Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Gewoon realistisch, Tonks
Op fb wel 2 schattige fotootjes!
Alle reacties Link kopieren
Die van mij waren alleen toen ik ze de eerste paar maanden een bolletje vacht in een mandje (zusjes). Daarna is dat gewoon overgegaan. Spelen nooit samen, knokken ook niet echt. Maar dikke maatjes... Nee.

Dus de kans is ook gewoon aanwezig dat ze nooit samen in een mandje gaan liggen maar elkaar gewoon accepteren.
Maar dat is voor mij dus niet genoeg. Het moet leuker worden voor Sammi. En hoe lullig ook, Durrus heeft gewoon een proeftijd. Hopelijk komt hij daar glansrijk doorheen, want het is echt een leuk beestje. Maar hij is hier niet voor ons, maar voor Sammi.



Ik heb nog geduld
Ze hoeven echt niet samen in een mandje, maar het zou wel fijn zijn als Durrus mee gaat spelen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudjes zijn eigenlijk altijd 3 eenlingen geweest die samen in 1 huis woonden. Maculata en Medusa zaten elkaar nog wel eens achterna en dat is dan ook alles. Ik heb ze welgeteld 1 keer samen zien slapen. Dat was dan ook gelijk überschattig, met de pootjes om elkaar heen.



Ik hoop dat Durrus de proeftijd doorkomt. Hij lijkt me een geweldige kat!



Morgen weer aan het werk. Vakantie zit er weer op. Aan de ene kant heb ik er wel weer zin in, ik zie alleen vreselijk op tegen het vroege opstaan en niet weer na de koffie in bed kunnen gaan liggen.
Alle reacties Link kopieren
Maar ook na die twee weken kan hij toch herplaatst worden? Dan zitten er misschien alleen kosten aan?



Heb je een fijne vakantie gehad Dee?
Alle reacties Link kopieren
Zou Sammi mee kunnen bij het uitzoeken van een andere kat, stel dat? Ik zie zo voor me dat je bij een tweede hond de eerste hond ook meeneemt.

Heb je echt het idee dat Sammi nu iets mist met Durrus? Ik heb niet het idee dat mijn dikke iets mist aan de onderlinge relaties. Het is zoals het is. De rolmops en ik zijn zoals mijn zwarte en rooie samen



Ik zie mijn katten nu weer voor het eerst na de vakantie. Die dikke ligt op schoot, de rooie kwam even knuffelen en de zwarte liep me straal voorbij naar buiten zo ongeveer. Ondertussen heb ik ze allemaal een keer geaaid
Het Viva forum is papaja.
Ik hoop ook echt dat Durrus hier blijft hoor, dat voorop.

Maar stel nou dat het toch niet werkt..... Dan krijg je geld terug binnen 2 weken. En het hoeft niet perfect te zijn na 2 weken, maar wel wat verbetering.

Sammi meenemen werkt niet zo, denk ik. Dan is zo'n reis toch te stressvol. Maar ik denk wel dat we nu al een beter beeld hebben van wat past / nodig is.



Net rende Durrus met staart omhoog op Sammi af. Dat zag er toch vriendelijk uit. Maar Sammi schtok een beetje van het onverwachte gesnuffel aan zijn rug en daar schrok Durrus dan weer van.

We moeten toch maar eens handboeken met hun gebruiksaanwijzing uitwisselen.
Haha Tonks, de zwarte illustreert dus even wat je schreef.



Ik denk dat Sammi in het algemeen een speelmaatje mist. Man is nu natuurlijk vaker thuis en het lijkt wel of hij dan alleen maar nóg meer behoefte heeft aan aandacht. En dat vult Durrus nu nog niet op.



Sterkte morgen, Dee. Lekker een bak koffie mee in de trein"
Alle reacties Link kopieren
Vakantie was lekker rustig. De eerste week was mijn vriendin er, de tweede week was ik alleen (met dochter thuis maar die was aan het werk) derde en vierde week was K er. Ook niet veel gedaan, vorige week naar Boijmans van Beuningen museum geweest. Geweldig! En we hebben nog lang niet alles gezien dus we moeten nog een keer terug.

Verder zijn er wat klussen in huis gedaan. Nu eindelijk tijd voor gehad.

Nu maar zo naar bed, de wekker gaat weer om 6 uur....
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan ga ik zo met poezenkind naar de dierenarts. Ik hoop zo dat die blaas ook er voor zorgt dat ze slecht loopt. Want dat is nog steeds niet echt beter.
Heel veel sterkte vandaag! Duimen staan aan!
Sterkte Plou!
Alle reacties Link kopieren
Sterks Plou en poezel!
Hoop dat het veel oplost voor poezel, Plous!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ze heeft dit iig overleefd

Ze waggelt groggy rond zit ligt nu te eten.

Ze hebben heel veel weggehaald en er is nu een sample opgestuurd. Over een week of 2 de uitslag.

Na de operatie wilde ze niet meer zelfstandig ademen, dus dat was wel even spannend, maar uiteindelijk is het goed gekomen
Oei, het is dus pittig geweest voor haar! Fijn dat ze er weer is en het weer doet.

Hebben ze nog iets gezegd over of dit haar pijn veroorzaakt kan hebben?



Hopelijk knapt ze snel weer op. En tot die tijd maar lekker verwennen.
Alle reacties Link kopieren
De dierenarts vertelde vanmorgen dat hij niet dacht dat het met elkaar in verband staat. Kans is zelfs dat ze de komende dagen veel meer pijn heeft ivm hoe ze heeft moeten liggen om te kunnen opereren.

Voor nu afgesproken dat we het 12 dagen aankijken en dan verder gaan bespreken. Dan moeten namelijk ook de hechtingen eruit.



Hoe gaat het met de heren?
Oh wat eng Pilou. Gelukkig goed afgelopen. Nu de rug nog
Alle reacties Link kopieren
Plous, toch rot om te lezen, van dat ademen En ik hoop toch zo dat de da het mis heeft en dat het lopen strakkies toch ook beter gaat
quote:Talkinghead schreef op 15 augustus 2016 @ 19:36:

Plous, toch rot om te lezen, van dat ademen En ik hoop toch zo dat de da het mis heeft en dat het lopen strakkies toch ook beter gaat

Wat TH zegt.



Schrikken hoor. Ik hoop dat ze toch straks beter loopt en dat de dierenarts het mis heeft.
wat TH en Puss zeggen



Is ze al wat minder groggy?



Met de heren gaat het......geen idee. Ik snap niks van die beesten. Ik heb nu besloten dat ik het dan maar niet snap en nog geen conclusies trek (moeilijk!!) en wel zie wat er gaat gebeuren.

Ze zoeken elkaar nog steeds op, zitten vaak bij elkaar in de buurt en willen weten wat de ander doet. Durrus reageert soms gewoon totaal niet op Sammi. Dan staan ze vlak bij elkaar en Sammi tikt Durrus met een zacht pootje aan en dan loopt Durrus door zonder op of om te kijken. Als Sammi op het aanrecht springt, gaat Durrus er snel achteraan om te kijken wat er gebeurt. Ook hebben ze nu af en toe hun staart recht omhoog, dat lijkt me een goed teken.

Eigenlijk doen ze allebei wel pogingen om met de ander te spelen, maar niet op hetzelfde moment en ze snappen het niet helemaal van elkaar. Ofzo. Weet ik veel. Gisteravond vlogen ze elkaar toch weer even in de haren.

Plan van aanpak is nu om flink met allebei te spelen. Als ik met de 1 speel, zit de ander erbij te kijken. En als ik op de grond zit en ze zitten bij me, aai ik ze tegelijkertijd of geef ik ze om beurten snoepjes.

Durrus is niet echt een spelerT van zichzelf, lijkt. Dus misschien leert hij dat al we veel met hem spelen en voelt het voor hem ook meer vertrouwd.



Kortom: het houdt je van de straat. Daar heb ik geen Pokemon voor nodig.
Alle reacties Link kopieren




Tis wat he, zo'n poezel erbij. En zo herkenbaar hoe je allerlei gedrag gaat analyseren en invullen. Het gedrag klinkt in alle opzichten herkenbaar, vooral als ik naar Friday vs Forest kijk en je hebt inmiddels gezien hoe ze er nu bij kunnen liggen. Echt met elkaar spelen is er niet bij, maar ze houden elkaar wel actief en waarderen elkaars gezelschap.



Slaap lekker!
ff wat anders: sinds een week of 2 krijg ik op FB "voorgestelde berichten" Is er een manier om dat stop te zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven