Roze wasmachine

26-03-2017 10:58 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik wil dolgraag een roze wasmachine. Wie weet er een?



Smeg is geen optie, te duur en ik las niet al te beste recensies.



Alvast bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
Wees eens creatief met plakfolie op je huidige wasmachine
Alle reacties Link kopieren
Of gewoon metaallak.
Je kunt je huidige wasmachine ook gewoon roze schilderen.
Als je een originele roze wilt, zul je de hoofdprijs moeten betalen. Het aanbod is klein en de vraag iets groter, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Zal je man leuk vinden, hoeft hij nooit meer te wassen want je geeft zelf aan dat het iets vrouwelijks is.
Alle reacties Link kopieren
roze stikker/folie erop die opmaat snijden
Alle reacties Link kopieren
Wat een aanstellerij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 26 maart 2017 @ 11:09:

Zal je man leuk vinden, hoeft hij nooit meer te wassen want je geeft zelf aan dat het iets vrouwelijks is.



Wat een boel aannames bij elkaar...



TO, op Pinterest vind je ideeën over hoe je wasmachine op te leuken. Ook schilderen komt voorbij. Dat zou ik doen. Een roze kopen is duur.
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 26 maart 2017 @ 11:09:

Zal je man leuk vinden, hoeft hij nooit meer te wassen want je geeft zelf aan dat het iets vrouwelijks is.Dank erg constructief deze bijdrage
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 26 maart 2017 @ 11:16:

[...]





Wat een boel aannames bij elkaar...



TO, op Pinterest vind je ideeën over hoe je wasmachine op te leuken. Ook schilderen komt voorbij. Dat zou ik doen. Een roze kopen is duur.Nou inderdaad, dank je wel.
Staat je wasmachine in het zicht? Zo niet dan zou je roze folie over je wasmachine kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 26 maart 2017 @ 11:13:

Wat een aanstellerij.Dank
Denk je niet dat een roze wasmachine snel gaat vervelen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 26 maart 2017 @ 11:32:

Staat je wasmachine in het zicht? Zo niet dan zou je roze folie over je wasmachine kunnen doen.Sowieso moet ik een nieuwe kopen. De wasmachine staat pontificaal in mijn badkamer. Dus als die niet in het zicht staat moet ik er folie overheen doen? En als die wel in het zicht staat? Dan toch juist?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 26 maart 2017 @ 11:35:

Denk je niet dat een roze wasmachine snel gaat vervelen?Nee
quote:Utopia2016 schreef op 26 maart 2017 @ 11:36:

[...]



Sowieso moet ik een nieuwe kopen. De wasmachine staat pontificaal in mijn badkamer. Dus als die niet in het zicht staat moet ik er folie overheen doen? En als die wel in het zicht staat? Dan toch juist?Dan zou je een roze wasmachine kunnen kopen, als je sowieso een nieuwe moet kopen dan kan je uiteraard ook gewoon roze folie gebruiken
Als de wasmachine pontificaal in de badkamer staat, zou ik zelf niet voor een roze kiezen. Dit kan behoorlijk vloeken met andere kleuren in de badkamer.
quote:Utopia2016 schreef op 26 maart 2017 @ 11:36:

[...]



Nee



Oke duidelijk



Dan zou ik als ik jou was een witte wasmachine kopen en beplakken met roze folie.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 26 maart 2017 @ 11:03:

Of gewoon metaallak.Zou een optie kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 26 maart 2017 @ 11:37:

[...]





Dan zou je een roze wasmachine kunnen kopen, als je sowieso een nieuwe moet kopen dan kan je uiteraard ook gewoon roze folie gebruikenDaarom ook mijn vraag of er bestaande merken een roze in de collectie hebben. Zal eens kijken naar folie.
Alle reacties Link kopieren
Als folie of lak een optie is en je moet toch een nieuwe, kun je de huidige als tester gebruiken. Kijk wat goed 'pakt' en het beste resultaat geeft.



Lijkt mij best vrolijk zo roze. Mijne staat op zolder dus dan heb je er weinig aan. Maar geinig vind ik het wel.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Een wasmachine die in de badkamer staat beplakken met folie lijkt me geen goed idee ivm vocht. Volgens mij laat de folie dan ontzettend snel los. Schilderen/spuiten met lak lijkt me een betere oplossing.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor folie gaan. Misschien kun je het ook echt mooi en professioneel laten doen door een auto-wrapper? dan heb je ook geen last van vocht. Auto's kun je tenslotte tegenwoordig ipv spuiten ook laten wrappen. en dan kan het er nog af mocht je ooit willen verkopen, want ik denk dat een witte machine toch sneller gaat dan een roze...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Misschien bij een bedrijf dat auto's in de gewenste kleur spuit vragen of zo het kunnen. Dan heb het zeker fatsoenlijk gedaan.

En anders eens in Duitsland of België kijken of daar meer keuze is in roze wasmachines.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven