Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Alle reacties Link kopieren
Geen uitzaaiingen. Wel een zware operatie binnen 4 weken met behoorlijke risico's.



Later meer. Ik ga zo naar bed want moet om 5.30u in Zoetermeer zijn morgen


Blij met geen uitzaaiingen. De rest.....moet je nog maar vertellen. Hopelijk kun je slapen
Ondanks zware operatie in verschiet toch "goed" nieuws.

Fijn van geen uitzaaiingen. Hoop dat je lekker(der) slaapt nu.
Alle reacties Link kopieren
Geen uitzaaiingen is het goede nieuws van vandaag Plous, rest horen we wel. Hopelijk lukt het om wat uit te rusten
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn om te horen/lezen. De operatie klinkt dan weer wat minder. Maar doe alsjeblieft wat kalmer aan met werken. Dit is te veel. Veel te veel.
Is het gelukt vanochtend, Plous?

En hoe is 'the day after'?
Alle reacties Link kopieren
Het is gister gelukt. Locatie vond het heel leuk dat ik er bij de opstart was. Inmiddels heb ik een 'buddy' gekregen die mij kan ondersteunen. PM heeft me gister opgehaald (werkt 10 minuten lopen bij mijn locatie vandaan) en de buddy gaat zo mee naar mijn 'eigen' locatie en ze is heel streng. Ik moet opeens met lunchpauze en 'moet' op tijd naar huis



Ze is onderweg naar mij nu en dan rijden we samen. Ze woont in Itstown



En 'the day after'.... Ik moet zeggen dat ik het helemaal wegdruk en het 'vergeet'. Ik geloof dat mijn moeder vandaag of morgen een operatiedatum door krijgt. Dan hebben we een nieuw punt om naar toe te leven. Net heb ik even gegoogled naar de operatie om wel wat in te lezen. Mijn vader springt soms van de hak op de tak namelijk met vertellen maar ik heb er nu wel een beeld bij. Er is gewoon kans op complicaties en die complicaties kunnen hele grote gevolgen hebben. Maar de kans is niet heel erg groot. Zo vertelde hij dat wel.

Ik heb goede hoop
Alle reacties Link kopieren
En vanavond heb ik voor mijzelf een massage geregeld



En een dikke koesj voor Puss
Alle reacties Link kopieren
Goed van buddy en massage en PM zo lekker dicht in de buurt. En nog fijner van de goede hoop



En voor Puss een dubbele
Wat een ellende Plous, zo'n buddy die zich aan werktijden houdt Zouden ze die expres op jou hebben losgelaten?



Massage en PM klinken fijn

En de operatie komt vanzelf wel weer aan de oppervlakte als die dichterbij komt. Hebben de risico's te maken met het niet goed aan elkaar kunnen hechten van de darm en kans op lekkage?

(je mag het er ook niet over willen hebben hoor, dan gewoon geen antwoord geven).



en , voor jou en voor Puss.
Pfoe, even onoplettend..... We zaten te eten en we hoorden iets in de keuken. Bleek dat Durrus aan de haal was gegaan met het bakje waar het varkenshaasje in had gezeten. Erger nog: hij had dat zompige zwarte flapje wat onderin het bakje ligt in zijn bek en keek daar heel dreigend bij. Dat ik maar niet in mijn hoofd moest halen om dat af te pakken. Jammer dan, er had varkensvlees op gelegen en dan zo'n rare plastic-achtige flap..... was best even een gevechtje, fijne scherpe tandjes heeft zo'n pubertje. Maar ik heb gewonnen.

Wel enorm dom om dat bakje niet gelijk weg te gooien zou vrij akelig zijn als ik later was gekomen.....



En nu: weekend! Eindelijk. Morgen een dagje naar Rotterdam en 's avonds naar Ting van Scapino. Heel veel zin in.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat Splint. Kans op lekkage, alle drek in de buik, ontstekingen en coma tot gevolg.

Ze heeft wat hogere kans op infectie op de wond omdat ze een vetschort heeft (hangbuik). Maar wat ik zo heb gelezen, is er kans op... en niet 50/50 zoals mijn vader het deed lijken. Dus we gaan er gewoon positief in en dan zien we wel.



Oh Durrus!
Dat is inderdaad een vervelende operatie, Plous. Krijgt ze eerst een stoma, of gaan ze de boel gelijk weer aan elkaar zetten?

Mijn moeder had eerst een stoma, daar kon ze prima mee overweg. De operatie daarna was spannend, maar is goed gegaan. Maar ze heeft ook bij iemand op de kamer gelegen die wel lekkage had na de operatie. Ook dat is goed gekomen, maar dat was niet fijn.

Ze houden het in elk geval wel heel erg in de gaten.



Hoe was je massage? En heb je je buddy al neergehoekt?
Alle reacties Link kopieren
Gelijk aan elkaar naaien die handel.

Buddy is leuk, die hou ik



Massage was oke maar kon de aanrakingen bijna niet verdragen. Zo raar. Volgens haar had dat met spanning te maken. Heb ook testcremepjes meegekregen voor mijn 'vermoeide oogopslag'



Maarja... Het is wel wat veel allemaal. Ik heb zelfs een beetje moeten huilen van de werkdruk. Het hielp alleen niks.

Maar nu ben ik klaar. Werk afgesloten. Het weekend is geregeld en maandag zien we wel weer.



Wat gaan jullie dit weekend allemaal doen?



Hoe is het met jou Pussekind?
Lekker weekend houden, Plous! Even niks.

Gek van de massage, jammer dat je je er niet helemaal aan kon overgeven. Ik heb wel eens gehad dat ik heel verdrietig was en met een vriendin op het station liep. Zij wilde een arm om me heen slaan, maar dat kon ik écht niet hebben op dat moment. Veel te lief, dan zou ik enorm gaan huilen en dat wilde ik niet.

Misschien was het bij jou ook zoiets?

Het is ook veel en stom en vooral ook spannend met je mams



Wij waren gisteravond naar een dansvoorsteling, erg gaaf. Straks bbq-en bij een vriendin en morgen uit eten met vrienden. Sjonge, wat sociaal allemaal

De poezels zijn mindrer sociaal, die vliegen elkaar steeds in de haren, de laatste paar dagen.

Oh, en we zijn aan het uitvogelen hoe we de rand van het balkon kunnen afzetten. D vindt het wel erg interessant daar bovenop, inmiddels.....



Gaat Bo nog niet onder het mes, Olijf?
Plous, je speeltje is opnieuw geliefd!





Wat leuk!!
Plous, heeft je moeder al een datum te horen gekregen? Ik hoop dat het snel is, dan is de operatie tenminste achter de rug



Splinter, ik denk/hoop dat elkaar in de haren vliegen er gewoon ff bijhoort; uitzoeken waar de grenzen liggen enzo?



Nou ja, ben ik zomaar opeens de VF-naam van onze jarige Tetter vandaag kwijt

Mocht je hier toch nog even komen kijken: Ik heb je gefeliciteerd op FB, maar zie dat niet terug op jouw tijdlijn , zal wel iets met instellingen zijn ofzo



Dus dan ook maar even hier: van harte gefeliciteerd jarige Tetter

PLous, hoe gaat het? Weet je al meer over de operatiedatum?



En Puss, hoe is het met jou?



voor allebei.
Meh.. maar morgen weer werken.


Zie je er tegenop? En heb je wel een fijn gesprek gehad bij de mw?
Plousje, je bent me iets te stil. Hoe is het, weet je al meer?
Hè Plous. Ik zag dat de mooie rooie zijn laatste rit heeft gemaakt

Sterkte



En rust zacht Rooitje.
quote:Splinter_ schreef op 27 september 2016 @ 23:50:



Zie je er tegenop? En heb je wel een fijn gesprek gehad bij de mw?



Morgen weer m.w. Als ik weer net zo leegloop als de vorige keer...

Geen zin aan maar wel goed voor me.
Plous, ik zag op FB het berichtje van Rooie's laatste ritje . Veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven