Schimmel vaatwasser

03-08-2015 12:16 11 berichten
Hallo dames ik zit met een probleem ik heb last van schimmel in de vaatwasser. Wat kan ik er tegen doen? Ik heb hem aangehad om 75 graden
Poetsen?
Of bedoel je van die zwarte schimmelvlekken op rubber, die gaan meestal niet meer weg? Je zou zo'n HG goedje kunnen proberen tegen schimmel, moet je goed checken op welke oppervlaktes het mag.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat met al die schimmel vragen vandaag?



kan je het niet gewoon weg boenen, en dan het reinigingsprogramma gebruiken? Hoe kom je überhaupt in schimmel in je vaatwasser?
Alle reacties Link kopieren
Koop een grote zak soda, strooi deze op de bodem van de vaatwasser uit en laat 'm een lang en zo heet mogelijk programma draaien.
quote:geordie schreef op 03 augustus 2015 @ 12:18:

Wat is dat met al die schimmel vragen vandaag?



kan je het niet gewoon weg boenen, en dan het reinigingsprogramma gebruiken? Hoe kom je überhaupt in schimmel in je vaatwasser?Ik gebruik nooit de vaatwasser vanwege hoge energiekosten, nu heeft iemand een bordje en een kopje met etenswaren in gedaan en ik ben 3 dagen niet thuis geweest en dan raad je het wel wat er dan gebeurt?
Wat doe je dan met een vaatwasser als je hem nooit gebruikt?
quote:rosemetijs schreef op 03 augustus 2015 @ 12:30:

Wat doe je dan met een vaatwasser als je hem nooit gebruikt? Het zat er al in toen ik hier kwam wonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tas28 schreef op 03 augustus 2015 @ 12:23:

[...]





Ik gebruik nooit de vaatwasser vanwege hoge energiekosten, nu heeft iemand een bordje en een kopje met etenswaren in gedaan en ik ben 3 dagen niet thuis geweest en dan raad je het wel wat er dan gebeurt?

Is je vaatwasser na 3 dagen beschimmeld of alleen het serviesgoed?



Maar verder, een afwasborstel door je vaatwasser halen en over het serviesgoed.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Gewoon een reiniger voor de vaatwasser gebruiken. Ik doe dat elke maand ook om te ontkalken.
quote:Tas28 schreef op 03 augustus 2015 @ 12:23:

Ik gebruik nooit de vaatwasser vanwege hoge energiekosten, nu heeft iemand een bordje en een kopje met etenswaren in gedaan en ik ben 3 dagen niet thuis geweest en dan raad je het wel wat er dan gebeurt?Heb je dat wel uitgezocht van die hoge energiekosten? De mijne is een stuk zuiniger dan steeds kleine beetjes op de hand afwassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven