Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
hahaha, er zat net een vogeltje tegen het kattenluikje aan te tikken!
Kamikaze vogel
Ja of het was een weddenschap
*zucht*
quote:Slofje schreef op 28 oktober 2014 @ 10:32:

Bieb, ik heb Kattovit (Renal en Sensitive) voor Teun en Koos en ze vinden het erg lekker. Urinary zit ook in het assortiment, in 2 smaken. Het is betaalbaar en het wordt met smaak weggesmikkeld.

Dank. Urinay is in vele merken dat weet ik.

Ik was specifiek naar Smilla aan het kijken en die heb ik gisteren ook al besteld.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zwaai alvast maar ff voordat we morgen in cyberspace oplossen ->
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oja. Iedereen avatar opgeslagen?



Ik ben morgen vrij, zal mij benieuwen of ik bij de koffie nog wat te lezen heb.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, nieuw forum. Raar hoor, weer wennen aan een nieuwe lay-out en alle bugs weer. Avatar is opgeslagen!



Vandaag weer thuis gewerkt, de NS vond dat geloof ik nodig. Kwam aan de ene kant wel goed uit, ik moest vanmiddag toch naar de tandarts. Gisteren is er weer een vulling uitgevallen. Zo irritant, gebeurd ook altijd als je iets zit te eten. Schrik me iedere keer weer de pleuris, denk dan gelijk dat ik weer een tand kwijt ben.
We zijn er weer!!
Alle reacties Link kopieren
Even kijken of het vernieuwde forum mij nog kent
Alle reacties Link kopieren
Hallo??!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Wat een gescroll, wat is alles groot, en anders.

Stom....
ctrl - (scheelt weer iets)
Vind er niks aan. Ik wil boze smiley invoegen, maar smileys werken bij mij niet
Alle reacties Link kopieren
Het is wel heel erg wit.... ik denk dat ik de schermresolutie maar wat ga aanpassen. Hier wordt ik sneeuwblind van.
Alle reacties Link kopieren
Oh, nou. Ik wilde een smiley proberen maar dan plaatst ie dus mijn bericht al.

Nog niet echt een verbetering. Thuis heb ik gelukkig ad blocker. Moet in scrollen schelen.
Alle reacties Link kopieren
Thnx Bieb, scheelt iets ja. Het is inderdaad erg wit, maar de programma's op mijn werk zijn ook erg wit, dus nu heb ik er niet zo een last van.
Ik heb de achtergrond kunnen veranderen met de app BackgroundSkin (voor Chrome). AdBlocker had ik er al op zitten. Mis wel "bekijk bericht", maar misschien komt dat nog wel terug. Verder zal het gewoon ff wennen zijn, maar al dat wit was mijn grootste ergernis, kreeg er koppijn van en dat is nu opgelost.
Jaaaaaaa, gelukt!!!!



Alle reacties Link kopieren
En hoe lang heeft ie er over gedaan?



Ik mis ook dat je niet meer gelijk naar de laatste pagina kan gaan, vanaf de pijler. Is vooral op mijn werk niet leuk. Duurt lang.



Maar op mijn werk ziet het er ook heel anders uit. Er zal daar wel een rare firewall of zo in zitten.
Dat kan wel toch? Als je op de pijler bent dan klik je op het blok met aantal berichten (dat is dus wel weer terug, jeuj) en dan kom je op de laatste pagina uit.



Ik krijg wel een beetje een nekhernia van het van-links-naar-rechts lezen met deze grootte.....
Alle reacties Link kopieren
Ah, dus het kan toch. Mooi, dat wist ik nog niet. Ik vind de grootte van de letters wel prettig eigenlijk.
Ja, de letters wel, maar ik vind het nog irritant dat het over de hele breedte van het scherm staat.

Wel mooie heldere avatars trouwens. Maar verder vind ik de homepage niet erg overzichtelijk, met alle pijlers en de eerste berichten van die pijlers wanneer het laatste bericht geplaatst is en hoeveel reacties op die eerste berichten op die pijlers en en en



Pfffffffffff.



Oh, en ik zie nu dat als je iets wilt wijzigen of quoten of staffen, dat die icoontjes nu onder het bericht staan ipv erboven. Dus als je niet uitkijkt staf je het verkeerde bericht.



Wie zou er nou zoiets bedenken, zo'n layout??
Wel gek dat mijn laatste reactie 6 maanden geleden is, volgens de pijler-pagina.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven