Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 14 mei 2016 @ 20:13:

Is maar net ietsje jonger dan ik!





En is Tara ookniet ongeveer jarig?

Tara is gisteren 8 jaar geworden. Ze heeft een hele grote knaagstok gekregen. Is gelijk al ernstig aan geknaagd.

Zijn er dan nou 3 jarigen op de 14e mei? Poes, hond en Splinter?
Alle reacties Link kopieren
Oeh TAS!!!! Wat supervet zeg.

Alle kleren vind ik echt kleren voor jou, dus gewoon aanschaffen. :-)
Alle reacties Link kopieren
Tonks, het witte pak, de blauwe broek en de spijkerbroek zijn leuk. Andere broek vind ik iets minder. En de tas is prachtig, al is het niet mijn ding.



Friday is de 13e jarig. En de andere 2 F'jes op 2 mei, toen werden zij 8. Overigens geen bijzondere traktaties hier want Friday is ergens allergisch voor dus ze eten nu allemaal hypo-allergeen voer. Het helpt alleen niet erg
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft ie dan?
Alle reacties Link kopieren
Uitslag op zijn koppie en nu ook in zijn nek. Hij had er tot dusverre nog niet veel last van, nu lijkt het erop dat het toch meer irriteert. Dinsdag weer bellen met/naar de dierenarts.
Brrr, ik heb het al de hele dag koud. Dus ik ga zo onder de zonnebank. Lekker!



En daarna weer even wat beter reageren hier
Op de handtas na vind ik het allemaal mooi Tonks.



Wat naar van de allergische poekel TH
Zo, opgewarmd



Tonks, ik vind eigenlijk alles leuk. Het jurkje nog het minste. Tas vind ik ook super.

Draag je nooit broeken die helemaal strak zijn, ook onderaan? Ik denk dat je dat goed kan hebben. Of vind je die niet mooi?



TH, wat rot van Friday Als ander eten niet helpt, zou het dan niet een vlooienallergie kunnen zijn? Hopelijk wordt het snel duidelijk en kun je er iets aan doen.



Puss, hoe laat ga je weg morgen? En was het nou met MO of met je moeder? En heb je er zin in?
We vliegen 16.20 uur. Moeder, zus, nichtje en ik.
Leuk hoor. Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Vlooien zijn het in ieder geval niet, hij en de anderen komen nooit buiten en er zijn geen vlooien gevonden. Het speelt al iets langer en we geven nu dus alle katten het speciale voer maar het wordt toch niet beter. Hij lijkt er nu echt wel last van te hebben dus dat is wel erg sneu.



Puss, veel plezier! Goed moment om even de warmte op te zoeken, hier is er weinig aan nu. Kou valt zo tegen
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier Puss!!!



Wat vervelend TH :( Ik had voor mijn katten een tijdje graanvrij voer gekocht van zooplus, maar daar kreeg 1 kat alleen maar jeuk van. Porta21 nog wat volgens mij. Ik hoop dat de dierenarts een goede oplossing heeft. Het zijn zeker weten geen vlooien?



Splint, wat is het nou wel lekker onder de zonnebank of niet? ;) Ik draag inderdaad nooit broeken zonder wat wijdere pijpen. Dan vallen mijn grote voeten minder op vind ik en ik houd niet van dat geskinny.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik moet doortypen want het zijn dus géén vlooien
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 15 mei 2016 @ 22:35:

Heel veel plezier Puss!!!



Wat vervelend TH :( Ik had voor mijn katten een tijdje graanvrij voer gekocht van zooplus, maar daar kreeg 1 kat alleen maar jeuk van. Porta21 nog wat volgens mij. Ik hoop dat de dierenarts een goede oplossing heeft. Het zijn zeker weten geen vlooien?



Splint, wat is het nou wel lekker onder de zonnebank of niet? ;) Ik draag inderdaad nooit broeken zonder wat wijdere pijpen. Dan vallen mijn grote voeten minder op vind ik en ik houd niet van dat geskinny.

Vandaag was het wel lekker, want eindelijk kreeg ik het warm.



Goh, het is me nooit opgevallen dat je grote voeten hebt. Maar dat komt misschien wel door die wijdere pijpen



TH, wat vervelend zeg. Hopelijk is het een simpele allergie.
Alle reacties Link kopieren
Haha, daarom hou ik van de zonnebank! Ik ben een koukleum



Leuke kleren Tonks! De tas vind ik niet zo en ik zou nooit een wit pak kopen, maar vind het wel mooi.

Fijn dat je een meevaller hebt qua financiën



Fijne vakantie Puss!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het pak ook weer retour gaat omaat ik wit ook totaal niet praktisch vind, maar ik wilde eens uit mijn eigen comfortzone kijken. Niet helemaal gelukt als ik alle flared pijpen zie



Wat jammer dat het nu weer zo koud wordt/is!
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Morgen is het alweer 20 graden
Alle reacties Link kopieren
voor het weer



Ik ben net op de weegschaal gaan staan en ik weeg gewoon zo'n 10 kilo minder dan ik dacht. Nog steeds een BMI van 25.7 ongeveer, maar scheelt toch weer.



Ik heb het gevraagd, maar er was geen interesse in de baan Plous. Sorry!
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Tonks. Vrijdag komt er wel iemand op gesprek, hopelijk kan ze gelijk starten



Fijn van gewicht!



Ik was vandaag bij de gyn en als troost (want na ingreep menstruatiekrampen x 4) mocht ik chocola. En drop. En chocola. Dus ik gok dat de weegschaal hier vermeden wordt deze week
Alle reacties Link kopieren
Is het nu dan wel klaar Plous? Of moet dit vaker?

Ik kan me daar best een beetje zorgen om maken bij jou. En ik snap best dat je chocola wilde eten.

Fijn van vrijdag! Ik hoop het ook voor je



Iemand hier al eens op de Noordermarkt geweest? Ik wil binnenkort eens gaan. Wil ik al een paar jaar maar komt er steeds niet van.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Hangt van de uitslag af a.s. dinsdag. Soïso moet ik over een half jaar weer een uitstrijkje en afhankelijk van de Pap weer een biopt oid.

We zullen zien.



Noordermarkt, zelfs nog nooit van gehoord. Waar is dat?
Alle reacties Link kopieren
Escaperoom Beverwijk is leuk!
quote:Pil0u schreef op 19 mei 2016 @ 22:28:

Escaperoom Beverwijk is leuk!Mooi. Wanneer gaan we?
Ik ga duimen voor een goede uitslag dinsdag, Plous. Echt niet zo fijn dit

Hopelijk waren de chocola en drop wel fijn. Vast wel.



Tonks, hoe kun je nou 10 kilo minder wegen dan je dacht?! Je moet echt nodig iets aan je lichaamsbeeld doen hoor.

Heb je inmiddels wel nieuwe kleding gevonden en gekocht?

Noordermarkt ken ik ook niet. Wat / waar is dat?



Ik heb ook heeeeeel veel zin in drop en chocola. En chips. En patat. Maar ik ben nog druk bezig om onder de 80 te komen voor de vakantie van a.s. maandag. Nog een halve kilo, dus hopelijk lukt het. Ik was er al bijna, maar toen gingen man en ik naar Groningen. En da's gewichtsgewijs niet zo goed.....



Nog 1 dagje werken en dan weekend en dan vakantie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 19 mei 2016 @ 23:16:

[...]



Mooi. Wanneer gaan we?Mag ik dan mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven