stofzuiger stuk door vastzuigen plastic zak?

24-09-2013 20:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje rare titel misschien, maar zojuist was ik aan het stofzuigen. Ik moest even tussendoor wat doen en in die tijd heeft 'ie zich vastgezogen aan een plastic zak die er stond. Ineens stopte de stofzuiger ermee en doet ie niks meer. Kan het dat de stofzuiger kapot is hierdoor? Heb 'm laten afkoelen, maar hij doet nog steeds niks.

Is 1 jaar en 4 mnd oud, helaas dus geen garantie meer.
Alle reacties Link kopieren
Het kan zijn dat hij het morgen weer gewoon doet nadat hij vplledig afgekoeld is.
Alle reacties Link kopieren
Is hier ook wel vaker gebeurd of bv een ballon.



Vast geen Noorman of Sebo want bij mij doen ze het nog na 15 jaar
Alle reacties Link kopieren
Garantie maakt in dit geval niets uit, je hebt iets met de stofzuiger gedaan waardoor hij er mee is gestopt, als er nu iets stuk is is het je eigen schuld daar kan de fabrikant niet voor opdraaien.

Maar idd probeer het morgen nog eens, mischien helpt het inderdaad als hij echt volledig is afgekoeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat hem afkoelen en ga het morgen weer proberen. Hoop toch dat 'ie het dan doet, was fijn stofzuigertje
Alle reacties Link kopieren
Controleer ook even of er misschien ergens een zekering in zit, zou mij niet verbazen wanneer die een beetje te warm geworden is in dit geval.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Garantie is 2 jaar op dit soort apparaten. Buiten dat zal hij waarschijnlijk doorgebrand zijn, waarvan u dan snel genoeg te horen krijgt of de leverancier uit coulance het maakt, of dat de kosten voor uw rekening zijn/niet gemaakt word. Op mijn werk zijn we niet moeilijk met producten opsturen, tenzij heel duidelijk eigen schuld is.
Alle reacties Link kopieren
Bitje en pandabeer: dit ga ik allebei eventjes na. Ik heb een garantiebewijs waarop 1 jaar garantie staat, maar inderdaad, misschien zijn ze coulant.



Pandabeer: zou ik dan contact met de winkel of met leverancier moeten opnemen?
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom zou de fabrikant of de winkelier kosten moeten maken omdat een klant een apparaat niet op de juiste manier gebruikt?

Vind ik echt een vreemde mentaliteit.
Alle reacties Link kopieren
quote:noah88 schreef op 24 september 2013 @ 21:20:

Bitje en pandabeer: dit ga ik allebei eventjes na. Ik heb een garantiebewijs waarop 1 jaar garantie staat, maar inderdaad, misschien zijn ze coulant.



Pandabeer: zou ik dan contact met de winkel of met leverancier moeten opnemen?



Ligt eraan waar je hem gekocht hebt. Als ze een site hebben staat er vast wel iets over de service. Bij ons loopt alles via de winkel. Wij kijken aan de hand van de bon in het systeem wat er met een defect apparaat moet gebeuren en of de garantie nog loopt. Bij veel apparaten is de gehele garantie korter dan bijv de motor-garantie. (bij een aantal van onze 5 jaar!)



Wij gaan of op wat de klant zegt, hij doet het niet meer. En waarom de leverancier of winkel kosten moeten maken? Tja.. Fouten worden gemaakt en er word met de prijzen echt wel rekening meegehouden.

Wij zijn iig heel coulant, ben je dat niet dan kost het je klanten. (en ben je meer kwijt dan de " reparatiekosten".
Alle reacties Link kopieren
quote:pandabeertje1991 schreef op 24 september 2013 @ 21:34:

[...]





Ligt eraan waar je hem gekocht hebt. Als ze een site hebben staat er vast wel iets over de service. Bij ons loopt alles via de winkel. Wij kijken aan de hand van de bon in het systeem wat er met een defect apparaat moet gebeuren en of de garantie nog loopt. Bij veel apparaten is de gehele garantie korter dan bijv de motor-garantie. (bij een aantal van onze 5 jaar!)



Wij gaan of op wat de klant zegt, hij doet het niet meer. En waarom de leverancier of winkel kosten moeten maken? Tja.. Fouten worden gemaakt en er word met de prijzen echt wel rekening meegehouden.

Wij zijn iig heel coulant, ben je dat niet dan kost het je klanten. (en ben je meer kwijt dan de " reparatiekosten".De winkel kan niet anders doen dan afgaan op wat de klant zegt, dat is waar, de winkelier was er immers niet bij toen het apparaat stuk ging. Maar ik vind het gewoon oplichting als je doet of het een mankement aan het apparaat is terwijl je weet dat je het zelf veroorzaakt hebt. Dat klopt gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
@pandabeertje: klinkt alsof jullie goede klantenservice bieden, waren meer winkels maar zo (ik kijk teveel Radar haha)
Alle reacties Link kopieren
quote:noah88 schreef op 24 september 2013 @ 22:13:

@pandabeertje: klinkt alsof jullie goede klantenservice bieden, waren meer winkels maar zo (ik kijk teveel Radar haha)Wij zijn onderdeel van een groot keten, maar wij als collega's in dit filiaal vinden het heel belangrijk. De klanten ook blijkt regelmatig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven