Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
De badmat in de OP is van bedroevende kwaliteit ben ik achter gekomen heb hem terug gestuurd, omdat er na 2 weken al hele draden uit waren en overal van die losse lusjes zaten. Heb inmiddels ook al 1 handdoek kunnen stikken langs de rand. Naad liet los. Vind het echt slecht voor zulke dure handdoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ohjeetje wat zonde! Voor dat geld zou je toch betere kwaliteit verwachten inderdaad...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ken het fenomeen. Dan zie ik een (dure)lamp die op een bepaalde plek in de woonkamer prachtig zou staan. Maar ik ken mezelf: de maand er na zie ik een lamp van hetzelfde merk die er prachtig bij past, voor een ander plekje.

Dat heb ik ook met keukenspullen (kookwekkers, voorraadbussen, etc.), gekleurde glazen woonaccessoires, gekleurd glaswerk, brocante voor mijn vitrinekast. De ene aankoop lokt de andere uit. Voorheen kocht ik alles. Nu mijn echtgenoot werkloos is, slaap ik er eerst een paar nachtjes over. En het helpt! De koopdrang slijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam zoiets leuks tegen en moest meteen aan dit topic denken:







Zo grappig! Maar ja, 15 euro voor 2 eierdopjes die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb... Twijfelgevalletje.
Zeg maar Spijker.
Ze zijn inderdaad leuk! Maar ik zou er ook geen 15 euro aan uitgeven.
Alle reacties Link kopieren
Voor 15,- heb je anders een boel lol aan de ontbijttafel voor de komende jaren.



Ik heb de bloempotten van 80,- van hierboven nog steeds kunnen weerstaan.
Alle reacties Link kopieren
O die eierdopjes zijn leuk!!!

Wij zijn net verhuisd en zie zooooveel leuke mooie dingen die ik wil hebben hebben hebben! Gelukkig moet het hele huis nog in stijl gebracht worden voor ik van mezelf dure accesoires mag kopen. Ik kan niet wachten!
No worries
quote:hiltje schreef op 27 augustus 2014 @ 15:01:

Voor 15,- heb je anders een boel lol aan de ontbijttafel voor de komende jaren.Dat wel. Maar ik doe het al jaren zonder eierdopjes, en dat gaat prima. En aangezien ik juist minder spullen wil, in plaats van meer komen er geen eierdopjes.
Alle reacties Link kopieren
Ben op zoek naar deze Raak desklamp uit de jaren 70. Het is een redelijk zeldzaam lampje. Had het laatst gevonden, maar kost EUR 650 terwijl ik ergens zag dat deze ooit in een vintage winkel voor EUR 195 is verkocht. Nog te duur, dus ik hoop dat ik het een keer bij een kringloop of rommelmarkt waar ze niet al te veel verstand van design hebben, tegenkom.



Ninon : dat hoop ik ook nog steeds eens, dat ik iets echt moois en duurs tegenkom bij de kringloop ofzo maar meestal hebben mensen die dat soort dingen in huis hebben, wel verstand van wat ze in huis hebben.



Ik kwam deze tegen en ben verliefd!







Zag hem op ebay voor $850,- met minder kopjes. Pffff.....volgens mij is het ook echt bladgoud wat eraan zit. Hij is zo schattig!
Alle reacties Link kopieren
http://www.smulderstextie ... rtrek-9024/shopart/56509/ Het mooiste overtrek wat ik ooit heb gezien maar die prijs...



En dan deze sprei... http://www.smulderstextie ... sprei-1876/shopart/12811/

Wat een prijzen zeg

Maar ZO ontzettend mooi...
Bluelagoon, de kleuren zijn mij persoonlijk te donker maar ik ken de merken en dit is wel echt hele goede kwaliteit vind ik (wel echt winters beddengoed)
Alle reacties Link kopieren
Hee NYC

Ja dat het goede kwaliteit is geloof ik meteen... en dat mag ook wel voor die prijzen, haha! Probleem is alleen dat ik mijn dekbedsets dit jaar heb vernieuwd. Heb al mijn Leenbakkersets vervangen voor mooie sets van goede kwaliteit en heb er nu in totaal vijf... Maar het blijft leuk om over te dromen en naar te kijken. Ach misschien... ooit...
Ik dacht hoe kan het nou dat ik geen badmat zie, maar verder iedereen wel. Maar ik snap het al; het topic is al twee jaar oud! Hoe is het afgelopen? Heb je het gekocht? Want ik heb geen zin om alles terug te lezen.



Die theekopjes vind ik dan weer monsterlijk. Sorry DH.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele mooie substitute-sprei besteld! Dubbelzijdig, zwart en aan de andere kant lichtgrijs en doorgestikt met vakjes erg mooi. Hij is voor me gereserveerd en ik kan hem morgen ophalen in de winkel. En een stuk goedkoper!! En ook nog eens afgeprijsd
Blue-lagoon: altijd fijn als het lukt. Zeker in de aanbieding.
Bubbelwijn : de badmat is gekocht...en weer snel terug gestuurd was slechte kwaliteit, had binnen no time overal halen en losse draden aan. Heb het geld terug gehad van zalando. Baal er wel van, want vond hem echt mooi! De handdoeken zijn eigenlijk hetzelfde, al ooit een naad moeten stikken en ook daar heel snel draden die eruit getrokken worden enzo. Echt zonde...
Alle reacties Link kopieren
quote:Flauwegeit schreef op 05 januari 2015 @ 20:43:

Blue-lagoon: altijd fijn als het lukt. Zeker in de aanbieding.Heb hem vandaag opgehaald in de winkel en ben er helemaal blij mee
Alle reacties Link kopieren
ik vind deze lamp fantastisch http://www.gimmii.nl/wp-c ... lain-collectie-lampen.png

maar 2200 euro... dacht t niet
Aha, misschien kun je die zelf kleien? Geeft niet als je niet zo ervaren bent.
ik ben er ook niet echt weg van....of eigenlijk, ik vind het afschuwelijk! Al kreeg ik hem gratis, dan ging ie nog de kliko in
Alle reacties Link kopieren
lol
Maar weer even uppen

Ik heb zojuist deze besteld (levertijd is pas eind mei )! Niet heel duur, 14 euro, het is een pollepel dus wel vrij prijzig voor zo'n item. Maar ik vind hem zo schattig!!! Kan niet wachten tot hij hier in mijn pan soep staat!



Wat een leuke pollepel!



Ik heb een hele mooie lamp gezien voor boven de eettafel, maar kost 400,- Daar hebben we het geld er niet voor over. Maar ik krijg het maar moeilijk uit mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 05 februari 2015 @ 09:14:

Maar weer even uppen

Ik heb zojuist deze besteld (levertijd is pas eind mei )! Niet heel duur, 14 euro, het is een pollepel dus wel vrij prijzig voor zo'n item. Maar ik vind hem zo schattig!!! Kan niet wachten tot hij hier in mijn pan soep staat!



[afbeelding]O, die is leuk! Van zo'n keukengadget kan ik helemaal blij worden. Van welk merk is die lepel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven