Samsung wasmachine doet niets meer
maandag 30 januari 2017 om 13:12
Voordat ik een monteur ga bellen, dacht ik wellicht heeft iemand dit ook weleens meegemaakt.
Mijn Samsung eco bubble wasmachine gaat aan en dat is dan ook alles. De programma kan ik niet veranderen, helemaal niets. Hij blijft alleen op 1 programma staan. Ik kan hem ook niet starten. Het enige wat hij doet is aan en uit. Ik heb de stekker er al een half uur eruit gehaald, de kraan staat gewoon aan. Heeft iemand enig idee of ik dit zelf kan oplossen? De hulplijn van Samsung kon mij helaas niet verder helpen, die willen gelijk een afspraak maken om een (dure) monteur te sturen. Wasmachine is ouder dan 2 jaar.
Mijn Samsung eco bubble wasmachine gaat aan en dat is dan ook alles. De programma kan ik niet veranderen, helemaal niets. Hij blijft alleen op 1 programma staan. Ik kan hem ook niet starten. Het enige wat hij doet is aan en uit. Ik heb de stekker er al een half uur eruit gehaald, de kraan staat gewoon aan. Heeft iemand enig idee of ik dit zelf kan oplossen? De hulplijn van Samsung kon mij helaas niet verder helpen, die willen gelijk een afspraak maken om een (dure) monteur te sturen. Wasmachine is ouder dan 2 jaar.

maandag 30 januari 2017 om 13:22
En t programma waar ie op staat kun je dat wel Laten draaien? Mijn Samsung heeft een speciaal reinigingsprogramma wat ie eens in de zoveel wassen wil draaien. Kan ik een paar keer weigeren maar uiteindelijk kan ik dan niets meer tot ik dat programma heb laten draaien. Zie je symbolen in display staan?
maandag 30 januari 2017 om 13:22
maandag 30 januari 2017 om 13:27
Nee helaas geen foutmelding en de kinderslot zit er niet op. Ik kan het programma ook verder niet aan zetten. Het enige waar de machine nog op reageert is de aan en uit knop. De lichtjes branden wel allemaal maar verder kan ik helemaal niets veranderen aan het programma.
Wordt dus waarschijnlijk toch een monteur.
Wordt dus waarschijnlijk toch een monteur.

maandag 30 januari 2017 om 13:37

maandag 30 januari 2017 om 14:02

maandag 30 januari 2017 om 20:44
Toevallig heb ik precies hetzelfde. Ga zo de stopcontact truk proberen...
Maar onthoud: je hoeft in zo'n val niet zelf de reparatie te betalen. Garantie heeft er NIETS mee te maken. Als je apparaat veel te snel stuk gaat moet de verkoper hem kosteloos repareren. Google maar eens op ondeugdelijk product en kijk op de site van de acm.
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen en wend je tot de verkoper (niet de fabrikant).
Maar onthoud: je hoeft in zo'n val niet zelf de reparatie te betalen. Garantie heeft er NIETS mee te maken. Als je apparaat veel te snel stuk gaat moet de verkoper hem kosteloos repareren. Google maar eens op ondeugdelijk product en kijk op de site van de acm.
Laat je niet met een kluitje in het riet sturen en wend je tot de verkoper (niet de fabrikant).