Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Thnx Slof! Ik ga even de lingeriewinkel in hier in het deaurp. Die hebben ze ook. Als het goed is. En anders via 1 van die sites.

Ik heb dat zelf klevende vaak afzakken (maar weet niet of dat verschilt per merk) en dat gedoe met die clipjes lijkt me heul irritant. Maar wil het best proberen om PM te plezieren natuurlijk De eerste maanden doe je nog je best he?

Hij is niet mee, ik ga vanavond naar hem toe.



Net heeft E even geholpen om inbouwoven te elimineren en nu staat mijn nieuwe, inimienieoventje in het gat. Agos... Hij verwijnt helemaal, zo klein issie.
Oh met die clipjes is een vreselijk gepier, ja, die draag ik dus ook nooit. Met die zelfklevende moet je echt de goede maat hebben, niet te groot. Op een paar van die sites staan geloof ik maattabellen. Ik heb we eens die goedkope van het Kruidvat gehad en die gaan na een aantal keren dragen wel lubberen. Ben benieuwd wat die lingeriewinkel heeft; die hebben wij helaas niet hier in het boerendorp en ik kom weinig in de stad.

Enne, ja, mannen vinden kousen heel erg spannend
Alle reacties Link kopieren
Jezus Bieb. Gedraag je eens.



Ik ben mijn huis aan het herinrichten.

En ik heb kousen.
Haha Bieb, dies leuk.



Wat voor kousen heb je gekocht, Plous?
Ik moet gewoon gapen van kousen..kank niks aan doen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wolford gekocht. Duurder kon ik ze niet vinden



Oh, hadden mannen dat ook maar Bieb!
Geen idee of het staat maar ik heb net deze besteld. Enorm afgeprijsd bij V&D



Alle reacties Link kopieren
Afprijzingen zijn leuk.

Prima jas toch?
quote:Pil0u schreef op 25 oktober 2014 @ 14:01:

Jezus Bieb. Gedraag je eens.







Huis herinrichten? Dat werd inderdaad wel weer eens tijd ja.

Kun je dat gat bij de oven een beetje opvullen?



Slof, ook een schattig filmpje. Dat buikje.....



Leuk jas Bieb.

Ik was net ook bij V&D, een jeans van Esprit gekocht (eindelijk hebben ze lengtemaat 34 ook in de winkel) en nu hopen dat hij nog iets losser gaat zitten. Hij is behoorlijk stretch weer. En gave laarsjes gekocht. Zal effe een plaatje zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Neuh, maar dat hoeft ook niet. Er komt heel veel warmte vanaf, dus hij heeft die ruimte ook wel nodig.



Leuk Splint, van broek en laarsjes



Ik heb 2 ontstekingen in mijn oog. Eentje is net geklapt *auw* en die ander is denk ik morgen klaar voor explosie




Wat een stom oog Plou, ook dat het zo vaak terugkomt.

Weet je waar het door komt?
Alle reacties Link kopieren
chronisch



Leuke laarsjes!



Mijn rokje is te kort
Of je benen te lang voor je kousen?
Alle reacties Link kopieren
Hm...

Wat heb ik nou aan jou. He?
Ach meisje, op een zeker leeftijd moment moet je ook niet meer van die korte rokjes dragen.



Ik heb net bij Zalando ook nog deze besteld.





Die hadden ze niet meer in mijn maat bij V&D en ik vond ze wel heel leuk. Nog leuker: bij Zalando waren ze met 30% korting.

(de laarsjes die ik wel heb gekocht bij V&D hadden ze daar trouwens ook met 30% korting )



Echt, ik heb een bloedhekel aan Zalando.
Mooi allebeide Splint!
Die reclame alleen al



Ja, dat je rokje nu te kort is dat kan Plous, maarre PM vind dat vast niet zo errug
quote:Slofje schreef op 25 oktober 2014 @ 19:10:

Die reclame alleen al

Nou, dat ja. En ze schijnen het ook niet zo nauw te nemen met de arbeidsomstandigheden van de mensen die in dat enorme magazijn werken.
Zalando wint idd de slechtste werknemers de eeuw waard.
quote:Splinter_ schreef op 25 oktober 2014 @ 19:01:

Ach meisje, op een zeker leeftijd moment moet je ook niet meer van die korte rokjes dragen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke laarsjes Splinter. Die onderste zou ik ook wel willen hebben. Echt iets wat ik leuk vind. Maar ik verdom het om bij Zalando te bestellen. Nadat ik verhalen had gelezen over inderdaad de arbeidsomstandigheden daar heb ik me voor genomen om daar nooit te bestellen. Ik kijk ook nooit op de site.

Eigenlijk zou ik best nog wel een paar nieuwe Ugg's willen. Maar vanwege gruwelijke verhalen over schaapjes doe ik dat ook maar niet meer. Wel jammer, want ze zitten zalig! Ben nu op zoek naar een diervriendelijkere variant. Kan het alleen nog niet vinden.



Pilou, je moet ook geen enkelsokjes kopen he, bij die lange nieuwe rok van je. Tsss....
Stomme DigiD!



Ben ik ein-de-lijk bezig om mijn rekeningen van de tandarts, kaakchirurg en endodontoloog te verzamelen om naar de tandarts door te sturen (zij gaat het vergoeden omdat ze toen die schroef had afgebroken), weet ik mijn wachtwoord niet meer van DigiD. Heb ik nodig om in te loggen bij mijn zorgverzekering. Onlangs moest ik een nieuw wachtwoord instellen en dat dacht ik wel te kunnen onthouden. Not.

Stomme rotklus die ik al maanden voor me uitschuif en nu was ik eindelijk goed bezig. Bleh.

Nu krijg ik binnen 5 werkdagen een nieuwe code. 5 dagen!!
quote:Deedot schreef op 25 oktober 2014 @ 20:22: Maar ik verdom het om bij Zalando te bestellen. Nadat ik verhalen had gelezen over inderdaad de arbeidsomstandigheden daar heb ik me voor genomen om daar nooit te bestellen. Ik kijk ook nooit op de site.Ja, nee, ja, uh, nou dat had ik me ook voorgenomen hoor. Maarja, dan google ik op die laarsjes en dan zijn ze daar met 30% korting en dan is mijn principe toch iets minder rotsvast zeg maar. Ik hou mezelf maar voor dat het de eerste en laatste keer is.
quote:Splinter_ schreef op 25 oktober 2014 @ 23:27:

Stomme DigiD!



Onlangs moest ik een nieuw wachtwoord instellen en dat dacht ik wel te kunnen onthouden. Not.







Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven