Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Alle reacties Link kopieren
Present!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Binnen!
Coole foto



Lekker, patat. Zonder venkel ook lekker.

Wij krijgen eters en gaan aan de knoflookkip. Met tomatensla, spinazie, gewone sla en aardappeltje-met-rozemarijn uit de oven. En vooraf gerookte kipfilet met groene asperges en een creme fraiche dipje met pijnboompitjes en parmezaam.

Ben al de hele dag honger aan het sparen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben d'r ook weer!



Nagels net in de groene verf gezet. Snap nu wat je bedoelt met Hema nagellak Puss. Kleur is fantastisch maar het er opsmeren is een ramp.



Wij eten kip uit de oven met sla en in knoflook gemarineerde krieltjes.
Alle reacties Link kopieren
Zo, en ik ga de strijd aan met mijn winterspekkies: ik wil 5 à 7 kg. kwijt. Moet te doen zijn. En omdat ik het hier neerzet, moet ik het ook echt gaan doen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ploe, nu ik hier nagellakdingen voorbij zie komen: heb je je ooit al eens gewaagd aan die uv-gelnagels? Ben benieuwd!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog niet. Alles zit nog in het tasje in de kast



Ben je zoveel aangekomen dan Olijf? Was niet te zien iig.



Klinkt lekker allemaal, jullie eten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in het afgelopen jaar toch wel zo'n 4 kg aangekomen (alhoewel ik een enorme schommelaar ben qua gewicht, dit kan zo ineens een kilo schelen). Ik zie en voel het wel (broeken wat strakker, het gaat bij mij altijd aan mijn bovenbenen en zwembanden zitten) en voordat mensen zeggen: goh, ben je aangekomen (mijn moeder zou dit er bijv. zo uit kunnen flappen), ga ik er zelf mee aan de slag. Gewoon wat minder geen koekjes vreten en wat minder geen chips 's avonds door de weeks (en beter ontbijten) en ik denk dat ik daar al aardig wat mee red.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ik moet sowieso beter eten. Geen brunch maar echt apart ontbijt en bammetjes als lunch.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
En meer drinken.
Ik ben mijn eigen bananenschil


quote:Olijfje_ schreef op 24 april 2016 @ 16:27:

Zo, en ik ga de strijd aan met mijn winterspekkies: ik wil 5 à 7 kg. kwijt. Moet te doen zijn. En omdat ik het hier neerzet, moet ik het ook echt gaan doen Ja dat werkt echt als je het hier neer zet. Zo ben ik al jaren op mijn streefgewicht. Iets meer dan 60 kilo. Ongeveer.
En fijne OP. Ik Shironeko. Ik heb zelfs een pinterestbord van hem.
quote:Splinter_ schreef op 24 april 2016 @ 15:39:

Wij krijgen eters en gaan aan de knoflookkip. Met tomatensla, spinazie, gewone sla en aardappeltje-met-rozemarijn uit de oven. En vooraf gerookte kipfilet met groene asperges en een creme fraiche dipje met pijnboompitjes en parmezaam.

Ben al de hele dag honger aan het sparen Klinkt culinair en op de dode dieren na erg lekker. Geniet ervan!
Wij zijn net terug van een gezellig feestje met erg veel lekkere wijn en heerlijke hapjes. *bwurp*
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 april 2016 @ 20:48:

[...]





Ja dat werkt echt als je het hier neer zet. Zo ben ik al jaren op mijn streefgewicht. Iets meer dan 60 kilo. Ongeveer.



Dito, maar dan met de 75kg.

Voor nu: als ik maar onder de 90 blijf.
Alle reacties Link kopieren




Ik moet ook afvallen. Ik wil het in kleine stapjes gaan doen. Nu eerst 5 kilo minder. Dan ben ik al heel blij.



Splint, je eten klinkt heerlijk. Met of zonder dode dieren
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop zo dat er in *woonplaats* een Primark komt.

Ik ben er dit weekend geweest en als ze dit allemaal bij de V&D verkocht hadden, dan was ik daar vaste klant geweest.



Niet per se nodig, maar toch heel handig:





Pyjamabroek van HP voor mezelf gekocht:



op de website noemen ze het pyjamalegging. Ik dacht al dat ik extreem dikke benen had

en een heleboel T-shirts voor Kaat.
Het Viva forum is papaja.
Oeh die zou ik ook beide wel willen.

Maar die winkel ingaan lijkt me hel.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en dat doe ik heel vaak in het weekend.

Heel slim :P







Deze hadden ze ook. Ze hebben voortdurend leuke dingen.



Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit Olijf?



Olijf verliest blaadjes
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:NymphadoraTonks schreef op 24 april 2016 @ 22:42:

Wat is dit Olijf?



Olijf verliest blaadjesEen heleboel blaadjes is vast 5 kilo
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren




Ben er ook. Maar moetslapen want morgen nog werken. Had een topweekend bij de Zuiderburen
Zag er goed uit, TH!

Slaap lekker en werkse morgen. Ik moest wel even denken wat je bedoelt met 'ik moet nog werken morgen', maar er is natuurlijk mei-vakantie?



Visite is weer weg, het eten was erg lekker. Ook de dode dieren, maar die hadden ook wel een fijn bio-leventje gehad. Dat scheelt (een beetje).

Morgen een rustig dagje. Eerst naar een mevrouw die koffie met taart voor me heeft. Haar traject is klaar en heeft voor haar een positieve uitkomst (WIA). In de middag zit ik 2 uur bij Carglass om mijn voorruit te laten vervangen. Misschien ga ik met een leenfiets naar kantoor, maar dat hangt af van het weer en mijn zin.



Nu met TH meedoen en lekker slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven