Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Splint! Geniet er van.

Die boze mensen moeten gewoon opzoutuh.



Leuk Dee, van pupje. Klein grut. Hebben jullie dan nu 3 honden? Of nouja, 1 hond en 2 kruimeltjes? Gezellig.



Hier gaat het zo/zo. Werk is schijtdruk, collega heeft al gehuild van de stress. Dus ach ja... Zelfde liedje als altijd. Ik ben nu vaak pas na 19u thuis ivm file. Hoef gelukkig niet zo heel vroeg weg. Zorg dat ik 7.15/7.30u in de auto zit en dan zie ik wel hoe laat ik er ben. Anders hou ik het niet vol. En als ik dan een keer eerder weg wil, dan kan dat ook. Dus dat is wel goed te doen. En gelukkig mag ik bij PM af en toe meeeten

Verder niet zo lekker in mijn vel, maar dat is eigenlijk elk jaar. Heb jij daar nu ook last van Bieb? Volgens mij zijn wij beiden nooit zo zonnig rond deze tijd van het jaar.



Anyway, ik ga mijn kledingkast uitmesten en marktplaats vol plempen. Ik heb al weekend. Jeej!
Geniet van je vakantie, Splinter en van al het lekkers dat je meeneemt (hé ik kan weer smileys plaatsen).



Oh wat leuk, Dee. Plaats je snel wat foto's?



Hier ook zo zijn gangetje. Dinsdag wel naar de kapper geweest, maar dat is tot nu toe mijn hoogtepunt van de week.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik K goedenacht wenste kwam ik er achter dat ik mij een uur vergist had. Ik dacht dat het al half 11 was. Mijn lichaam vond het iig wel half 11, bedtijd.



Pilou, klopt, 1 hond en 2 kruimeltjes. Het is een heel mooi hondje. Net een vosje. Niet qua kleur maar haar koppie is prachtig. Ik zal op fb een foto zetten. Niet echt een heel duidelijke, het was al donker toen ze kwam.



Je werkweek klinkt erg druk! Vooral laat thuis komen lijkt me niks.



Straks kliekje macaroni opeten. Nu al zin in.
Alle reacties Link kopieren
Foto's zijn geplaatst!
Klinkt als een zalige baan zo Plou Met donker vertrekken smorgens en met donker weer naar huis.

Gelukkig dat PM af en toe lekker (?) kookt.



quote:Pil0u schreef op 07 november 2014 @ 09:44:

Verder niet zo lekker in mijn vel, maar dat is eigenlijk elk jaar. Heb jij daar nu ook last van Bieb? Volgens mij zijn wij beiden nooit zo zonnig rond deze tijd van het jaar.

Hm ja tja nu je het zegt.

Ik heb idd een wolkje voor mijn zonnetje. Snel aangebrand en moe. Dit is ook altijd een enorm drukke tijd op mijn werk en dat zal ook meespelen denk ik maar dat stomme grijze weer wordt ik ook niet blij van.

Tijd voor St Janskruid...?



Ik heb deze week een opleiding "Vertrouwd Communiceren" gevolgd (via Loo van Eck, kennen jullie die?) en as maandag vervolg met een interne training. Va dinsdag de mail doen voor onze klanten Ik hoop dat die afwisseling me meer plezier en rust in het werk brengt.

(al moeten we ook gewoon een target op aantal behandelde mails halen uiteraard)
Splint al aan het Belgische bier inmiddels?

Een plezante tijd daar!!



Dee het is echt een popje dat kleine frummel hoor maar dat mag toch geen hond genoemd worden eigenlijk

Zondag liepen MO en ik in het bos en zat een stel op een bankje met een heel grote joekel van een hond en ook zo'n klein keffertje.

Grote hond keek nauwelijks op en het kleintje ging tekeer tegen ons of hij de baas van het bos was Wat een enorm ego!

Heel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben het formaat van een pinda en het ego zo groot als een Deense dog. Maar ze zijn zo leuk. En van dichtbij valt die lelijkheid best mee

Wil je nog wel mijn naam veranderen? Pretty please?



Succes met je cursus. Klinkt interessant. Ik hoop dat je toch je rust wat kan vinden in deze drukke tijden. Laat je de kop niet gek maken!
Oooooh sorry
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, 't gaat wel hier hoor, een beetje boel moe, veel pijn vooral 's nachts. Ben begonnen met lijnen vlgs WW net als een paar jaar geleden. Deze week helaas een pond aangekomen terwijl ik zo mijn best gedaan, dus een beetje gefrustreerd. Ben zo bang voor de kilos die er weer gaan aankomen door te weinig beweging. Nu elke dag een kwartier op de trimfiets maar au, au, au. Verder fysio omdat mijn benen erg verkrampen en dus moet er heel voorzichtig worden gestretcht.



Ik heb een achtbaan ve zomer gehad. Met als sluitstuk NY. En nu moet ik even mijn draai vinden in de winter. Maar er is zoveel om naar uit te kijken, strakjes weer kamperen en natuurlijk NL!!! Maar liefst drie weken dit keer.



Dat is ook de reden waarom ik heel hard "knok" om hier een voller leven op te bouwen zodat ik niet net als in 2012 in zo'n enorm gat val als ik thuis kom. Zoveel van mijn leven is nog in Nederland en juist nu mijn mobiliteit afneemt wordt het lastiger om hier een leven op te bouwen. Maar daar wordt aangewerkt



En....heel voorzichtig hebben we hoop op het kopen ve huis, als het dit jaar niet gaat lukken dan maar volgend jaar maar het gaat ervan komen. We zijn met banken e.d. aan het praten over onze mogelijkheden. We hebben besloten niet verder te gaan met dit huis, toch teveel trappetjes en das toch niet zo handig meer voor mij. Dus gaan we voor gelijkvloers met een basement zodat er altijd plek blijft voor kids en loge's



Dus al met al een spannend jaar voor de boeg. Ik heb niet alles gelezen maar ik doe het snel, dat beloof ik
Optimist tot in de kist!
Ik was het een beetje zat dat Bieb iedere keer op de bank klom en daar de bank vernaggelde (ze trekt haar zware dikke lijf echt aan haar nagels omhoog terwijl die nagels in mijn bank hangen)

Ik heb een lekker kussentje onder de tafel gelegd en wat denk je...

Missie geslaagd!!







Niet zo'n enorm scherpe foto omdat ik niet kon flitsen (dan deed ze haar ogen dicht )
Alle reacties Link kopieren
Knap poezenkind, die Bieb



Goed bezig Fant, vooruit kijken



Ik ga zo een plasje wegbrengen van 1 vd diva's.

Waarschijnlijk een blaasontsteking.
Spannend van huis kopen Fant, hopelijk dat echt de plek waar jullie héél erg oud mogen worden.

Logisch hoor van "in gat vallen" na zo'n drukke periode.

Even weer wennen aan het gewone leven en toegeven aan je pijnen.

Is het www.vastendieet.nl niet iets voor jou?



Niet leuk Plou van blaasontsteking.
Mooie foto van je mooie dame, Bieb! Misschien vindt ze het zelf ook wel fijn om niet zo te hoeven klimmen.



Hee, zien de lettertjes in het invoerschermpje er nou anders uit?



Fant, spannend dat het er eindelijk van gaat komen met het huis! En rot van de pijn. Je hebt ook teveel leuke dingen gehad, afgelopen tijd. Nu eventjes voor je lijf zorgen en rustig aan?



Plou, stomme plas. Althans, als het blaasontsteking is….
Wij hebben het heerlijk hier. Echt ontspannen en rustig aan doen en niks doen. En genieten.

Zojuist nog een bak vette slappe kleffe Belgische friet op. Volgens mij maar 1x gebakken. Mèn, wat lekker. Ik ben bang dat ik weer even heel hard moet sporten als ik terug ben.

Ook wel lekker om slechte wifi te hebben in het huisje. Best rustig! En 1x per dag (zoals nu) zitten we even bij de receptie en daar is wel goede wifi.
Alle reacties Link kopieren
yup, tis een blaasontsteking. Voor de 3e keer in korte tijd.

Dus nu óf over op voer speciaal voor stresskippen, of op nierdieet houden. Volgende week dus bloed prikken om te kijken hoe haar nierwaardes zijn en dan beslissen.

Morgen antibiotica halen. En geen vreemde katten meer in huis halen.



Hoe bevalt je vakanssssie Splint?
Nou uh, goed dus.



Balen van blaasontsteking, sneu hoor. Hoop dat de ab snel werkt!
Als het stressgerelateerde blaasontsteking is werkt dit als een tierelier:



http://www.medpets.nl/cystaid/







Laatst voor Bieb gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Dat ziet eruit als een betere optie dan ander voer.

Thnx Bieb!
Alle reacties Link kopieren
Bieb, wat ligt ze er parmantig bij, heerlijk! En goeie oplossing ook.



Splint, veul rust en gezelligheid nog in het zuiden, het klinkt zaaaalig.



Plou, sterks voor je diva, fijn zo'n tettertip



Fant, zou wel erg tof zijn als dat eigen huis er nu toch komt. En het lukt jou, echt, om je dagelijks leven weer ritme te geven.



Nieuwe forum blijft een onwenning gebeuren, had wel weer het plan om weer eens mee te kletsen maar inloggen op de laptop lukte al niet (kan ook aan laptop liggen, is erg traag).
Dat vind ik nou een goed plan, Praathoofdje!



Plous, hoest met de blaasontsteking?



Wij hadden vandaag een thuishangdagje. Lekker uitgeslapen, uitgebreid ontbijt, filmpjes kijken, tv kijken, koken enzo. En net ons avondrondje om de berg gelopen, nu even wifi oppikken bij de receptie en straks een lekker glaasje calvados. Heerlijk, zo'n dag.

Morgen gaan we weer wat actiever doen en langs de Ninglinspo wandelen. Jaha. Schijnt het enige bergriviertje van België te zijn, met allerlei oversteekjes via boomstammen en bruggetjes enzo. Op survival!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook TH



Klinkt lekker Splint. Misschien kom je wel beren tegen onderweg



Ik ga zo met PM richting Borrieland. Weekendje weg



De Dikke Diva en haar blaas. Ja, gaat goed. Ze moppert een stuk minder
Oh, dat is fijn Plous! Zowel van het weekendje als van de dikke diva.



Wandeling was gaaf! Echt het betere survivalwerk dwars door de rivierbedding. En heul veel klimmen. Dat was weer even flink zweten.



En oooooh, mijn telefoon is in de wc gevallen!! Wat erg! Ik roep altijd dat mij dat niet overkomt. Wel dus. Foon zat in mijn kontzak omdat ik daarvoor mijn handen vol had. Helemaal niet meer aan gedacht. En dus ging ie zwemmen in de pot

Maar vooralsnog doet hij het weer. Vanochtend was ie een beetje vreemd en nu maar duimen dat het goed blijft gaan. Hij zat in een stevig beschermhoesje en leek niet zeiknat. Nou ja, dat dan dus eigenlijk wel , maar niet kletsnat.
Oh jee, Splinter ( ) en nu maar hopen dat 'ie het blijft doen
Je hebt geen geweldig weer hé Plou voor een weekend weg. Of zijn jullie veel in de hotelkamer?



Hoe is het weer in Belgenland Splint?

Doet je telefoon het nog steeds?
Alle reacties Link kopieren
Splint, misschien is het verstandig om voor de zekerheid je telefoon ff uit elkaar te halen en een dagje in een bakje met rijst te leggen! Sufferd
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven