Suggesties oud en nieuw...

31-08-2016 15:02 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst zullen mijn partner en ik sinds jaaaaaren "kindloos" vieren. Partner is gescheiden, en kids zullen voor het eerst bij moeders verblijven. Afgelopen jaren zijn dus lekker degelijk op de bank doorgebracht

Is er toevallig iemand met een leuk idee, waar/hoe we het nieuwe jaar gezellig in zouden kunnen luiden?

Ben zelf inspiratieloos.. had bedacht, naar Amsterdam, maar daar lijkt alles al volgeboekt.



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
OMG... Ik ben nog bezig met de zomervakantie.



Ga gewoon lekker een weekendje weg. Naar .. geen idee, prik iets op weekendje.weg of vakantieveilingen ofzo.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Het is september..
Ohnee nog net augustus.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, het is bijna september.... :-)

Maar, een heleboel bekeken hotels, zitten al volgeboekt
Het is nog zomer! Ik moet er niet aan denken om nu al daarmee bezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Amsterdam vind ik zelf niet zo bijzonder met oud en nieuw. Ik heb ooit in Antwerpen oud en nieuw gevierd en dat vond ik erg leuk. Ook Londen lijkt geweldig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
OMG, de pepernoten liggen nauwelijks in de winkels. Doe even normaal.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Doe eens gek...oud&nieuw op Ibitza
quote:Isabeaud schreef op 31 augustus 2016 @ 15:10:

Amsterdam vind ik zelf niet zo bijzonder met oud en nieuw. Ik heb ooit in Antwerpen oud en nieuw gevierd en dat vond ik erg leuk. Ook Londen lijkt geweldig te zijn.



Londen zijn wij afgelopen oud en nieuw geweest. Was inderdaad heel mooi en gezellig.

Tip: Je moet tegenwoordig wel kaarten kopen om naar het vuurwerk te kijken. Wij kwamen daar te laat achter. Met veel mazzel toch dichtbij het spektakel kunnen staan.
Alle reacties Link kopieren
Thanks, wellicht is Londen inderdaad een leuk idee!!

En ja , ik weet dat het nog even duurt... ;)
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar Gent met oud&nieuw (en hebben het hotel idd al geboekt). Afgelopen jaar in Berlijn oud&nieuw gevierd, heel leuk, maar echt veeeeeeeeeeel te koud! Maar als je goed tegen kou kan is Berlijn wel een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Efteling?
Ben ik nog op tijd met wat ik moet eten met kerst, als kerstmenu? Ben ik nog op tijd voor topic of al te laat?

Nog vier maanden en dan is het alweer oud en nieuw
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 31 augustus 2016 @ 15:06:

Het is september.. Augustus !!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 31 augustus 2016 @ 15:15:

OMG, de pepernoten liggen nauwelijks in de winkels. Doe even normaal. Haha zoon heeft van de week al een zak kruitmolen gescoord, t word steeds vroeger.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowLemon schreef op 31 augustus 2016 @ 15:06:

Ohnee nog net augustus. O mosterd..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
het lijkt wel vrijdag op het forum vandaag
Alle reacties Link kopieren
quote:duende12 schreef op 31 augustus 2016 @ 15:09:

Het is nog zomer! Ik moet er niet aan denken om nu al daarmee bezig te zijn.Een kleine 2,5 maand en Sinterklaas legt weer aan in Maassluis.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 31 augustus 2016 @ 17:57:

[...]



Een kleine 2,5 maand en Sinterklaas legt weer aan in Maassluis.Precies, dat duurt nog even.
Alle reacties Link kopieren
quote:duende12 schreef op 31 augustus 2016 @ 18:01:

[...]



Precies, dat duurt nog even.waarbij we volop van de herfst kunnen genieten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:tsjatsjietsjie schreef op 31 augustus 2016 @ 16:25:

[...]





Haha zoon heeft van de week al een zak kruitmolen gescoord, t word steeds vroeger.

Ik neem aan dat je kruidnoten bedoelt.

En eind augustus is normaal. Ik heb alleen het jaarlijkse topic op Viva gemist dit jaar.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:HD84 schreef op 31 augustus 2016 @ 15:26:

Wij gaan naar Gent met oud&nieuw (en hebben het hotel idd al geboekt). Afgelopen jaar in Berlijn oud&nieuw gevierd, heel leuk, maar echt veeeeeeeeeeel te koud! Maar als je goed tegen kou kan is Berlijn wel een aanrader! Ja, Gent is veel minder warm dan Berlijn
Je kunt toch gewoon naar elke willekeurige stad. Het zal altijd anders zijn, omdat je kindloos bent dit jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven