Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Nouja, je kunt toch vragen wat hij van een vakantie naar Canada vindt?? Dat is echt niet gelijk opdringen hoor
Jaha, dat heb ik natuurlijk al lang gedaan. En dan zegt ie dat hij het wel leuk vindt. En als ik dan zeg dat we dat moeten voorbereiden, sparen enzo, dan is hij het met me eens. Maar daar blijft het dan bij.

Als ik er niks mee doe of er niet over begin, dan doet hij dat ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar Splint... Het is een man..... een mán!

Jah, een echte.

Ik gooi het wel weer eens in de groep.
Hij heeft ook nooit voorpret bij een vakantie.

Saai hè.
Nou, hij vindt het weer / nog steeds leuk. En gelijk daarna komt (wéér) de opmerking: 'maar dat is wel een beetje ver voor 2 weken'. Jaha, en daarom hadden we vorige keer bedacht dat we wel 4-5 weken moeten gaan.

'Oh, had ik dat dan al eerder gezegd?'



Zucht.



Als nieuw middel om het wat concreter te maken: we zouden mijn ouders mee kunnen vragen. Mijn moeder wil dat heel graag, mijn vader weet ik niet. Het zijn wel zijn ouders die daar gewoond hebben, dus dat lijkt me toch we leuk voor hem. Maar hij wordt er ook niet jonger op natuurlijk.

Ons idee zou dan zijn dat mijn ouders, als ze mee willen, dan misschien 2 weken meegaan, en dat we dan nog 2-3 weken samen hebben. Lijkt me wel wat.

Hoewel dit nu al veel concreter beschreven staat dan het is natuurlijk. Maar wie weet......!
quote:Pil0u schreef op 15 december 2014 @ 11:49:

Wat erg, een pakje koekjes jatten. In de lidl ook nog.

Ja wat een treurnis hé, Een pak koekjes van hooguit 2 euro.



Wat een meut van dat geroddel over PM Goed van afkappen.



En wauw Splint, heerlijk cadeau van je ouders. Ik verwacht ook nog wel een envelopje maar die is niet zo dik als die van jou :-) Maar dat moet toch genoeg zijn voor een reisje Canada?!



Beterschap met je rommelbuik en zeer hoofd.
Misschien kun je een opzetje op papier zetten Splint, globale planning en kosten van tickets en verblijd ed.

Dan wordt het wat behapbaarder voor de man
Alle reacties Link kopieren
Das wel een goeie Bieb, planning op papier.



Ik heb van mijn ouders voor mijn verjaardag niet eens iets gehad. Zelfs geen telefoontje

Laat staan met kerst.



Maar gun het jullie natuurlijk wel
Niet leuk van je ouders Plou. Zijn ze niet in NL of is het er gewoon door geglipt?
Alle reacties Link kopieren
Ze zitten tot en met maart in Spanje.

Normaal maken ze geld over en bellen ze eventjes. Nu alleen van mijn moeder op FB een berichtje.
Ook niet leuk Plou. 'Gewoon' er bij ingeschoten, of denk je dat er iets is?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, het is er niet bij ingeschoten, anders had ik ook geen berichtje op FB gehad

Ze zullen wel vinden dat ik genoeg heb gehad dit jaar aan (financiële) hulp enzo.
Hm, dat zou natuurlijk kunnen, maar dan zou het fijn zijn als ze dat erbij zeggen.



Ik zit voor de infraroodlamp. Echt stom dat het zo pijnlijk is. Precies die aanhechtig van je hoofd op je nek, dat staat helemaal strak. Terwijl ik dacht dat de grootste spanningen nu wel weer klaar waren.

Mooi klusje voor man straks: zachtjes masseren. Moet ik alleen nog wel even het concept 'zachtjes' uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met je nek/hoofd?
Mwah, het begint nu weer strak te worden.

Gisteren voor de rode lamp gezeten, daarna een warme-ding erop geplakt (mmmmmmmm) en vanochtend was het iets soepeler. Maar nu is de paracetamol uitgewerkt denk ik en de nieuwe werkt nog niet. Stom.



Ook stom: ik las net op nu.nl dat er een labrador is doodgebeten door 6 loslopende amerikaanse staffords. Voor de ogen van zijn baasje. Gruwel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook gelezen. Vreselijk. Arme hond en arme baas. En die idioot van een eigenaresse.... met 6 van zulke honden naar buiten gaan zonder ze aan de riem hebben. Niet dat dat iets uitmaakt als ze iets willen maar toch. Gelukkig is ze gearresteerd.



Klote van je nek. Hoop wel dat rommelbuik nu wat minder is.



Cadeau van je ouders is een mooi cadeau zeg! Ik ben het met Bieb eens, maak het wat concreter voor man. Kan je gewoon eigenlijk zelf je reis samenstellen :-)



Pilou, ik vind het toch wel raar van je ouders dat ze je niet even bellen voor je verjaardag. Maar ja, jij kent ze beter dan ik. Gelukkig heb je nog wel felicitaties op fb gehad.



Ik heb mijn kerstcadeau van het werk gekregen. Ik ga dit jaar maar voor de ouderwetsche kerstpakket. Als die net zo is als 2 of 3 jaar geleden ben ik erg blij.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Dee.

Ik krijg van oude klant een pakket, morgen. Van werkgever heb ik bioscoopkaartjes uitgezocht.



Ik voel me echt zo een zeikerig wijf worden. Ik heb wéér last van duizelingen.

Stom. Ga wel zo de auto in, denk wel dat dat gaat maar ik ben het zo zat. Sinds ik in DH werk, heb ik elke week wel iets. Meh. En dat met de drukste periode van het jaar.

Waarschijnlijk is het stressgerelateerd
Ah, balen Plou! Ben je wel veilig aangekomen?

Hoe lang moet je nog naar DH? Ik ben er nog steeds van overtuigd dat reistijd een enorm onderschatte factor is als het gaat om stress en werkdruk. En het helpt natuurlijk ook niet dat je weer in onzekerheid zit over een volgende klus.

Heb je straks wel een paar dagen vrij rond de feestdagen? Of waarschijnlijk: na de feestdagen?



Hier gaat het wel redelijk. Buik doet het weer normaal, maar die hoofdpijn blijft behoorlijk hangen. Heel irritant. Al heb ik nu wel ontdekt dat mijn normale pillen (Saridon en/ of Ibu) het alleen maar erger lijken te maken. In elk geval niet beter. En nu probeer ik weer eens good old paracetamol en dat werkt wel! Vreemd, maar prima. Al zou het fijn zijn als het gewoon weer zonder hoofdpijn kan.
Hee bericht van Plou vanmorgen helemaal gemist. Wat naar van die duizelingen.

Heb je je bloeddruk al laten meten?

Maar stress zou natuurlijk ook een logische verklaring zijn.



Ik weet niet wie er hier op het vrekkentopic leest maar stond nog een leuke tip voor een gratis tijdschrift.

Kerstcadeau van Sanoma:



http://service.sanoma.nl/ ... IiaY5nB6wzaKTNxmhna7YOe4d



Gratis tijdschrift, geen verplichtingen. Alleen de nieuwsbrief weer uitzetten en een vals telefoonnummer invoeren anders gaan ze je vast een abonnement aanbieden.
Ben jij nog thuis Splint? of wel aan het werk?
Nee, aan het werk. Of nee: vandaag thuis, maar dat is gewoon mijn vrije dag.

Dinsdag ben ik weer gaan werken.



Tijdschriften doe ik maar niet. Ik had van mans kerstpakket vorig jaar een halfjaarabonnement op Santé gekozen, maar meestal liggen die dingen na een paar weken nog steeds in het plastic. Dus dat is eigenlijk zonde, ik denk er gewoon niet aan.



Jij ook vrij vandaag Bieb?



Ik vind het nu wel tijd voor thee met koekjes. Lekker soppen.
Ik ben ook vrij Alleen nog niet veel gedaan.

Gruwelijk uitgeslapen met luie kat uitgestrekt onder de dekens lepel-lepeltje met mij

Haar in de verf gezet (had weer grijze middenscheiding) koffie gedronken, douchen, koffie, wasmachine aan, koppie soep.

Oh en bijna een uur bezig geweest met Samsung account voor MO aanmaken, verifiëren, imei nummer en weet-ik-veel-wat-voor-nummers invoeren.. leuk zo'n actie dat je een gratis tablet krijgt bij een nieuwe telefoon maar je moet er machtig veel voor doen.

Ze maken het zo lastig mogelijk volgens mij

Morgen nog alles printen op het werk en dan op de post.
Santé vind ik ook wel een heul stom blad
quote:Bieb2.0 schreef op 18 december 2014 @ 14:38:

Santé vind ik ook wel een heul stom blad

Misschien komt het daar dan door.



Stomme klus zeg, van dat account. Maar wel lekker aanrommelen, zo te lezen.

Ik heb ook lekker uitgeslapen, met Sammi bij me op bed. Hij kruipt niet onder de dekens, maar moet wel altijd tegen me aan liggen. Soms hangt ie half over m'n benen. Dat kan volgens mij niet lekker liggen, maar hij vindt van wel blijkbaar. Maar hij is dan ook enorm vloeibaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven