Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Nah, het verkleurd wat, net als appel.

Kan geen kwaad verder.



Ja, Bieb!
Alle reacties Link kopieren
Bieb is goed bezig! Nogmaals gefeliciteerd.



Jongen is bijna klaar, hij is nu bezig met de plintjes. En dan hoop ik ook dat ie snel weg is want ik wordt gek van de hond. Die wil zo graag naar beneden maar dat kan niet. Dus zit ze nu bij mij op de kamer. Eerst op kamer van dochter omdat hier de katten zitten. Nu toch maar samen, kan ze naast me op bed.
De vloer ziet er super uit Dee!



Plou kallum an doen!



Splint goed van slanke Sam! En avocado eet ik vaak op een wrap.

Kan prima mee naar het werk ook.

Wrap insmeren met magere roomkaas, beetje rode pesto, mais, rucola en veeeel avocado. Met peper natuurlijk op de avocado. Oh en een beetje geraspte kaas.



En blij met mijn diploma ja

Gistermiddag gedaan en vanmorgen via mail de uitslag.

Een hele 7.

Is eigenlijk geen cijfer voor mij..

Moet er wel bij zeggen dat er maar 3 anderen op de afdeling hoger dan een 6 hadden. Ik hoef me niet te schamen. Ja ik zeur.
Een 7? Vorige keer had je toch een 10?

Pfffffffffffff.



Ja lach me maar uit.
quote:Bieb2.0 schreef op 27 februari 2015 @ 22:48:

Splint goed van slanke Sam! En avocado eet ik vaak op een wrap.

Kan prima mee naar het werk ook.

Wrap insmeren met magere roomkaas, beetje rode pesto, mais, rucola en veeeel avocado. Met peper natuurlijk op de avocado. Oh en een beetje geraspte kaas.





Ik lees dit kwijlend voor aan man, en wat zegt hij?

'Ja, daar ga ik 's morgens niet aan beginnen hoor, dat doe je maar zelf'.



*stampvoet*
Kan heel prima al de avond ervoor Splint.

Kan je man dan prima in je trommeltje in de koelkast leggen. Doe ik ook.

Die smoes kan hij doorstrepen
Dat willie ook niet doen. Ik overweeg nu een scheiding.



Maar ik ga het wel een keer uitproberen. En dan ook met de tips van Plou. Gewoon een avocado-proeverij, dat lijkt me wel wat.



Maarre.......bijna iedereen zakt toch voor dat examen? Dus dan is een 7 toch eigenlijk heul goed?

En gaat dat trouwens iets veranderen voor je, in het werk?
Ah, kijk nou,speciaal voor jou:

Je hebt niet echt de wind eronder thuis hè.

tja, blijf oefenen



Ja eigenlijk is die 7 heel goed. Maar ik vind het zo'n laf getal ofzo.

Naja..niet zeuren maar blij zijn.

Er gaat niets veranderen in mijn werk. Voor de mensen die dit jaar niet halen wel. ..die zijn hun baan kwijt

Vanaf 1 januari 2016 moet iedereen die advies geeft en/of producten verkoopt de WFT hebben.
mooi plaatje heur.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een 7 supergoed hoor voor iemand die erg laat is begonnen met leren.... Helemaal voor een examen dat niet zo makkelijk is. Je mag best trots op jezelf zijn. Goed gedaan dus.



Ja, vloer is mooi he. *blij*



Ik waag me geloof ik niet aan een avocado. Ken het niet echt eigenlijk.



En je man is stom Splinter. Dat ie dat nou niet voor je over heeft. Tsssss.



We wilden de meubels eigenlijk anders neerzetten maar dat is m niet geworden. Dan past dit weer niet, dan kan dat daar weer niet staan, zit er een stopcontact in de weg. Dan maar weer in de oude opstelling. Gelukkig staat de tv nu op de schouw. Stuk makkelijker tv kijken voor mij nu. Gewoon recht voor uit kijken i.p.v. schuin.



Morgen op zoek naar een goedkoop dressoir. Maar weer eens de kringloopwinkels bezoeken. Hopen dat we net zo'n mazzel hebben als met de bank en stoel.
quote:Bieb2.0 schreef op 27 februari 2015 @ 23:11:

Je hebt niet echt de wind eronder thuis hè.

tja, blijf oefenen

Nee

Maar ik doe mijn best hoor
Alle reacties Link kopieren
Oeh, die wrap... Ga ik ook even onthouden



Inmiddels ben ik 4,2 kilo kwijt en langzaam begin ik weer te eten naast de shakes.

Dat is eng, want ja... dan kom ik natuurlijk weer aan (is niet zo). Komt wel goed. Inmiddels weer geleerd dat honger niet erg is en ik mezelf niet de hele dag hoef vol te prakken en dat was het doel.



Bieb, jij studienerdiebol, hartstikke goed gedaan die 7

Wat voor auto rij jij ookalweer? C1/Aygoiets toch?



Ik ga even douchen en dan naar fotografiecursus (portret) en dan daar de bios met PM.

Goed Plou van die 4,2!!

Ik moet het ook weer oppakken, maandag weer een vastendag en dan serieus.



Ik heb een C1 ja, inmiddels 6 jaar oud en van de week 90.000km gehaald. Heerlijk autootje.
Leuk, een fotografiecursus. En de film (welke?). En die 4,2 kilo!



En verder heb ik niet zo veel te vertellen.



Zou je zo'n autootje willen, Plou? Pas je daar in met je lange lijf?

Oh ja, waarschijnlijk wel. Vriendin van me heeft de Toyata versie en daar pas ik ook in.
Alle reacties Link kopieren
Ja, pas ik wel in. Zo lang ben ik nou ook weer niet. Ja, vergeleken met Fant misschien



Voordeel van die autootjes is dat het geen drol in de wegenbelasting kost, ze zuinig rijden en betrouwbaar zijn. Dat zijn wel belangrijke dingen voor mij. De aanschaf is ook nog wel te behappen. En ze zien er best leuk uit.



We gaan naar The Imitation Game. Na de fotografiecursus eerst koffie drinken bij schoonmoeder
Ja wel jammer dat de geen wegenbelasting regeling is afgeschaft. Ik betaal nu ¤20 in de 3 maanden wegenbelasting.
Zo project appelcake staat in de oven. En als ie te nassen is maak ik er morgen nog één om maandag mee te nemen naar het werk.
Oeh lekker. Is ie gelukt?



Ik heb eindelijk eens leuke zwarte enkellaarsjes gekocht vandaag. Die van vorig jaar zijn nog steeds wel leuk, maar eigenlijk te groot geworden, ik moet dikke sokken en eigenlijk ook nog een zooltje erin. En die van dit jaar waren een beetje een nood-paar, omdat ik niks beters kon vinden. En nog niet van leer ook, dus dat ruik je wel als je ze uittrekt.......



Nu leuke en echt leren. Blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Appelcake klinkt erg lekker. Maakte mijn oma vroeger vaak. Erg lekker met een dikke klodder slagroom er op.



Fijn van de laarsjes Splinter. Dat had ik 2 maanden geleden met mijn nieuwe laarsjes. Zo blij mee.



Helaas is de missie dressoir niet gelukt. We zagen er wel 1 bij de kringloop voor 40 euro maar die was natuurlijk al verkocht.
Oeh, ook lekker





Hoe was jullie weekend? Leuke film, Plou? En hoe was je appelcake, Bieb?

Ik zag laatst dit dressoir, Dee. Niet 2e hands en ook niet goedkoop, maar wel mooi!





Hier lekker rustig. Gisteren in oude woonplaats gewinkeld en vandaag niks. Even bij mijn ouders geweest.

Sammi kan zich weer door het kijkgat in zijn speeltunnel wurmen. Ik moest er zo om lachen gisteren: hij ligt dan met zijn kop in de tunnel, door het gat. Zijn lijf steekt er dus uit. En hij lag op zijn rug, buik omhoog en wijdpoots. Dat zag er al niet uit. Maar toen ging hij draaien en wurmde zich zo naar binnen. Op het laatst staken alleen nog zijn stukjes achterpoot naar buiten, het waren net kippenpootjes. Maar: het is gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker een mooi dressoir. Ik wil denk ik niet weten hoe duur als dat ie is?

Maar we hebben al een oplossing. De bank staat nu tegen de muur, ik heb een klein bankje voor me voor mijn laptop en spulletjes. Ik zal wat foto's op fb zetten.
Die van het plaatje was iets van 395 euro. Niet de hoofdprijs dus, maar wel veel meer dan die van de kringloop. Of dan geen dressoir.

Maar als jet het nu kunt oplossen met de bank tegen de muur, wat was dan het nut van een dressoir?
Alle reacties Link kopieren
We waren er eerst nog niet over uit hoe we de kamer gingen inrichten. We wilden alles anders neerzetten. Maar dat paste weer niet zoals we wilden. Dochter kwam met het idee om de bank tegen de muur te zetten. Goed idee dus. De kamer lijkt nu zo ontzettend veel groter. Veel meer ruimte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven