Te duur, maar oh zo mooi voor thuis

30-08-2013 08:44 591 berichten
Hebben jullie dat ook weleens, dat je iets heel moois ziet voor in je huis maar het toch eigenlijk te duur vind? En er dan maanden over zit te dromen, het uiteindelijk toch wil kopen en dan ineens nergens meer te krijgen is



Ik ben wel benieuwd naar welk voorwerp voor in huis jullie smachten, wat je nou echt graag wil hebben maar waarvan de prijs je tegenhoudt!



Ik ben tegen een prachtig mooie badmat aangelopen, van 50 euro. Geen mega-bedrag, maar voor een badmat...en ik wil er eigenlijk de handdoeken dan natuurlijk ook bij, maar dat word helemaal prijzig.

Dit is hem :



http://www.zalando.nl/moe ... icolor-m7871b022-554.html



En dit zijn de handdoeken :



http://www.zalando.nl/moeve-handdoek-ro ... 0-554.html



Zucht...
quote:jas schreef op 30 augustus 2013 @ 09:39:

Jullie weten dat als je mooie dingen op het forum plakt ze binnen no-time uitverkocht zijn? Tenminste dat is onze ervaring in een mode-topic.

(ik zeg het maar even voordat je gaat sparen en over een paar weken het geld bij elkaar hebt en dan blijkt dat het uitverkocht is.)

Zeker weten!

Ik heb iets op het oog waar ik nog even voor moet wachten, maar ik vertik het om er een plaatje van te posten. Dahhag.
Heb idd al een badjas, maar die was wel de aanleiding dat ik bij de badmat uit kwam! En onze badkamer is heel neutraal, grijze en witte tegeltjes. Dus qua kleur zou het wel passen.
quote:Trotter schreef op 30 augustus 2013 @ 09:08:

Niet voor in huis, maar wel iets waar ik nu nog wel eens spijt van heb dat ik het niet gekocht heb: een tas. Tijdens een reis door Japan een vreselijk mooie tas gezien. Stoer en chic tegelijk, precies waar ik altijd naar zocht. Hij was prachtig! Maar hij was ook 46.000 yen, meer dan 400 euro. En 400 euro voor een tas ging me echt veel en veel te ver. Achteraf had ik het gewoon moeten doen, want ik droom nu nog van die tas. En hier is 'ie.niet te vinden, snif.

Moraal van dit verhaal: als je iets echt echt echt echt mooi vindt en het echt echt echt echt heel graag wil hebben: kopen!Ow, dat is zo balen hè!! Is ook de reden dat ik idd een dure tas wel heb gekocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 30 augustus 2013 @ 09:41:

[...]



Zeker weten!

Ik heb iets op het oog waar ik nog even voor moet wachten, maar ik vertik het om er een plaatje van te posten. Dahhag.



*zwaait terug*

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Als je het kan missen zou ik het kopen. De items waar ik veel geld voor heb betaald zijn meestal de items waar ik nog elke week naar kan kijken en elke keer weer blij mee ben en uiteindelijk het geld dubbel en dwars waard zijn!
life ain't a perfect story, write it while you live it
quote:jas schreef op 30 augustus 2013 @ 09:39:

Jullie weten dat als je mooie dingen op het forum plakt ze binnen no-time uitverkocht zijn? Tenminste dat is onze ervaring in een mode-topic.

(ik zeg het maar even voordat je gaat sparen en over een paar weken het geld bij elkaar hebt en dan blijkt dat het uitverkocht is.)Ik zit hier al wat langer, dus ik ben ervan op de hoogte maar tot op heden zie ik nog geen berg reacties van mensen die hem ook willen. Vooral het tegenovergestelde
quote:jas schreef op 30 augustus 2013 @ 09:45:

[...]





*zwaait terug*

Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 augustus 2013 @ 09:52:

[...]



Ik zit hier al wat langer, dus ik ben ervan op de hoogte maar tot op heden zie ik nog geen berg reacties van mensen die hem ook willen. Vooral het tegenovergestelde





Het was ook meer een algemene waarschuwing voor mensen die er over denken om hun o zo begeerde kast/plaid/vloerkleed/lamp/of wat dan ook hier te plakken.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Yep, ik heb dat met een schilderij. Hij kost ¤300,- en voor de rest zeg ik lekker naks



Ik plak wel een plaatje als ik hem heb.
quote:Varkenshaasje schreef op 30 augustus 2013 @ 10:01:

Yep, ik heb dat met een schilderij. Hij kost ¤300,- en voor de rest zeg ik lekker naks



Ik plak wel een plaatje als ik hem heb.Ach toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer wekenlang staan kwijlen bij een sjaal, maar hij was 40 euro en dat vond ik te duur. Toen ik uiteindelijk besloot hem te kopen was ie weg
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 augustus 2013 @ 09:52:

[...]



Ik zit hier al wat langer, dus ik ben ervan op de hoogte maar tot op heden zie ik nog geen berg reacties van mensen die hem ook willen. Vooral het tegenovergestelde

Ja, maar degene die hem mooi vinden hebben geen tijd om te reageren, die zijn druk met het bestellen

(Ik niet hoor)
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb dat niet.



Maar wel bedankt, nu weet ik eindelijk iets voor m'n moeders verjaardag. Die houdt van dit soort troep.
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze mooie douchegordijnen (eerst hadden ze meer keuze)



http://www.anthropologie. ... ATEGORY-_-SHOWER_CURTAINS



Maar meer dan 100,- voor een douchegordijn ging me toch echt te ver. Zeker toen er bij een paar ook nog stond: ' dry clean only'.



Een douchegordijn dat niet nat mag worden?
Alle reacties Link kopieren
huh, een badmat....

mijn oma had een badmat. Verder ken ik niemand met zo'n ding. Loop ik dan erg achter? is het weer in?
Alle reacties Link kopieren
Badmatten en douchegordijnen vind ik persoonlijk erg onhygiënisch.... Zeker zo'n dikke hoogpolige gaat binnen no time schimmel in zitten...zonde!
dubbel
quote:Een douchegordijn dat niet nat mag worden? Ik denk dat ze bedoelen dat 'ie niet in de wasmachine mag (en dus naar de stomerij moet), niet dat 'ie droog moet blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 30 augustus 2013 @ 10:17:

huh, een badmat....

mijn oma had een badmat. Verder ken ik niemand met zo'n ding. Loop ik dan erg achter? is het weer in?Wat heb jij dan op de vloer liggen in je badkamer en bij de wcpot?
Alle reacties Link kopieren
Zo heb ik van de week een bureautje van 350 euro gekocht! Wel echt een prachtig bureau. Eigenlijk vind ik het dan juist zonde om iets goedkopers te kopen dat ik niet mooi vind..
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vorige week besloten een bank te kopen die duurder is dan we gepland hadden. Maar elke andere bank daarna viel tegen, dus als je het dan niet doet heb je eeuwig spijt.



En gisteren twee extra dingen op laten nemen in de offerte van de stukadoor, want anders blijf je achteraf denken: mooi werk, maar......
quote:roosje87 schreef op 30 augustus 2013 @ 10:26:

Wat heb jij dan op de vloer liggen in je badkamer en bij de wcpot?Bij de wcpot? Ieuwwwww, dat is helemaal zo ranzig! In de badkamer heb ik vloerverwarming, dus daar heb ik gelukkig ook geen matje nodig. Ik vind ze ook levensgevaarlijk trouwens, die dingen glijden altijd.
Alle reacties Link kopieren
Och ja herkenbaar..



Op vakantie zag ik een prachtige kapstok, helemaal in de stijl van ons huis/onze gang: een wandkapstok van gietijzer met wat losse haken, wel een strak model.

150 euro, vond ik zelf nog wel meevallen, zeker gezien de prijzen die ik daarna in mijn zoektocht thuis op internet zag. Maar mijn vriend vond het veel te duur en waar is waar: Op dit moment hebben we andere prioriteiten voor spullen in huis..



Maar ik baal wel als een stekker, elke kapstok die ik tot nu toe heb gezien, haalt het bij lange na niet bij die van de vakantie :(



We gaan er nu trouwens zelf een maken :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 30 augustus 2013 @ 10:45:

[...]



Bij de wcpot? Ieuwwwww, dat is helemaal zo ranzig! In de badkamer heb ik vloerverwarming, dus daar heb ik gelukkig ook geen matje nodig. Ik vind ze ook levensgevaarlijk trouwens, die dingen glijden altijd.



Bij de wc-pot vind ik het ook ranzig. Op de vloer naast de douchebak hebben we wel een kleedje liggen. Onze tegels zijn zo glad dat het levensgevaarlijk is om met natte voeten onder de douche vandaan te stappen. Over een paar jaar gaan we de badkamer verbouwen.



Twee dingen weet ik: geen witte vloertegels en niet van die gladde meuk...
Alle reacties Link kopieren
Zo herkenbaar! Zo zagen wij in een boekje in het vliegtuig onderweg naar IJsland een te mooi peper en zoutstel. Het was van een designer dus ver van je bed show.

Helaas voor ons was het een Scandinavische designer en liepen we in IJsland zo de winkel binnen. En daar stond het setje! Zo mooi!!!

Maar een freaking 100 euro! Vlak voor we terug vlogen toch nog gauw naar de winkel terug gegaan en gekocht!

Thuis gekomen snapte geen van onze tafelgasten hoe ze werkte en nu is er 1 kapot!

Doodzonde, want hier kan ik ze niet terug brengen en nu staat dat kapotte ding hier.



Manlief heeft nu voor zijn verjaardag wederom een dure set gekregen. Van Weber..



Achteraf denk ik; what was I thinking??? 100 EUR voor een peper en zoutstel!!!

Maar mooi is t wel!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven