Steelstofzuiger

19-01-2017 15:26 12 berichten
Hallo,



Ik ben aan het nadenken over de koop van een steelstofzuiger liefst met een kruimeldief erbij.



Ik merk een enorm verschil in prijzen... Is een Dyson echt zijn geld waard? Wat me opvalt is dat de batterij daar niet lang meegaat, lees 20 minuten…



Ik heb 2 haarballen van katten die steeds een spoor van kattenbakkorrels achter zich laten. Dus het ding moet wel iets aankunnen



Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Wat je leest over de dyson klopt!



Desalniettemin ben ik er zeer tevreden over!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
https://www.consumentenbond.nl/stofzuig ... tofzuigers
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze vooral heel zwaar. Ik hoopte dat de trap en dergelijke makkelijker zouden worden vanwege de wendbaarheid, maar door het gewicht zijn ze helemaal niet zo flexibel.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Steelstofzuiger met snoer ? Ik weet niet wat jij over Dyson leest maar het is overpriced design prul. Ook een hun laatste robot is een een hard gelach.
Alle reacties Link kopieren
quote:perzika schreef op 19 januari 2017 @ 16:03:

Ik vind ze vooral heel zwaar. Ik hoopte dat de trap en dergelijke makkelijker zouden worden vanwege de wendbaarheid, maar door het gewicht zijn ze helemaal niet zo flexibel.Dit. Het gewicht. En de onhandige afmetingen qua opbergen. Dan moet ik toch naar de bijkeuken lopen voor die kruimelzuiger wat ik in de praktijk amper doe en dus ouderwets naar mijn stoffer en blik grijp die in het gootsteenkastje staan.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Mijn vader heeft zo'n dyson, vind het echt een onding! Onhandig vasthouden en ding zuigt voor geen meter. Over kattenbakkorrels blijf je heen en weer gaan...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Bosch en hij wordt erg vaak gebruikt omdat hij klaarstaat in een kamer om de hoek. Dat is gewoon een feit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hij wordt uitsluitend gebruikt om rotzooitjes op de grond (ook tapijt) op te zuigen bijvoorbeeld gemorste snippers, kruimels, draadjes, rijst, aarde, plantenblaadjes. En elke dag liggen er wel weer wat troepjes aan het eind van de dag. Alles wat valt. En er wordt ook veel vuil naar binnen gelopen. Hij wordt als een kinderwagen heen en weer gereden. Dus op deze manier is hij niet zwaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard kan je ook je Miele om de hoek zetten met de stekker al in het stopcontact. Gaat ook.



Maar het productgevoel is anders waardoor je dat niet doet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
I love my Dyson :-)

Zuigt alles, handig snoerloos en langer dan 20 minuten wil ik toch niet stofzuigen haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem ook niet zwaar. Groot? Valt toch ook wel mee? De houder (oplaadstation) is in de gangkast gemonteerd, daar klik ik hem zo in.



Vind hem vooral erg praktisch. Zodra er wat vuil ligt (na het eten/koken loid) roetsj ik er zo even met dat ding overheen. En hang hem weer, met steel en al, in de houder. Hierdoor lijken mijn vloeren altijd schoon. En het is in no time gepiept.



Met het verwisselbare mondstuk maak ik er een kruimeldief van waarmee ik snel de vensterbank of trap kan uitzuigen.



Wil je in een keer je hele huis grondig stofzuigen dan is hij niet geschikt. (Door de beperkte levensduur en iets mindere zuigkracht) Ook moet ik erkennen dat wij overal gladde vloeren hebben. Hoe het op tapijt gaat weet ik niet.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven