Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
quote:Splinter_ schreef op 16 april 2015 @ 22:19:

Leuk Bieb, dan heb je weer iets op je lijstje staan.

Dat is zeker ook de omgeving van Nice en Cannes?



Ik zit nog eens te kijken naar de site van Portofino. Rod Stewart en Elton John herkende ik, de rest niet.

Wel apart om een keer in zo'n durp te zijn, maar eigenlijk vind ik dat echt foeilelijk, al die protserige jachten.





Beyoncé, Steven Spielberg, Valentino, Anastacia, Kate Moss, Heidi Klum, die "ken" je toch wel?



Nice en Cannes staan niet op mijn lijstje hoor Ik kik niet op de rijken. We waren niet voor niets na 2 uur klaar daar. Ik vond het protserige gewoon zo bijzonder om te zien. In de basis een heel eenvoudig en mooi durpie waar 400 Italianen wonen (en die worden niet allemaal beter van alle rijkdom daar)
Tuurlijk ken ik die!

Maar ik had het over HERkennen



Hop hop, naar bed. Morgen weer vroeg op.



Waren de poekels blij om je weer te zien, Bieb?
Alle reacties Link kopieren
Nice is echt een enorme aanrader, de niet-rijke stad aan de Cote d'Azur, heel anders dan bijv. Cannes, Antibes of St. Jean-Cap-Ferrat! Nice is leuk, oud, mooi en gezellig, ook omdat het een studentenstad is. En de omgeving daar is adembenemend, het is één van mijn favoriete stukjes Frankrijk
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mmmm Nice staat op mijn lijstje. Kan niet wachten op mijn eerste echte vakansie met Sloffriend



Fijn van alle complimenten Pilous, maar lijkt me lastig om je op de vlakte te moeten houden en ook niet leuk voor de collega die nog niet weet dat ze weg moet.



Ben een HK-arm brood aan het bakken, maar moet verdorie een uur wachten, terwijl het zo lekker ruikt en ik berehonger heb.



Teun heeft vorige week zijn linker achterpoot verstuikt en loopt nog steeds erg mank . Als het maandag niet beter gaat, misschien toch even naar laten kijken. Ik weet niet hoe die oen het altijd voor elkaar krijgt om zeker 1 keer per maand mank thuis te komen



Was je alweer terug Bieb
HK-arm brood?

Hoolkydraten-arm?



Ik ben vanochtend met een achterwaartse koprol uit bed gekomen (mwah ) en nu gaan we lekker de omgeving hier verkennen. Vanavond nog een dansvoorstelling in Waalwijk, helemaal leuk.



Praathoofdje, ik denk aan je
quote:Splinter_ schreef op 18 april 2015 @ 10:43:

HK-arm brood?

Hoolkydraten-arm?







KH dus , wakkere dodo



Fijn mini-weekendje, Splonter





Gisteravond ook maar een kaarsje gebrand
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Je wordt idd wel heel scherp van zo'n koprol zeg Veel plezier vandaag!!



THtje
Ik ben mijn eigen bananenschil
Wat een heerlijk weer vandaag!

Heb lekker op het balkon gezeten, uit de wind, met een glaasje wijn. Prima te doen. Gisteren was ook prima. Rondgetourd in Brabant / De Peel, in België in een frietkot gegeten en daarna naar de schouwburg.



Sammi is net enigszins tot rust gekomen. Sinds we vanochtend uit bed waren, is hij druk geweest. Constant rennen, spelen, vechten, druk bezig zijn. Toch heb ik ooit gehoord dat katten 2/3 van de tijd slapen. Maar kennelijk heeft niemand dat nog aan Sammi verteld.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Splinter. Vanochtend vond ik het nog wel koud maar dat is gelukkig beter geworden. Nog even in de tuin gewerkt, boodschapje gedaan, met de hond gelopen. Heerlijk. Bounty is aardig aan het wennen buiten, klimmen en klauteren gaat steeds beter. Het is hier in-uit, in-uit, in-uit. De schuur heeft ze nu ook ontdekt. Erg interessant al die spullen daar.
Up up up up !!!



We waren helemaal weggegzakt!
Dus. Ik heb net de Actifry weer gebruikt Lekkah!
Ik was na het werk even bij een collega om wat te lenen. Die heeft een oude stinkhond. Wel een enorme lieverd maar hij stinkt erg.

Nu ruiken mijn kleren helemaal

Zo maar lekker mijn joggingpak aan.
Blegh, Bieb. ZO vies.

Ik was deze week allemaal nieuwe kandidaten aan het bezoeken, bij hen thuis. Zoveel woonkamers die naar hond en sigarettenrook stinken, gatver. Ik moet ook echt mijn kleding in de was gooien.

Vandaag 360 kilometer gereden. Heen en weer naar Limburg......... dus nu gaar. Maargoed, wel leuk om te doen, dit zijn de andere werkzaamheden die ik al zo lang wil doen.



Maarre.....de actifry bevalt dus wel? Wat maak je er allemaal in, behalve frietjes?
Goor hé zo'n stinkend huis. Ik ben best wat gewens maar hondenlucht vind ik

Leuk van andere werkzaamheden (ondanks alle kilometers) Hoort daar geen leuke leasebak bij?



Andere collega waar ik mee lunchte vertelde vanmiddag dat ze er ratatouille in maakt. Gewoon stukken ui, courgette, paprika, (stevige) tomaat en wat olie en Provençaalse kruiden.

Lijkt me een goed idee.



En verder..? Nog geen idee.



Ik heb nu 1x krieltjes en 1x verse patat gedaan.
Lekker Bieb. En dan heb je zeker geen frituurluchtjes?



Die kilometers van vandaag zijn maar eenmalig gelukkig. Die trajecten zullen vooral via de mail en telefonisch gaan verder. Maar ik heb inderdaad wel een lease-auto in aanvraag. Hopelijk gaat dat lukken. Dat autootje van mij is niet echt comfortabel voor zulke afstanden.
Nee geen stank van de frituur (alleen die hondenlucht)



Leuk een leaseauto. Wat zou je willen dan?
Ik heb geen idee. Collega's hebben o.a. een Ford Fiesta, Volvo V40 (jaaaah), Toyota Auris, Citroen C2 of C3.

Die Citroen en Volvo vind ik wel gaaf, maar die zullen qua prijs wel aardig uit elkaar liggen. Ik heb geen idee hoe het werkt en of ik zelf kan kiezen. Maar het zou wel lekker zijn als het lukt!
Ja je hebt wel de bijtelling natuurlijk.

Mijn Toyota (Be)Yaris koste me netto ¤140.- in de maand. En dat was geen dure bak.
Daar moet ik me ook nog in verdiepen......

Die Yaris van een collega is deels elektrisch, dat scheelt waarschijnlijk wel in de bijtelling. Klinkt ook wel goed.



Nu eerst naar de Makro, blegh. Geen zin in. Maar daarna: languit gestrekt op de bank!
Iig een auto met maar 14% bijtelling zoeken.



http://www.autoweek.nl/bijtelling?bijtelling=14
Alle reacties Link kopieren
Mijn Corsa was 130 in de bijtelling.



Je krijgt een prijscategorie toegewezen waar in je mag kijken. Meestal mag daar boven wel, maar moet je dus zelf maandelijks bij betalen. Zou ik niet doen.

En mja, hoe zuiniger, hoe minder bijtelling. Fijn dat het mag. Je levert ook een stuk netto salaris in he? Even om rekening mee te houden. Maar leaseauto is goedkoper dan zelf een auto rijden
Alle reacties Link kopieren
Leaseauto klinkt wel goed. Wel jammer van het netto loon wat dan minder wordt. Maar een comfortabelere auto zou wel fijn zijn als je zulke einden moet rijden.



Ik ben ook eens in zo'n huis geweest wat naar hond stonk. Ik kon er bijna niet ademen zo erg. Gelukkig doen wij Tara vaak in bad. Als ze gaat ruiken dan wordt ze gewassen.



Ik heb weer een blonde actie gehad gisteren... ik kreeg een nieuwe bankpas opgestuurd. Dus ik heel enthousiast mijn oude pas in 100 stukjes knippen. Komt K thuis en zegt dat die pas van onze gezamenlijke rekening is... Shit.... Heb ik de verkeerde pas vernietigd.

Nah, dan morgen maar een nieuwe aanvragen bij de bank. Kom ik bij de bank vraagt de dame of ik ook de app van de bank heb. Eh, ja hoezo? Nou, daar kan je heel makkelijk zelf een nieuwe pas mee aanvragen...

Toen voelde ik me dubbel dom.



Met K gaat het zo zo. Vandaag heel erg veel pijn gehad. Hij heeft zich verstapt. Nu ligt hij al op bed met pcm in z'n mik. Morgen gaat hij de dokter bellen.
Ik heb daar dus echt de ballen verstand van hè. Vandaag begreep ik dat die bijtelling betekent dat dat het percentage van de nieuwprijs is, wat je dan dus bij je inkomen moet optellen. Oh. Is 14% het minimum?

Hoezo lever je dan een stuk netto salaris in, Plou? Snap ik ook niet.

Maargoed, eerst maar eens kijken of het ook echt 'mag'. Ik zou er trouwens niet eens privé mee hoeven rijden, maakt dat ook nog uit?



Dee Lekker bezig.

Is K wel aan het werk? Hij is er lekker zoet mee hè.
Pfff, ik ben weer op jacht naar een beha. Dat is iets nieuws: voordat ik ongesteld wordt, krijg ik echt last van m'n borsten. Helemaal gespannen enzo. Maar weer niks gevonden helaas. Alleen een hoop frustratie in de paskamer. Het wordt hoog tijd om weer eens iets aan mijn gewicht te gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven