Studio, hoe extra kamer creëeren?

31-07-2015 16:22 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik goed dat de studioruimte rechttoe rechtaan is? Er zit geen logische hoek in die je kan afscheiden?
Alle reacties Link kopieren
kast, kamerscherm, dressoir (is lager dus breekt de ruimte minder)
En doooooor!
Misschien een rails aan het plafond met paneelgordijnen? Die kun je open en dicht doen en als je ondoorzichtige neemt, kun je toch wat privacy creëren.
Alle reacties Link kopieren
Er zit wel een hoek maar het bed is net te groot hiervoor.. Als het bed in de hoek staat steekt het ong 20 cm uit..quote:Hazelvrouwe schreef op 31 juli 2015 @ 16:26:

Begrijp ik goed dat de studioruimte rechttoe rechtaan is? Er zit geen logische hoek in die je kan afscheiden?
Alle reacties Link kopieren
Een kamerscherm zou een simpele oplossing kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weleens in een ruime studio geweest (en jouw huis klinkt ook zo, 40 m2 is niet heel krap) en daar hadden ze een soort grote klamboe om het beed heen, of zoals in ziekenhuizen, zo'n gordijn om het bed. Maar dan wel met luxe wapperende gordijnen. Zag er daar erg leuk uit. Bed stond ook midden in de kamer.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, ik heb dit geprobeerd maar dit maakt de ruimte alleen maar kleiner en propperig zeg maar. Weet ook niet Goed waar ik zo'n scherm moet zetten, toen ik het probeerde stond het nergens echt goed?quote:KessAgain schreef op 31 juli 2015 @ 16:27:

Een kamerscherm zou een simpele oplossing kunnen zijn?
Ik kan alleen een kamerscherm bedenken.











Alle reacties Link kopieren
quote:Happymeisje schreef op 31 juli 2015 @ 16:27:

Er zit wel een hoek maar het bed is net te groot hiervoor.. Als het bed in de hoek staat steekt het ong 20 cm uit..





[...]





Maar het past wel zo dat je voeten uitsteken zeg maar?

Dan lijkt het me geen probleem toch? Mijn oma had dat ook en dat was echt haar slaapnis.
Alle reacties Link kopieren
Google is your friend probeer eens "studio apartment bed ideas"
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Oh dat klinkt goed!

Heb je ook enig idee hoe je dit noemt? Of kan ik dit misschien googlen en foto's bekijken?quote:Mevrouw75 schreef op 31 juli 2015 @ 16:28:

Ik ben weleens in een ruime studio geweest (en jouw huis klinkt ook zo, 40 m2 is niet heel krap) en daar hadden ze een soort grote klamboe om het beed heen, of zoals in ziekenhuizen, zo'n gordijn om het bed. Maar dan wel met luxe wapperende gordijnen. Zag er daar erg leuk uit. Bed stond ook midden in de kamer.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer een foto toe te voegen maar hoe??? Ik heb foto's op m'n iphone die het verhaal een stuk duidelijker maken maar je kunt alleen via een link uploaden??quote:Mevrouw75 schreef op 31 juli 2015 @ 16:29:

[...]





Maar het past wel zo dat je voeten uitsteken zeg maar?

Dan lijkt het me geen probleem toch? Mijn oma had dat ook en dat was echt haar slaapnis.
Oh geen kamerscherm dus.



Een rail aan je plafond zodat je een gordijn voor je slaapgedeelte kan doen?



Bv zoiets:









Alle reacties Link kopieren
Is je bed te lang of te breed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Happymeisje schreef op 31 juli 2015 @ 16:30:

Oh dat klinkt goed!

Heb je ook enig idee hoe je dit noemt? Of kan ik dit misschien googlen en foto's bekijken?

[...]





Je kan gewoon googlen op curtains bed/ curtains around bed en dan vind je wel wat.

oa deze



quote:Happymeisje schreef op 31 juli 2015 @ 16:32:

Ik probeer een foto toe te voegen maar hoe??? Ik heb foto's op m'n iphone die het verhaal een stuk duidelijker maken maar je kunt alleen via een link uploaden??

[...]

Fotos toevoegen kan alleen als je daar toestemming voor krijgt van de moderator. Dit kan je aanvragen als je een x aantal post hebt geplaats, niet als je net nieuw bent.
Een Kallax-kast van Ikea? Dan heb je meteen extra bergruimte.



Alle reacties Link kopieren
Beide eigenlijk "huil". Bed is 1.80 breed en 2.00 lang. In het 'hoekje' wat de meeste mensen gebruiken als plek voor het bed past het niet. Dat muurtje van het hoekje is 1.55 breed. Dus in de breedte steekt die meer dan 20 cm uit. In de lengte het bed zetten dan steekt die nog meer uit.. Bed is 2m lang dus dan 50 cm.. Zo is een kamerscherm. Of gordijn bijna niet te plaatsten in deze hoek. daarom staat het bed nu maar in het midden van de kamer omdat het eigenlijk nergens goed staat "huil"quote:jadaiswa schreef op 31 juli 2015 @ 16:34:

Is je bed te lang of te breed?
Alle reacties Link kopieren
Reageren was niet de bedoeling.
promethium wijzigde dit bericht op 31-07-2015 16:40
Reden: Telefoon deed raar
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kleiner bed van 1.40 bij 200 is zeker geen optie?
Als je wil, kun je een foto uploaden naar tinypic en dan de link ervan hier plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Nee niet echt haha, het is een boxspring van ¤3000....slaapt overigens wel erg fijn.. Hahaaquote:jadaiswa schreef op 31 juli 2015 @ 16:40:

Kleiner bed van 1.40 bij 200 is zeker geen optie?
Alle reacties Link kopieren
http://nl.tinypic.com/r/qyixzc/8
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_245621 wijzigde dit bericht op 31-07-2015 16:47
Reden: Verkeerde upload
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven