Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze zo ontzettend mooi... maar ook 440 euro... beetje veel voor een poef.



http://www.interieurinspi ... felova_sasha_fefelova.jpg
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:amarna schreef op 05 februari 2015 @ 09:56:

[...]





O, die is leuk! Van zo'n keukengadget kan ik helemaal blij worden. Van welk merk is die lepel?Hij is van Animi causa

http://www.animicausa.com/shop/index.php



Ze hebben daar nog veel meer van dit soort leuke gadgets.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lelijke voorwerpen zie ik hier voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
niet echt voor thuis maar wel leuk als aanvulling op de verzameling.

Maar veels te duur.

http://www.ebay.com/itm/V ... ain_0&hash=item234aa08e29
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:marthe16 schreef op 05 februari 2015 @ 12:07:

Wat een lelijke voorwerpen zie ik hier voorbij komen.Fascinerend hoe smaak werkt.
conversation = awareness
Ik heb afgelopen tijd ook mijn te dure collectie kerstservies uitgebreid vind het echt prachtig!







En deze heb ik er ook bij aangeschaft



Alle reacties Link kopieren
Oooh die nessie lepel! Je kan m al niet eens meer bestellen zie ik :(
Alle reacties Link kopieren
Dik heb me vandaag toch maar ingehouden. Ik wil graag shutters hebben voor diverse ramen boven. Had mooie gezien, die perfect passen in ons interieur... Maar oeps, ¤1500 per stuk.... En wil er dan 3 hebben. Dus nee.
quote:divarg schreef op 05 februari 2015 @ 16:14:

Oooh die nessie lepel! Je kan m al niet eens meer bestellen zie ik :(via die website die ik gaf kan je hem gewoon bestellen toch? Duurt alleen even voor je hem hebt dan.
Weer even uppen

Ik heb vanmorgen bij de Bijenkorf mijn eerste 2, veel te dure items van Riess gekocht het doel is, om voordat onze nieuwe (donkergrijze) keuken komt, een mooie collectie gekleurde ovenschalen en pannen te hebben. Wanneer de keuken komt is nog onbekend, moeten eerst sparen haha! Ik heb dus nog even. Het lijkt me zo mooi om dan van die gekleurde items in de keuken te hebben staan! Maar het is toch best duur spul. Heb nu de kleinste ovenschaal en een maatbeker van 1l...mocht bijna 70 euro aftikken



Mooi! Maar wel erg duur!
Alle reacties Link kopieren
Maar die pollepel DH, die is toch helemaal niet handig? Ik bedoel, leuk dat-ie op het plaatje staat met soep erin en een schone buitenkant, maar als je m in de soep hebt gehad en je zet m weer naast de pan, is-ie natuurlijk aan de buitenkant ook vies en wordt je aanrecht/tafel alsnog vies. Dus eigenlijk begrijp ik het concept van het ding helemaal niet.



Ik ga morgen mijn enigszins impulsief gekochte oldtimer camper halen, dus ik mag de komende 5 jaar niets kopen wat ik niet echt nodig heb. Minstens
Echt heel erg gaaf, DH!
Alle reacties Link kopieren
Bij Rofra krijg ik altijd zin om het huis opnieuw in te richten



link afbeeldingen



@moosey, leuk dat je de camper gaat ophalen. Heb je een foto van een soortgelijke?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ha, grappig, hij is toch best zeldzaam blijkbaar, want ik kwam al snel de mijne tegen (een foto die ik nog nooit had gezien, heeft een willekeurig iemand gemaakt vanuit zijn auto) Maar daar stond het nummerbord wel erg duidelijk op, dus even een vergelijkbare:





De mijne heeft andere kleurtjes, maar verder is t m wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 maart 2015 @ 17:43:

Weer even uppen

Ik heb vanmorgen bij de Bijenkorf mijn eerste 2, veel te dure items van Riess gekocht het doel is, om voordat onze nieuwe (donkergrijze) keuken komt, een mooie collectie gekleurde ovenschalen en pannen te hebben. Wanneer de keuken komt is nog onbekend, moeten eerst sparen haha! Ik heb dus nog even. Het lijkt me zo mooi om dan van die gekleurde items in de keuken te hebben staan! Maar het is toch best duur spul. Heb nu de kleinste ovenschaal en een maatbeker van 1l...mocht bijna 70 euro aftikken



[afbeelding]



Wij hebben ook pannen en ovenschalen van riesse in huis, maar heeft een hele slechte anti-aanbak laag. En ik zit dus nu te denken om over te stappen op Mauviel. Enige wat me nog een beetje weerhoud is de prijs, dus we beginnen voorzichtig met 1 bakpan en een wok...



life is to celebrate
Ik vet ovenschalen standaard in, dus denk niet dat ik daar veel last van zal hebben maar we gaan het zien.



Moosey : de pollepel zet ik tijdens gebruik niet zo op het aanrecht. Ik laat ze sowieso dan altijd gewoon in de pan zitten. De keren dat ik een pollepel gebruik, is op 1 hand te tellen ook ga hem gewoon op het aanrecht neerzetten als ik hem niet gebruik, als leuke eyecatcher
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Heb heel wat leuke dingen voorbij zien komen.



Wij verhuizen binnenkort naar een woning die 60 m2 groter is dan waar we nu wonen dus er valt nog heel wat bij te kopen en in te richten voor ons
Alle reacties Link kopieren
Haha DH, dan begrijp ik het weer



LeolaMarie, prachtig! Is dat echt koper? Dan zal het wel kapitalen kosten ja..
Alle reacties Link kopieren
quote:Flauwegeit schreef op 06 januari 2015 @ 15:07:

Aha, misschien kun je die zelf kleien? Geeft niet als je niet zo ervaren bent.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moosey schreef op 24 maart 2015 @ 22:40:

Maar die pollepel DH, die is toch helemaal niet handig? Ik bedoel, leuk dat-ie op het plaatje staat met soep erin en een schone buitenkant, maar als je m in de soep hebt gehad en je zet m weer naast de pan, is-ie natuurlijk aan de buitenkant ook vies en wordt je aanrecht/tafel alsnog vies. Dus eigenlijk begrijp ik het concept van het ding helemaal niet.

Het is toch ook geen pollepel maar een soeplepel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk, het is een soeplepel. Maar de naam maakt voor het feit dat ik het concept noet snap niet zoveel uit
Owja haha! Ik noemde het nu ook gewoon pollepel maar idd, soepeler. En dus gewoon in de soep laten staan
quote:LeolaMarie schreef op 24 maart 2015 @ 23:34:

[...]





Wij hebben ook pannen en ovenschalen van riesse in huis, maar heeft een hele slechte anti-aanbak laag. En ik zit dus nu te denken om over te stappen op Mauviel. Enige wat me nog een beetje weerhoud is de prijs, dus we beginnen voorzichtig met 1 bakpan en een wok...heeft de pan een slechte anti-aanbaklaag of de schaal? Gaat het om gietijzer? Zoja, dan kun je zelf een anti-aanbak laag maken. Gewoon met vet (olie, boter, ossenwit, wat je wilt). http://www.richsoil.com/cast-iron.jsp En oja, de juiste spatel doet echt wonderen! (zie linkje)
anoniem_68655 wijzigde dit bericht op 25-03-2015 12:32
Reden: moest even de link zoeken
% gewijzigd
Het is emaille.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven