Spuitsneeuw wordt niet hard!

16-11-2015 19:39 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag een bus spuitsneeuw gekocht bij de Action maar op welke ondergrond ik het ook spuit het spul wordt niet hard! Doe ik iets verkeerd? Bestaan er verschillende soorten? De gebruiksaanwijzing op de bus geeft geen uitsluitsel en Google werkt ook niet mee.
gewoon de normale troep van de action dus. Geen tips, morgen geld terugvragen denk ik.
Wat voor spuitsneeuw is het? Want ik ken sneeuw die niet hard wordt, voor op het raam bv. Dat blijft zacht en veeg je ook zo weg.
Lijkt me dus in dit geval juist handig?
quote:Desperate_Housewive schreef op 16 november 2015 @ 19:56:

Wat voor spuitsneeuw is het? Want ik ken sneeuw die niet hard wordt, voor op het raam bv. Dat blijft zacht en veeg je ook zo weg.Dit ja! Juist zodat je het er makkelijk weer af krijgt
Haha, ik ben bang dat je een miskoop bent begaan.
Alle reacties Link kopieren
Voor het raam zou het inderdaad handig zijn maar dat is nou net niet de bedoeling, het moet juist blijven zitten! Even de bus erbij gepakt, er staat in tig talen "spuitsneeuw" op. Daar worden jullie natuurlijk niet wijzer van. Ik bewaar het wel voor als ik me eens wil uitleven op een raam en ga morgen wel even langs het tuincentrum.
Maar wat zoek je dan precies? Want spuitsneeuw die hard wordt ken ik eigenlijk niet. Ik ken alleen maar die sneeuw die zo zacht blijft zoals je nu hebt.
Alle reacties Link kopieren
Als ik sneeuw wil op takken (bijvoorbeeld in een boom) dan gebruik ik strooisneeuw. Echte sneeuw ligt ook los.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Spuitsneeuw (iig degene die ik heb gebruikt) wordt niet hard, handig met opruimen. Waar wil je het op gebruiken? (Je bent er wel vroeg bij, zeg )
Find people who will make you better (M. Obama)
Als je harde sneeuw wil, ben je dan niet beter af met zo'n bus isolatieschuim?
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met hard? Wil je er iets mee bouwen? Wat is je bedoeling? De bedoeling van spuitsneeuw is niet dat je het ergens vanaf moet bikken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Echte sneeuw is toch ook niet hard?
Alle reacties Link kopieren
Voor op kaartjes? Dan wil je niet dat het het eraf kan vegen. Geen idee waar ze dat hebben. Maar als je deze bij de action hebt gekocht, heb je in ieder geval niet veel schade geleden
Alle reacties Link kopieren
Vroeger, ja ik kom van diep uit de vorige eeuw, had je spuitsneeuw in een bus waarmee je op ramen met een mal of uit de losse pols iets kon "tekenen". Die werd hard en moest je inderdaad van het raam bikken ;)). Ik heb contact gezocht met het plaatselijk tuincentrum en ik denk dat ik beet heb, ze wisten in ieder geval meteen wat ik bedoelde. Morgen ga ik even kijken. Ik zal daarna verslag doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven