Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Tis een tas geworden en hij staat klaar! Nog 2 uurtjes wachten



Thnx Bieb.
Mooie oplossing Slif van de operatie. Hoop dat de plaatselijke DA een beetje kan knutselen

Zo heeft de veearts hier onze kat een keer opgelapt voor Fl 25,-

Onze pony was op zijn buik gaan staan en de hele boel was verzakt van binnen. Keuze inslapen of experimentje..konden zij gelijk oefenen. (dure operatie was bij mijn ouders vroeger sowieso niet aan de orde)



Poes heeft nog jaren geleefd
quote:Pil0u schreef op 23 maart 2015 @ 10:26:

Tis een tas geworden en hij staat klaar! Nog 2 uurtjes wachten

Goed gedaan! en zo mooi snel ook.
Even mopperen...grrr. Ik kwam er gisteren achter dat ZM als vermist staat via zijn chip.

Geen idee hoe dat komt (4,5 jaar geleden was hij 3 dagen zoek maar ik heb toen wel Amivedi op de hoogte gesteld maar niet de NDG, die over de chipregistratie gaan)

Hij staat nog steeds op het oude adres geregistreerd, gelukkig wel met mijn mobiele telefoonnummer. Ik wil dat dus wijzigen maar krijg ze telefonisch niet te pakken.



Het chipnummer waar u een mutatie bij wilt aanbrengen, mag niet gemuteerd worden.

Neem contact op met NDG: 0900 40 40 456 (09:00 - 16:30) of via: info@ndg.nl.





Waarom zet je er dan een telefoonnummer bij?? Nouja. Gemaild dus maar.
Mijn jongetje wordt al 7 jaar in april



En de oude dame is nu 14. Hopelijk haalt ze in de november 15.
Mooiweerkat

Alle reacties Link kopieren
Hm, draaien ze op vrijwilligers oid? Dat zou een excuus kunnen zijn.

Gek dat hij nog al vermist staat. Goed dat je het even checkt



Die van mij worden ook al weer 12 dit jaar. Ouwetjes
Alle reacties Link kopieren
Wat raar van die status van ZM, goed dat je het zag en irritant dat je ze niet te pakken krijgt. Ik zal de chip van Fido ook eens checken, die zal ook nog wel op tig adressen geleden staan Niet dat hij nog los buiten komt maar hij kan natuurlijk altijd ontflippen en gevonden worden.



Ik zit me er over te verbazen wat katten boven de 10 jaar toch kunnen verschillen qua gestel en gedrag...Fido wordt in juni 15 en die is dus nog zo vitaal als wat, eet/plast/poept prima en heeft nu zwaar het voorjaar in zijn bol met bijbehorende rausbuien en aanverwante perikelen... (zucht) Nog geen aftakelingetje te bekennen (ff afkloppen). Die gaat dus gewoon nog hartstikke lekker terwijl bijv. de kat van een vriendin van mij met 14 jr echt al een ouwe dame is. Maar goed, die heeft ook schildklierproblemen. Dat zal het verschil helaas wel zijn.



Ploe, fijne vakantie in España, olé!!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Fijne vakantie, Pilou Geniet ervan en rust lekker uit! Balen van belastingaanslag. Het kan in termijnen terugbetaald worden, maar dat moet je wel aanvragen. Ik kreeg de schrik over 2013 (bijna 900 euro!). Over 2014 moet ik 'm nog invullen.



Wat een mooie foto van ZM, Bieb en wat stom van de registratie. Hier zijn er 2 gechipt, gelijk maar eens ff nakijken.

Enne een pony op poezzels buik , tis al een wonder dat ze dat overleefd heeft!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier in Spanje Pilou!



Oef, pony op poezenbuik... dat dat goed is afgelopen zeg. Wel fijn dat jullie de da lieten oefenen.

Raar dat je niet zelf de gegevens van de chip kan wijzigen. Hopen dat ze wel goed op de mail reageren.

Chip is hier nog gloedjenieuw dus die hoef ik niet na te kijken. Het asiel heeft alles geregistreerd voor me.



K moet binnenkort ook echt aan de slag met de belastingen. Ben benieuwd hoe het nu uitvalt.
Ik had al mail van de NDG:



Het ging inderdaad om een oude melding van vermissing. Deze heb ik nu verwijderd. Ook de blokkade is verwijderd. U kunt nu gegevens doorgeven via www.ndg.nl, Registratie/wijzigingen en dan Wijzigen Certificaatgegevens.



Dus, niet meer vermist en wonend op mijn adres nu
Alle reacties Link kopieren
Ah, heel fijn!
Geniet ervan, Ploutje!

En stuur wat zonnestraaltjes hierheen, ik vond ze wel lekker gisteren.



Alle reacties Link kopieren
Ik ging weg met zon, in Spanje is zeikregen, wil ik best sturen hoor
Nou ja zeg....... die mag je houden!
Dan maar flink aan de zoep Plou.
Ja precies, enige optie



Ik zit aan mijn 12e 2e glas wijn en ga nu maar weer eens het klacht-verhaal lezen. Afgelopen week is deel-zoveel binnengekomen....
anoniem_172829 wijzigde dit bericht op 23-03-2015 23:31
Reden: niet overdrijven X-D
% gewijzigd
Nu niet meer doen Splint zo voor het slapen gaan. Die droeftoeters kun je morgen ook wel lezen.

Te laat

Maar als ik het zo lees, is dit verhaal toch minder sterk. Ik kreeg inmiddels toch buikpijn van het 'niet precies weten wat er nou in staat' en dat slaapt ook niet lekker. Althans, vannacht heb ik (daardoor?) nogal onrustig geslapen.
quote:Pil0u schreef op 23 maart 2015 @ 22:58:

Ik ging weg met zon, in Spanje is zeikregen, wil ik best sturen hoor



Neeeee, je mag alleen zon sturen! Ik heb net de uitslag van het bloed binnen en heb een vitamine D tekort. Vandaar de vermoeidheid, lusteloosheid, pijntjes en energiegebrek! Dus krijg een kuurtje van 3 maanden en heb natuurlijk die zon (als die tevoorschijn komt) van Pilous nodig.



Operatie poezzel is goed verlopen, maar hij heeft ook nu nog een behoorlijke benchtijd van 3 weken voor de boeg, maar het pootje zit er nog aan en dat is het belangrijkste!
Fijn Slof!

Zowel van Poezel als van duidelijke oorzaak van je lamlendigheid.



Ik ben lekker vrij vandaag, zit nu ongedoucht met sjors naar Max te kijken en Sammi en mijn laptop vechten om de meeste plek op mijn schoot. Effe journaal kijken nu en dan douchen en verder niks.Heerlijk.
Haha Splint, stoute Sammi! Ik heb de laptop nooit op schoot maar op de tafel en dan is het altijd een gevecht als er een poezzel tussen mij en laptop gaat liggen



Poezzel van mijn zusje gaat goed. Het was alleen stom toen de DA woensdagochtend belde dat ze het verband eraf mochten halen! Moesten ze dus zelf doen. Resultaat? Kat in totale stress, zus met 2 zwaluwstaartjes in haar arm en een tetanusinjectie en alsnog naar de DA . Het was een soort van drukverband dat ze normaal losknippen, maar thuis moeilijk te doen. Hoe kunnen ze nou verwachten dat je dat zelf zonder kleerscheuren voor elkaar krijgt?? Poezzel moet nu tot maandag met een kap i.v.m. de hechtingen. Zie hier een zielig koppie

Ow, dat ziet er veel te zielig uit.........
Agossie
Er staaaaaaaaaaaaaat een paard voor mijn raam. jaja een paard voor mijn raam lalalalalalala







Hij stond een beetje dom naar binnen te koekeloeren toen ik net de kamer in kwam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven