 25 januari 2017 @ 18:38:

...De broodfokker heeft zijn geld weer binnen. En moederhond mag ook nog 8 weken wachten tot haar kind van haar wordt weggerukt. Wees maar trots Murmur
Oh dear, how sad, never mind.
Ik denk eigenlijk ook dat de moederhond het inmiddels wel een plekje heeft kunnen geven, met de juiste vorm van therapie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 25 januari 2017 @ 19:00:

Ik denk eigenlijk ook dat de moederhond het inmiddels wel een plekje heeft kunnen geven, met de juiste vorm van therapie.Toen die van ons eindelijk van die teringpeuters af was, heeft ze een week of drie feest gevierd..........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 25 januari 2017 @ 18:15:

Bah ....was gister getuigen van een aanval van een Stafford.

Het hondje is overleden.

Ik kon dat hondje ook goed, de eigenaren wonen hier in de straat.

Ben er echt sip van.

De Stafford kon ik trouwens ook, woont ook hier in de buurt, beestje doet normaal niks.



Maar goed ben er best van geschrokken.

Nee joh, het heeft niks met het ras te maken!



Kolere, wat heb ik een hekel aan staffords en mensen die die rassen verdedigen..........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Nou..en echt ik wilde geen vooroordeel hebben.

Heb best wat kennissen met Staffords.

Dus ik dacht nog ach, het zal wel los lopen. Die kennissen zijn zo overtuigd van de goedheid van die beesten.

Maar wat ik gister heb gezien

Ik ben echt letterlijk door mijn benen gezakt ter plekke.

Ik weet nu ook niet zo goed wat ik moet doen in het park als ik daar met mijn hond loop, er lopen behoorlijk wat van die Staffords los daar.
Die gast wordt steeds gekker. Hij was tot nu toe echt nergens bang voor: mensen, (grommende en onaardige) honden, vuurwerk, vrachtwagens, echt alles vindt ie prachtig. Maar hij is in doodsangst voor....



Dit beeldje. Hij durfde er nauwelijks langs te lopen.



Alle reacties Link kopieren
Vind het ook een eng beeldje

Kan ook een angst fase zijn. Mijnes vond de buurmannen ineens eng. Blaffen en nekharen omhoog.. Ook bij voor een mand bij de buren in de tuin. Was gelukkig tijdelijk.

Denk jij al na over castratie?

Onze reu is bijna een jaar. Sinds kort gaat ie achter de vrouwtjes aan. In het park gaat ie er als een haas vandoor. Trekken aan de riem.

Ook heeft hij zijn neus het liefst tussen mijn benen, helaas. Wij denken dat het tijd is..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha malle beesten!!

Lola gaat direct in de strekstand bij een vuilniszak op straat, doodeng vind ze dat!
Alle reacties Link kopieren
windows screenshot
Alle reacties Link kopieren
Mijn beessie
Waah, Lola door de bocht!



Mijn puber ligt ineens liever op de gang of bij de deur, hij wil stoer zijn maar is te nieuwgierig om vanuit die positie niet alles in de gaten te houden.



https://postimg.org/image/rkjg86ktl/cfc36a65/
quote:Daaromniet schreef op 28 januari 2017 @ 15:51:

Vind het ook een eng beeldje

Kan ook een angst fase zijn. Mijnes vond de buurmannen ineens eng. Blaffen en nekharen omhoog.. Ook bij voor een mand bij de buren in de tuin. Was gelukkig tijdelijk.

Denk jij al na over castratie?

Onze reu is bijna een jaar. Sinds kort gaat ie achter de vrouwtjes aan. In het park gaat ie er als een haas vandoor. Trekken aan de riem.

Ook heeft hij zijn neus het liefst tussen mijn benen, helaas. Wij denken dat het tijd is..Behalve het rijden op hondencollega's (wat volgens mij normaal is) heb ik niet meer last van hem dan anders. Fokker raadde castratie af als er geen gedragsproblemen optreden, dus ik hoop dat het niet nodig is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 03 februari 2017 @ 07:44:

[...]



Behalve het rijden op hondencollega's (wat volgens mij normaal is) heb ik niet meer last van hem dan anders. Fokker raadde castratie af als er geen gedragsproblemen optreden, dus ik hoop dat het niet nodig is.Goeie fokker!
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven