Schoonmaak handschoenen die niet stinken?

16-12-2015 16:14 11 berichten
Ik draag bij het schoonmaken meestal van die gele handschoenen van de AH omdat mijn handen soms zo droog worden door het sop maar wat stinken die krengen en mijn handen ruiken er zelfs nog naar na een paar keer handen wassen. Ik dacht eerst dat het wellicht kwam door de nieuwigheid maar ze blijven stinken.



Weet iemand misschien goede handschoenen die niet stinken en in een kleine maat beschikbaar zijn (heb van de AH altijd de small, de anderen zijn te groot)
Toen ik productie werk deed moest ik wegwerphandschoentjes dragen. Dit ging ook stinken, naar zweet..

Ik denk dat het er voornamelijk mee te maken heeft dat die handschoenen totaal niet ademen, en je handen toch warmte (is condens) afstaan. Dus gaat dat zweten.. Én stinken!

Geen idee wat je ee tegen doet, maar stinken doet het inderdaad!
De *ction heeft wegwerp handschoenen in verschillende maten.
Bij de Blokker heb je van de Vileda die gaan minder snel stinken , vind ik.

Extra soft staat erop,dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van wegwerphandschoenen zonder(!) poeder. Met poeder worden je handen alsnog droog en zit mijn kleding er ook nog onder. Op veel plaatsen te koop in allerlei maten. Als je ze lang aan heb ga je idd zweten, maar voor schoonmaken in huis heb je ze meestal geen uren aan.

Nadeel: ze zijn korter dan schoonmaakhandschoenen, dus je moet zorgen dat ze niet vollopen ;)

Tip: koop liever vinyl (of nog beter nitriel, meestal wel ietsje duurder) handschoentjes dan latex. Van latex kan je op den duur een allergie ontwikkelen.
Ja ik heb soms ook van die wegwerp dingen maar idd die zijn vrij kort en die voelen niet zo prettig. Bij de AH heb je ook de anti allergie versie, vraag me af of die misschien ook minder stinkt. Heb ze inderdaad geen uren lang aan. Hooguit een uur of 2 en ik vind het dan zo vervelend als mijn handen uren later nog stinken. Zal ook eens bij de blokker gaan kijken.



Wist ook niet dat je die wegwerp dingen met poeder had. Of zijn dat deze bijvoorbeeld: http://www.ah.nl/producte ... na-handschoen-vinyl-small
De anti-allergie handschoenen van de AH inderdaad Daar zit een stoffen laagje in, bij mij is dat voldoende om geen stinkhanden meer te krijgen. We hadden ze eerst alleen voor vriend ivm eczeem, maar ik ben inmiddels zelf ook overgestapt.
quote:ilonadenise schreef op 16 december 2015 @ 17:29:

De anti-allergie handschoenen van de AH inderdaad Daar zit een stoffen laagje in, bij mij is dat voldoende om geen stinkhanden meer te krijgen. We hadden ze eerst alleen voor vriend ivm eczeem, maar ik ben inmiddels zelf ook overgestapt.Goede tip , die ga ik ook halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:closednote schreef op 16 december 2015 @ 17:08:

Ja ik heb soms ook van die wegwerp dingen maar idd die zijn vrij kort en die voelen niet zo prettig. Bij de AH heb je ook de anti allergie versie, vraag me af of die misschien ook minder stinkt. Heb ze inderdaad geen uren lang aan. Hooguit een uur of 2 en ik vind het dan zo vervelend als mijn handen uren later nog stinken. Zal ook eens bij de blokker gaan kijken.



Wist ook niet dat je die wegwerp dingen met poeder had. Of zijn dat deze bijvoorbeeld: http://www.ah.nl/producte ... na-handschoen-vinyl-smallDie heeft Action ook, S, M en L. Ik gebruik ze ook altijd.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
De anti allergie handschoenen moet je hebben inderdaad! Ik kan ook niet tegen die gele. Vreselijke dingen zijn het.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd marigold afwashandschoenen plus en heb geen last dat mijn handen gaan stinken. Je moet ze alleen niet te lang dragen en na gebruik binnenste buiten keren zodat de kunnen drogen en luchten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven