Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Balen Dee, dat je nu ziek bent! Lekker vroeg onder de wol met voldoende pillen in je lijf en hopen dat je snel opknapt.



Ik heb lekker uitgeslapen ja. En daarna een flinke wandeling gemaakt en nog wat laatste werk-dingetjes gedaan. En asperges gegeten, mmmmmmm!

Komende week ben ik van plan om wel op tijd op te staan en vooral veel naar buiten te gaan. Als het kan de auto laten staan. Maar echt hele dagen voor mezelf is toch niet zo: morgen Koninginnedag, dinsdagavond toeteren, woensdagochtend komt de hulp, donderdag een afspraak met een oud-collega en vrijdag trouwt er iemand uit het orkest en dan moeten we ook toeteren. Dus daarom wil ik maar niet te lang in bed blijven, dan heb ik nog wat aan mijn dag.

Maar pin me niet vast op die uitspraak.
Dit is weird...... zie ik op fb een foto van vrienden van ons, in vol ornaat op de Fantasy Fair in kasteel De Haar.

We kennen ze echt al 20 jaar, goede vrienden, en nooit iets gehoord over deze verkleed-hobby. Ik ben een beetje in shock.....
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, dat lijkt me inderdaad heel raar. Thuis ook helemaal niks van terug te vinden? Beeldjes of schilderijen of zo?

Mijn nichtje doet dat ook, gaat elk jaar heen. Ook helemaal opgedoft in jurk met parasol.

Is op tijd opstaan nog gelukt?



Ik ben gisteren vroeg naar bed gegaan. Na een half uur een hand in mijn rug te hebben gehad ben ik er maar uit gegaan. K lag in het midden van het bed met zijn armen op mijn plek. Niet wakker te krijgen. En ik had het toch hartstikke warm dus dan maar met Bounty op de bank.

Vanochtend ging het wel dus toch even snel naar de stad geweest. Nu lig ik weer met een dekentje op de bank, koud. Ik heb weer verhoging.



Iedereen een leuke koningsdag gehad?
quote:Deedot schreef op 27 april 2015 @ 17:19:

Hahaha, dat lijkt me inderdaad heel raar. Thuis ook helemaal niks van terug te vinden? Beeldjes of schilderijen of zo?

Mijn nichtje doet dat ook, gaat elk jaar heen. Ook helemaal opgedoft in jurk met parasol.

Is op tijd opstaan nog gelukt?

Nee, helemaal niks, nada, noppes. Ik weet ook nog niet of het een (tot nu toe goed) verborgen afwijking is ( ) of dat het eenmalig is. Ben benieuwd! Inmiddels ben ik alweer over de schok heen.



Verder wel een lekkere dag gehad. Om 9u opgestaan, voor mijn doen behoorlijk vroeg, bij mijn ouders langs geweest (die waren spulletjes aan het verkopen voor de deur ) en daar over de vrijmarkt gelopen.



Gelukkig dat je toch wel op pad kon vandaag, Dee. Vanavond maar weer vroeg onder de wol.
Beterschap Dee!



Ik ben thuis. Geen leuke Koningsdag. Iets te veel gedaan denk ik de laatste dagen. Mijn hoofd zit zo vol dat ik moest janken van een sacherijnige kerel.

Ik ben naar huis gegaan en heb iedereen achtergelaten in de stad.

Nu in joggingbroek op de bank.
Balen Bieb, dat is niet leuk.

Had je je er erg op verheugd? Lekker bankhangen dan maar. Het hoeft niet altijd feest te zijn hoor.



Waar ben je zo druk mee geweest?
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Dee.

Ohw Splint, das wel shocking dan he Zo een dag is trouwens wel heel leuk om een keer te zien

Oh Biebeltje... Ben je nu alleen thuis? Ik wel. Onder een dekentje met de laptop. PM weer weg. Meh. Maar niet met ruzie dus
Je hebt je motto zeker niet teruggeroepen naar dat stuk chagrijn?
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Splinter!
quote:Pil0u schreef op 27 april 2015 @ 19:31:

Beterschap Dee.

Ohw Splint, das wel shocking dan he Zo een dag is trouwens wel heel leuk om een keer te zien

Oh Biebeltje... Ben je nu alleen thuis? Ik wel. Onder een dekentje met de laptop. PM weer weg. Meh. Maar niet met ruzie dus

Wel een leuke dag gehad, Plous?



Het lijkt me inderdaad wel heel leuk om rond te lopen op zo'n fantasy fair. Als je sommige foto's ziet, heel prachtig! Maar ik weet nog steeds niet of het een grap was van die vrienden, of echt. Als het echt is, is het inderdaad best shocking
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Prima dag.

Merk alleen dat ik het steeds minder leuk vindt als PM weer weg gaat en dan voel ik me allenig. Hoewel ik het ook heerlijk vind om weer alleen te zijn. Begin me meer aan hem te hechten, open te stellen ofzo. Is alleen maar goed, denk ik. Ook eng. Want dan kan hij me dus pijn doen.



We hebben weekendje Engeland geboekt voor over 2 maanden
quote:Splinter_ schreef op 27 april 2015 @ 19:31:

Je hebt je motto zeker niet teruggeroepen naar dat stuk chagrijn?

Mijn assertiviteit was even ver te zoeken. Nah.



Inderdaad nu dekentje op de bank en tortillachips in de oven. En druk, mwoa zo druk was ik niet eens maar mijn hoofd zit wat te vol ofzo. Kan niet goed uitleggen zonder de afko hsp te gebruiken

Aanstelleritus..mag ook.
quote:Pil0u schreef op 27 april 2015 @ 19:47:

Ja hoor. Prima dag.

Merk alleen dat ik het steeds minder leuk vindt als PM weer weg gaat en dan voel ik me allenig. Hoewel ik het ook heerlijk vind om weer alleen te zijn. Begin me meer aan hem te hechten, open te stellen ofzo. Is alleen maar goed, denk ik. Ook eng. Want dan kan hij me dus pijn doen.



We hebben weekendje Engeland geboekt voor over 2 maanden



Herkenbaar. Verlatingsangst maakt van sterke vrouwen die het alleen leuk kunnen hebben een beetje dreinende zeurvrouwen. Stom is dat.



Maar jullie gaan wat leuks doen samen over de grens, dat is commitment!
quote:Pil0u schreef op 27 april 2015 @ 19:31:

Maar niet met ruzie dus



De sacherijnige kerel was niet MO hoor. Een sukkel bij de ingang van het feestterrein. Waar we in de middag alsvast het avondtarief moesten betalen om naar binnen te mogen.

¤8 pp om op een winderig voetbalveld een biertje te mogen kopen in een plastic beker voor ¤2,50. En ik vind dat terrein altijd al stom en die man deed zo achterlijk. Ik wil niet betalen voor een stomme taptoe die om 21 uur begint.
Alle reacties Link kopieren
Ach Biebje toch, dat is niet leuk. Was de sjaggo vent je eigen vent? Dan maar op de bank ff tot rust komen. Gaat het nu weer een beetje?



Pilou ook al lekker op de bank met een dekentje. Ik dus ook maar niet om bij te komen.



Vanavond zeker vroeg onder de wol, ik heb niet zo veel geslapen vannacht.



Splinter, jij was er op een mooie tijd uit hoor. 9 uur is toch niks mis mee? Je dag verder klinkt goed. Waarom is het zo'n schok dat je ouders spulletjes verkopen? Ik vind dat wel slim eigenlijk, krijgen ze er iig nog wat geld voor.



Nu uitpuffen op de bank, heb de beestenbende boven weer gedaan. Nu moe.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik loop wat achter zie ik. Sjaggo was niet MO (blij mee!) wel een zeikzak hoor, groot gelijk dat je naar huis bent gegaan.

Pilou! Wauw.... dit klinkt heel goed hoor. Leuk! En je tripje over 2 maanden ook. En ik snap je prima. Alleen zijn is leuk maar alleen zijn na een leuke tijd samen is niet zo leuk.
Maakt niet uit wat het is, Bieb. Hsp of aanstelleritus of wat dan ook, het is klote.

Misschien moet je je motto bewaren voor als je die kerel weer eens tegen komt en het dan alsnog roepen. Dat zal 'm leren!



Plou, dat klinkt goed toch? Eng en goed. Heerlijk dat hij zo bij je binnen kan komen toch? (nee, niet verkeerd lezen dit!)

En vooruit plannen voor over 2 maanden is ook goed.



Ga je Slif dan opzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gezegd dat hij me niet weg doet maar ook dat hij niet zo snel zal zeggen dat dit voor altijd is. Niet omdat hij niet gek op mij is maar omdat dat zijn ervaring is (die van mij ook )

Ook over samen wonen gehad (is nu nog niet handig en vinden het wel prima zo voorlopig maar sluiten het niet uit voor in de toekomst).

Het is de derde keer al dat we over de grens gaan Goed he? En we hebben nu ook plannen voor een echte vakantie van 2 weken



Nou, wat een eikel van een vent. Hoezo dat je dan 's middags al moet betalen? wtf!
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 27 april 2015 @ 20:00:

Maakt niet uit wat het is, Bieb. Hsp of aanstelleritus of wat dan ook, het is klote.

Misschien moet je je motto bewaren voor als je die kerel weer eens tegen komt en het dan alsnog roepen. Dat zal 'm leren!



Plou, dat klinkt goed toch? Eng en goed. Heerlijk dat hij zo bij je binnen kan komen toch? (nee, niet verkeerd lezen dit!)

En vooruit plannen voor over 2 maanden is ook goed.



Ga je Slif dan opzoeken?



Het is een feestje



Slif! Ja! Binnenkort
quote:Deedot schreef op 27 april 2015 @ 19:56:

Splinter, jij was er op een mooie tijd uit hoor. 9 uur is toch niks mis mee? Je dag verder klinkt goed. Waarom is het zo'n schok dat je ouders spulletjes verkopen? Ik vind dat wel slim eigenlijk, krijgen ze er iig nog wat geld voor.

Nou.... mijn ouders zijn sjieke menschen. Die doen aan design enzo en begeven zich in de hooghere kringen van de gemeente. Met Probus- en Lionclubs enzeau. En ze halen hun neus op voor rommelmarkten en kringloopwinkels.

Daarom dus.



Wat een hoop schokken voor mij eigenlijk, vandaag
Plou, klinkt verstandig van hem toch? En realistisch van jullie.

Man en ik hebben in het begin ook altijd geroepen dat het leuk is voor zolang het duurt. En dat we niet moeilijk gaan sleuren en trekken aan elkaar als het niet meer gaat. En dat duurt nu al bijna 24 jaar

(maar inmiddels laten we elkaar niet meer zo makkelijk los hoor)
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 27 april 2015 @ 20:04:

[...]



Nou.... mijn ouders zijn sjieke menschen. Die doen aan design enzo en begeven zich in de hooghere kringen van de gemeente. Met Probus- en Lionclubs enzeau. En ze halen hun neus op voor rommelmarkten en kringloopwinkels.

Daarom dus.



Wat een hoop schokken voor mij eigenlijk, vandaag Oké... Ja dan zou ik ook geschokt zijn.
Uiteraard moet er nog een achter de beschrijving van mijn ouders.
Alle reacties Link kopieren
Herken ik wel een beetje Splint.

Ik was ook in shock toen ik belastend bewijsmateriaal kreeg... Mijn ouders in polonaise op Frans Bauer


Jij wint!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven