Schilderijtjes/posters kinderkamer

02-07-2015 15:16 30 berichten
Hallo!



Over een maandje verwachten vriend & ik ons eerste kindje, dus momenteel zijn we druk bezig met het inrichten van de babykamer. Het enige waar ik eigenlijk nog naar op zoek ben, is iets leuks voor aan de muur - iets als een leuk postertje, plaatjes of een klein schilderijtje.



Weten jullie misschien wat leuke (web)adresjes waar je die kunt vinden?



Dank & liefs!
Wij hebben via Marktplaats een dame gevonden die op bestelling een 4-Luik ( 4 bij elkaar passende schilderijtjes van stof op paneel) heeft gemaakt.

Erg mooi en smaakvol en precies zoals wij dat mooi vinden en graag wilden.
Wat zoek je voor iets? Welke stijl? Kleur? Jongen/meisje?



Wij hadden dit hangen :







We wisten het geslacht niet vooraf, dus vond dit wel bij beide kunnen
Alle reacties Link kopieren
zoiets: http://www.olliella.com.au/wall-art
We zoeken een beetje lieve / gezellige postertjes en plaatjes met dieren, natuur, bos, zoiets. Toevallig waren we net in IKEA en daar hadden ze welgeteld één kinderpostertje met een soort circus (maar had de dompteur ook een zweep in zijn handen en dat willen we onze kleine nu net niet meegeven )
Alle reacties Link kopieren
quote:StrawberryCupCake schreef op 02 juli 2015 @ 15:27:

We zoeken een beetje lieve / gezellige postertjes en plaatjes met dieren, natuur, bos, zoiets. Toevallig waren we net in IKEA en daar hadden ze welgeteld één kinderpostertje met een soort circus (maar had de dompteur ook een zweep in zijn handen en dat willen we onze kleine nu net niet meegeven )Waarom niet? Denk je dat je kind daar de eerste 10 jaar op zal letten?
Via het net kun je vast heel veel vinden. Zoek eens via Google op babykamer schilderij of poster. Eventueel aangevuld met een onderwerp. Dan krijg je heel veel afbeeldingen om je te oriënteren.
Ik vind de posters van Helen Dardik heel leuk. Jongste heeft de alfabet-poster, ze is bijna twee en kent alle woorden van de poster al (inclusief de xylofoon ).

Verder heb ik zelf een en ander in elkaar gefrutseld, heb je nog iets te doen in de weken voor de bevalling.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het geboortekaartje bij Ogeltje laten ontwerpen en zij leverden ook het geboortekaartje als schilderij in passepartout of op canvas. Is supermooi geworden!
In welke hoek zoek je het? Mag het retro/vintage zijn, of Scandinavisch? Op Etsy kun je vaak ook leuke dingen vinden (vaak kun je het ook nog personaliseren).
Het geboortekaartje als uitgangspunt is inderdaad heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Posters van Grootzus zijn ook erg leuk!
het is hier binnen beter dan buiten
Ik heb een heel grote muursticker met een boom en allemaal bosdiertjes. Erg leuk en vrolijk. Voordeel is dat je die zonder beschadigingen kunt verwijderen.



Tip: www.Notonthehighstreet.com
Ik zit nu hier een beetje te neuzen: http://www.kinderkamerstylist.nl/posters-kaarten

Leuke dingen hoor!
Alle reacties Link kopieren
En Fiona Hewitt.
het is hier binnen beter dan buiten
Grootzus is inderdaad ook leuk!
Ik lees even mee. Kind is 1,5 en ben tot nu toe niet verder gekomen dan een ingelijst stuk inpakpapier
Alle reacties Link kopieren
quote:StrawberryCupCake schreef op 02 juli 2015 @ 15:49:

Grootzus is inderdaad ook leuk!

Ja he, ik heb laatst ansichtkaarten besteld en die op de kamers van mijn kinderen gehangen. Staat heel leuk!

@Schnitzel: hahaha
het is hier binnen beter dan buiten
Alle reacties Link kopieren
Zit hier iets bij?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Die lampen bij grootzus zijn ook leuk! Wij hebben een wonderlamp van hartendief, die zijn ook super leuk en is misschien ook nog iets wat je aan de muur kan hangen? Wij hebben de wonder wandlamp volle maan, ik blijf hem prachtig vinden
Alle reacties Link kopieren
Kinderboekenwinkels verkopen ook vaak mooie posters van (prenten)boeken. Wij hadden de Regenboogvis hangen, en bij de Hornbach een behangrand van de Regenboogvis gekocht.

Kleurig en rustig tegelijk.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
www.storblends.nl heeft een leuke collectie posters en ook veel andere leuke dingen voor in de kinderkamer.
Alle reacties Link kopieren
Geen poster of schilderij, maar wij hebben een pluche olifanten kop in de kinderkamer hangen. Ook erg leuk vind ik.
quote:WonderGirl2 schreef op 02 juli 2015 @ 16:45:

Geen poster of schilderij, maar wij hebben een pluche olifanten kop in de kinderkamer hangen. Ook erg leuk vind ik.

Dat is ook leuk! Wij hebben nu deze hangen



Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 02 juli 2015 @ 16:50:

[...]



Dat is ook leuk! Wij hebben nu deze hangen



[img]http://i18.photobucket.com/albums/b142/ ... gkievu.jpg[/img]Ooh, die is echt super leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven