Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Niet normaal...

Ik snap de hype ook niet eigenlijk.

Bij de Zeeman en Wibra hebben ze dezelfde kwaliteit voor hetzelfde geld.

Alleen minder keus.
Alle reacties Link kopieren
Is de Primark serieus ook zo'n ramp na de opening??? Dan sla ik het ook maar over...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Ja.. Het is gekkenhuis daar... Soort Dol Dwaze Dagen maar dan áltijd
Alle reacties Link kopieren
Primark Rotterdam



Maar das dan in Rotterdam
Nou zeg, ben ik een dagje aan het treinen met man, ben ik mijn telefoon vergeten. Hele dag telefoonloos dus.



Dus even op mans foon hierheen voor iets belangrijks:

Ploutje, heeeel veel succes straks! Zet `m op, bijt ze de strot af, toi toi toi en geef ze van Jetje. Jij kunt dat, ook met snot als het moet. Plou-poweRRRRRRRR!
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 25 februari 2015 @ 21:02:

Waarom zou je dat willen Dee? In het pand geweest zijn?

Het is een oud historisch pand, dat wil ik gewoon gezien hebben.



Plou, zet 'm op!!!!
quote:Olijfje_ schreef op 25 februari 2015 @ 13:20:

Oh, toch maar eens naar de Primark voor t shirts met lange mouwen, die verslind ik bij bosjes. Gewoon van katoen en effen kleur?



Ja Olijf, van katoen, effen en maar 4 euro.



Bieb, dat was voor mij ook de reden om niet te gaan. Ik had alle horrorverhalen al gehoord van mijn zusje, die in Nijmegen en Duitsland is geweest. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het in Arnhem ontzettend meeviel, niet overdreven druk en je kon rustig rondkijken. Dat was dus op een dinsdagmiddag. En ik had natuurlijk een cadeaubon
Succes Pilou!
Succes Pilou!
Ha, dubbel succes kan nooit kwaad
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel, update op FB
quote:Deedot schreef op 26 februari 2015 @ 11:49:

[...]



Het is een oud historisch pand, dat wil ik gewoon gezien hebben.



Wat tegen de vlakte gaat voor de focking Primark.
Oh en voor Plou!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 26 februari 2015 @ 20:26:

[...]



Wat tegen de vlakte gaat voor de focking Primark.Stelletje cultuurbarbaren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu boven met Sjuul op bed. K is hevig aan het klussen beneden. De vloer moet gemaakt worden want morgen komt het nieuwe laminaat! Eindelijk, een half jaar na de waterschade. Dan kan na een week de meubels weer in de kamer en ziet het er weer mooi uit. En een stuk gezelliger dan nu.
Oeh





Lekkere dag gehad vandaag. Man was ook vrij en we zijn weer eens op de trein gestapt. Eerst naar Nijmegen, daar lekker rondgelopen en daarna door naar Deventer. En daar regende het, we hadden geen plu en ook geen zin om een plu te kopen om dan met plu in de regen te gaan lopen. Dus hebben we weer de trein naar huis gepakt, boodschappen gedaan en heerlijk gekookt en gegeten.

Met dat (hierboven) als gruwelijk lekkere afsluiter.



Ik was dus mijn telefoon vergeten. Best relaxt eigenlijk
quote:Deedot schreef op 26 februari 2015 @ 20:43:

Ik zit nu boven met Sjuul op bed. K is hevig aan het klussen beneden. De vloer moet gemaakt worden want morgen komt het nieuwe laminaat! Eindelijk, een half jaar na de waterschade. Dan kan na een week de meubels weer in de kamer en ziet het er weer mooi uit. En een stuk gezelliger dan nu.

Lekker op tijd

Ben benieuwd hoe het wordt!



Oh, ik heb Sammi vanochtend weer eens gewogen: 5,8 kilo! Nog maar een halve te gaan, jeuj. Gaat best snel.

Sneller dan mijn eigen dieet.
Alle reacties Link kopieren
Je dag klinkt goed Splinter. Jammer van de regen.

Sammi gaat goed! Nu jij nog



Ik zal een foto op fb zetten als het er in ligt. Ik vind het erg mooi.

Bounty zat zonet al weer in het gat in de vloer... Tara heeft boven de deur open gemaakt en dan gaat madame op onderzoek uit. En ze is razendsnel, voor je het weet zit ze weer ergens anders. Gelukkig ging ze ook snel het gat weer uit, je kan namelijk een heel eind onder de vloer door. Tot een paar huizen verder....

Nu nog de voetbalwedstrijd uitkijken en dan naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Sammi slanke den! Goed hoor Do! Ik zal ze hier ook eens proberen te wegen.

J woog 5,9 en D woog 4,9 en beiden moeten onder de 4.



Wat een fijne dag zo Splint :-)

En eindelijk laminaat Dee. Fijn! Hoe lang zijn ze daar mee bezig? Dagje?



Ik heb goed geslapen vannacht maar werd wakker met hoofdpijn (had ik gister al) en buikpijn. Dus werk vandaag een paar uurtjes thuis. Hele lijf is van slag omdat de spanning weg valt denk ik. Zo ff beetje rommelen hier tussen het werken door en mijn mailbox in de gaten houden .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je goed geslapen hebt. Jammer van hoofd- en buikpijn. Doe maar kalm aan vandaag.



Ik heb geen idee hoe lang die jongen er mee bezig is. Hij was er iig wel al heel erg vroeg. 10 voor 8!!! Ik zat nog aan mijn eerste kop koffie van de dag... Hond maar uitgelaten en naar boven met de beestenbende. Hij is nu een uurtje of 2.5 aan het werk en hij is op de helft. Denk ik. Ik heb al een tijdje niet gekeken. K verzorgt me goed. Hij kwam me ontbijt op bed brengen en zonet een glas en een fles cola.
Alle reacties Link kopieren
Oh, nou, als hij nu al op de helft is... Het leggen op zich duurt niet zo lang, zijn meer de hoekjes en plinten die een bak met tijd kosten.



Ik ga denk ik maar eens douchen en aankleden en naar buiten.
Balen van hoofd- en buikpijn, Plou. Maar inderdaad waarschijnlijk gewoon de spanning van de hele afgelopen tijd.



Ik zit nu een boterham met avocado (en kaas) te eten. Had man bedacht. Ik weet nog niet wat ik ervan vind.... Volgens mij wel lekker, maar die avocado zit natuurlijk al de hele ochtend op mijn brood gesmeerd, dat klinkt niet zo fris. En misschien vind ik met peper en zou lekkerder.

Iemand nog suggesties? Ik eet zelden avocado en vind het wel lekker, maar weet niet zo goed wat je ermee kan (behalve guacamole maken).
Alle reacties Link kopieren
Avocado met gerookte zalm of rauwe/gerookte ham. Iets zoutigs erbij is iig lekker. (of peper en zout inderdaad)

Of zachte kaas zoals geitenkaas
Oh ja, met geitenkaas zal ook wel lekker zijn.

En kan het kwaad dat het zo lang uit de koelkast / uit z'n schil is voor je het eet?
voor Bieb!

Ik bedacht vanochtend nog dat ik aan je wilde vragen hoe het was gegaan. Goed joh, in 1x gelukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven