Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Ja! Die huh?-oogjes
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zo zou ik trouwens ook kijken als ik ineens in zo'n bloemetjesbed blijk te liggen
Alle reacties Link kopieren
Onze buurman vroeger (type kettingrokende schilder) bleek ook onder zo'n dekbed te liggen, dat zag ik toen het aan de waslijn hing
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nice



(ik heb er zelluf ook zo eentje trouwens, niet verder vertellen!)



Fantje, hoe is het met jou? Je bent wel heel stilletjes.

Zag net je foto op fb, gefeliciteerd met je oudste! Die is gewoon al haske volwassen zeg!
jaaa die oogjes zijn zo gebleven. Dit zijn trouwens wel jeugdfoto's hoor . En de rest van het lijf heeft zich aan die oogjes aangepast
Alle reacties Link kopieren
Zo, 1 huis schoon, nu mijn eigen huis nog en ik MOET van mezelf 'het' gesprek op papier zetten... Ik blijf het voor mij uit schuiven



Hoe is het met jullie allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Succes met je verhaal Pilou.



Hier gaat het z'n gangetje. Deze week de hele week thuis aan het werk. Gezien het koude en natte weer vind ik dat niet zo erg. Hond er bij, poezen er bij. Ik blij! Vandaag voor het eerst samen met de hond èn de kat op de bank gezeten.

Poekels doen het goed, Bounty is veel beneden, Snickers wat minder. Hij vind het boven prima. Heeft hij de wereld aan ruimte om lekker te slapen.

Vanmiddag hebben ze een heel vol bakje Whiskas-snoepjes opgegeten. Ik had er nog wat op gezet maar dat is er vanaf gemept en bakje van de trap af laten vallen. Smikkelen maar, het buffet is open.



Dochter en vriendje gaan voor het eerst reageren op een huisje hoorden we vandaag. K vind het niet zo leuk, als ze weg zou gaan. Ik ook niet, veels te gezellig met z'n allen. Maar ja, kleine meisjes worden groot en willen samenwonen en hun eigen huis. Zal nog wel ff een paar keer slikken worden als het zo ver is.
Snrrrrrf



https://www.aap.nl/nl/con ... pelen-met-een-soortgenoot







Linda die na 30 jaar voor het eerst een soortgenoot kan aanraken.
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je vandaag gepoetst dan Plou?

Oh wacht die foto..dat was Ezekat. toch? Altijd eerst je eigen huis doen. Dan is dat vast klaar voor als je geen zin meer krijgt.



Toch lekker Dee, huis weer voor jullie zelf?! Fijn dat het met de poezels zo goed gaat.



Ik had verdorie 3 antraciete vesten besteld, net geleverd en alledrie stom en groot en vormeloos.. dus. Weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief filmpje. Eindelijk een beetje geluk voor het beestje.

Jammer dat de vesten stom staan. Nieuwe uitzoeken?



Ik zou zeker blij zijn als het huis weer van ons zelf is. Toch net iets vrijer om je eigen dingen te doen. Maar als ze weg zijn zou ik ze wel missen hoor.
quote:Bieb2.0 schreef op 24 februari 2015 @ 19:38:

Snrrrrrf



https://www.aap.nl/nl/con ... pelen-met-een-soortgenoot







Linda die na 30 jaar voor het eerst een soortgenoot kan aanraken.



Heb Linda gevolgd sinds haar bevrijding en ik moest echt ff (alweer) een traantje laten bij deze beelden.



verder ben ik vandaag bij mijn oude vertrouwde kapper geweest in Olijvendorp. Had graag met Olijf willen afspreken, maar had strak plan met mijn moeder in A. Ben voor het eerst bij de Primark geweest en tsja wat zal ik zeggen. Ik had voor mijn verjaardag een cadeaukaart van Primark gekregen, dus dan moet je wel
*dubbel*
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog wat gekocht dan?
Linda
quote:Deedot schreef op 24 februari 2015 @ 22:14:

Heb je nog wat gekocht dan?



Tuurlijk

3 t-shirts met lange mouw (wat een enorme keus aan kleuren!)

Rokje zwart met soort van blommetjes (vandaar ook de t-shirts)

Huisbroek van katoen met shirt (ahum ook met blommen )

Lekker zacht vest in een neutrale kan-overal-bij kleur



Ik kan niet zo goed tegen zoveel keus. Als ik een BH wil kopen, wil ik niet moeten kiezen uit 10000 BH's en even zovele kleuren en motiefjes. En dat geldt voor heel veel dingen bij de Primark. Maar keuze in bijv. de kleuren van de shirts is wel weer fijn.
quote:Slofje schreef op 25 februari 2015 @ 09:46:

[...]





Tuurlijk

3 t-shirts met lange mouw (wat een enorme keus aan kleuren!)

Rokje zwart met soort van blommetjes (vandaar ook de t-shirts)

Huisbroek van katoen met shirt (ahum ook met blommen )

Lekker zacht vest in een neutrale kan-overal-bij kleur



Ik kan niet zo goed tegen zoveel keus. Als ik een BH wil kopen, wil ik niet moeten kiezen uit 10000 BH's en even zovele kleuren en motiefjes. En dat geldt voor heel veel dingen bij de Primark. Maar keuze in bijv. de kleuren van de shirts is wel weer fijn.Oh en Bieb, ze hebben echt héél véél vesten, mocht je een keer in de buurt zijn!
haha ik citeer mijn eigen berichtje ipv wijzigen
Alle reacties Link kopieren
Oh, toch maar eens naar de Primark voor t shirts met lange mouwen, die verslind ik bij bosjes. Gewoon van katoen en effen kleur?
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Slofje schreef op 25 februari 2015 @ 09:48:

[...]



Oh en Bieb, ze hebben echt héél véél vesten, mocht je een keer in de buurt zijn!



Ik ga niet, ik herhaal NIET naar de Primark.

Ik denk dat ik al mensen sla voor ik halverwege de winkel ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 25 februari 2015 @ 19:59:

[...]





Ik ga niet, ik herhaal NIET naar de Primark.

Ik denk dat ik al mensen sla voor ik halverwege de winkel ben.Dito!
Alle reacties Link kopieren
K gaat niet eens meer met me mee naar binnen. Ik ben er nu twee keer geweest en het valt me toch tegen. Ik kan wel tegen de mensen maar dan moet ik wel in een goede bui zijn. Maar ik denk niet dat ik zo snel er nog een keer naar toe ga. Misschien in Z een keer als ik daar ben, gewoon om in het pand te zijn. Daar ben ik nog nooit binnen geweest dus dat wil ik wel een keer doen.
Kijk, ik wist dat Bieb dat zou zeggen.

Scheelt mij weer typen.



Had je ook al de beroerde arbeidsomstandigheden genoemd van de arme hardwerkende kindertjes die die kleding in elkaar moeten zetten?
Waarom zou je dat willen Dee? In het pand geweest zijn?
Toen we met kerst in Brussel waren, was daar kortgeleden een Primark geopend. In de winkelstraat stond serieus 300 meter hekwerk om de Primark-klanten in goede banen te leiden en te zorgen dat de winkel niet overbevolkt raakte.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven