Rood stof in kamer

22-01-2017 17:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Vandaag kwam ik iets geks tegen tijdens het huishouden. Toen ik mijn kamer aan het afstoffen was, kwam ik namelijk overal rood stof tegen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vind dit ook heel erg vreemd. Vorige week was mij dit ook al opgevallen, maar ik dacht dat het gewoon aan mijn poetsdoekje lag en dat deze wellicht niet helemaal schoon was. Het is me nu dus pas sinds ongeveer anderhalve week opgevallen dat ik dit rode stof in mijn kamer heb liggen. Ik heb sinds ongeveer 3 weken een cactusje op mijn kamer staan. De naalden hiervan hebben rode uiteindes. Zou het kunnen dat de cactus iets in de lucht afstoot waardoor het stof rood wordt?



Op de foto zien jullie (ingezoomd) een hoopje stof liggen, hier is duidelijk de rode kleur zichtbaar. Hoor graag of jullie enig idee hierover hebben!

[img]https://www.mupload.nl/img/ayuqkjvxfrufg.jpg[/img]
Alle reacties Link kopieren




Geen idee maar ik plak het plaatje even voor je, je hebt die rechten niet
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ah thanks! Snapte al niet waarom het me niet lukte ;)
Alle reacties Link kopieren
Het ziet er niet uit als roest
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zit er niet op cactussen een luis die ze gebruiken om rode kleurstof van te maken?
Alle reacties Link kopieren
Zijn volgens mij schimmels
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Verplaats de cactus en zie wat er gebeurt? Geen enkel idee wat dit kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
Geen nieuwe rode jas, trui, handdoeken?

Ik had in een vorig huis altijd gekleurd stof. Dat kwam van de handdoeken en werd via een luchtsysteem door het hele huis verspreid.
Ik had het ook in huis, of in ieder geval iets wat erop leek. Bleek een stoffen speelgoedballetje te zijn wat de kat aan hele kleine stukjes had gesloopt.
Alle reacties Link kopieren
Rode hema handdoeken gekocht toevallig onlangs? Ik heb een jaar blauw pluis overal gehad van die ondingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het aan de cactus ligt, ik heb minstens 20 cactussen met rode naalden of met rode naaldpunten en heb dit nog nooit meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 22 januari 2017 @ 17:53:

Rode hema handdoeken gekocht toevallig onlangs? Ik heb een jaar blauw pluis overal gehad van die ondingen.Bij mij ook van de Hema en ze hebben veel langer gepluisd dan een jaar helaas
quote:S0LEIL schreef op 22 januari 2017 @ 19:32:

[...]





Bij mij ook van de Hema en ze hebben veel langer gepluisd dan een jaar helaas Misschien heeft ze ze na een jaar weggegooid
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 22 januari 2017 @ 20:45:

[...]



Misschien heeft ze ze na een jaar weggegooid



Na een jaar schoot er geen stof meer over om te pluizen



Nee, eigenlijk hebben ze hier ook meer dan een jaar gepluisd nu ik even natel.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet. Saffraan?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een deken die al anderhalf jaar grijze plukken loslaat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik had het ook van Hema-handdoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven