Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Wat een leukerd als opening! Ik doe ook een egelduit in het zakje (als ik nog weet hoe dat gaat).







Hoe het werkt weet ik nog maar hij pakt de url niet. Dan maar zo!



http://bin.snmmd.nl/m/m1mw7v5p55k6_wd320.jpg
Bijna goed, TH! Nog even oefenen.



Enne..... happy new topic natuurlijk!

Aaaah, die is lief, TH!

(en gezellig dat je mee-tettert, trouwens!)
Alle reacties Link kopieren
Nog een poging doet...



Alle reacties Link kopieren
Nah, dit gaat m niet meer worden vandaagnacht. En ja, vind ik ook!



Slaap lekker!
Slaap jij ook lekker!



Man vind het leuk trouwens, dus zondag richting Amsterdam!
Gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Thks, ik denk dat ik op de iPad iets fout doe. En leuk dat jullie gaan!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekkah!
Happy new topic!!!



Wat klinkt dat leuk, die lichtobjectendinges. Jammer dat ik man nooit mee krijg naar zoiets, die vindt dat vreselijk. Idem met musea en theater. Oh well, hij heeft weer andere pluspunten...



Zigeuner gilde me net weer wakker. Er is weer naast de bak geplast. Op de bekleedde trap. Grrrr. Lichte urine die niet zo sterk ruikt dus ik denk niet dat het een blaasontstekingsdingetje is maar meer een protest. Paar maanden geleden overgeschakeld op ander grit, denk dat ik straks dat oude grit maar ga halen weer. En anders weet ik het ook niet. Maar eerst terug naar bed.
Hopelijk niet weer blaasontsteking, Bij!

Heb je nog geslapen?



Dee, na een nachtje slapen:

Bounty en Boris.

Bounty en Billy.

Bella en Boris / Billy.

Ik heb bedacht dat ik Bounty en Snickers wel leuk vind, maar niet in combinatie. Wel apart.



En succes vandaag met het halen van Sjuul! Hoe ga je het doen met Tara?
Alle reacties Link kopieren
Krijgt Loesje nog pillen Bij?

Bij mijn dikke dame moest ik 10 dagen verlengen omdat het niet goed weg was.

En ze had ook veel gruis wat ook irriteert. En aan haar urine zag/rook ik niet veel.
Alle reacties Link kopieren
Billy is leuk. Nog een optie er bij! Sjuul is aan honden gewend en is er absoluut niet bang voor. Ik wilde eerst poes loslaten zonder Tara er bij. Dat ze een beetje aan het huis kan wennen, weet waar de kattenbak staat en de bank en de verwarming en de mandjes. Dan Taart naar binnen en er bij blijven. Ze zal eerst wel helemaal hyperdepieper zijn maar als poes niet reageert dan denk ik dat de lol er snel af gaat.



Ik dacht dat het asiel om 10 uur open ging, het is pas om half 1. Ik wil eerst nog even naar de Big Bazaar, kleedjes en mandjes halen. Daar is het lekker goedkoop. En best wel kwaliteit. We hebben laatst een hele mooie stevige halsband voor de hond gehaald. 1,49 euro....
Spannend Dee. Inderdaad niet zozeer wat poes doet, maar vooral wat Tara doet.

Nog anderhalf uur wachten!
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor Dee!

Ben benieuwd Hoe Taar reageert straks. En of Sjuul Taar een beetje op kan voeden als ze te opdringerig is
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat Sjuul Tara helemaal kapot knuffelt met kopjes. Deed ze bij het opvangadres ook. Of hond nou wilde of niet. We gaan het zien. Ik heb er iig zin in. Ik stuiter nog steeds.

Sjuul weegt iets van 4 kilo, is in de opvang een kilo aangekomen. Bounty is iets van 3 kilo en Snickers is ongeveer 4, 5 kilo. Eindelijk weer wat gewicht op schoot! En vlees op de botten, dat heb ik zo gemist.
Najaaaaa, zijn jullie gewoon zonder mij een nieuw topic begonnen?
quote:Pil0u schreef op 03 januari 2015 @ 00:38:

Nouhou, ik zag een veiling op vakantieveilingen. Daar stond dat bij, ik bood 10 euro. Veiling liep over 12 uur af.

En toen had ik hem dus gewonnen. Daarna pas gaan googlen op recensies.

Maarja, voor 10 euro voor 2 personen... Ach...

Ik verheug me nu al op de chocoladebrok met spuitroom (omschrijving voor de brownie) Das geen geld voor voedselvergiftiging
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 11:06:

[...]



Das geen geld voor voedselvergiftiging
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 11:06:

[...]



Das geen geld voor voedselvergiftiging



Kan ik nog een weekje ziek blijven
Oh en Heppie new topic enzo



Jij ook goedemorgen Bieb. Ben je op oorlogspad?

Zat je nog in het oude topic door te tetteren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven